Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Schrik ook niet dat je de volledige VB gaat moeten betalen. De overige maanden VB die je nog had krijg je pas na 3 maand ofzo terug gestort. Bij mij duurde dat vrij lang eer ze dat verwerkt hadden.

Geplaatst:

Schrik ook niet dat je de volledige VB gaat moeten betalen. De overige maanden VB die je nog had krijg je pas na 3 maand ofzo terug gestort. Bij mij duurde dat vrij lang eer ze dat verwerkt hadden.

Inderdaad, daar sprak m'n verzekeraar ook van. Uiteindelijk wordt dat wel terugbetaald, doch kan wat langer duren.

Dinsdag gaat ie langs de DIV en ondertussen belt ie hen ook al eens.

Hopelijk lukt het :)

Geplaatst:

BYE-BYE

En op de Volvo:

TRBOBRCK

of 

BRICK

Geplaatst:

Je eigen geboortejaar of als je een oldtimer hebt het jaar van eerste inschrijving in Romeinse cijfers, lijkt me ook wel tof.

MCMXC bv.

Geplaatst:

Merci voor de uitleg @@PJH. Waarvoor bestaat de optie 'herinschrijven onder zelfde titularis' eigenlijk?

Geplaatst:

Indien je plaat onleesbaar of gestolen is, of wanneer je een keer teveel bent verhuisd met je 6-tekensplaat?

Geplaatst:

HOPELOOS lijkt me nog wel een goeie, gezien de nest die al aangevraagd is.

Geplaatst:

Snap niet goed waarom je er zo veel commentaar op hebt, Fuel. Je hebt zelf toch ook ooit 911 JM gehad?

Geplaatst:

Ik heb nog altijd mijn combinatie in mijn hoofd, en hoop verdomme hard dat ze er tegen eind dit jaar nog gaat zijn B)

Geplaatst:

Ik heb ondertussen ook een combinatie bedacht voor mijn vriendin in spe :D

Geplaatst:

Ik heb ondertussen ook een combinatie bedacht voor mijn vriendin in spe :D

NR-81

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

TIMS

Iets in die trend :D

ANTWERP zou ik ook nog wel ooit op een auto willen hebben.

Geplaatst:

Snap niet goed waarom je er zo veel commentaar op hebt, Fuel. Je hebt zelf toch ook ooit 911 JM gehad?

Probleem is dat elke marginaal nu zo'n plaat aangevraagd heeft en dat het speciale er eigenlijk vanaf is. Iedereen doet wat hij wil maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb.

Geplaatst:

Gisteravond van een sportwagenrijder uit West-vlaanderen gehoord die er al spijt van had. Was al 2 keer aan de kant gezet door de politie in zijn regio, die schijnbaar nog niet op de hoogte waren van gepersonaliseerde platen :wacko:

Geplaatst:

West-vlaanderen...nog niet op de hoogte

Jep. Dat gebeurt daar nog al eens.

:oops: I'll get me coat.

Geplaatst:

T-13
HTZNBCH

FLUGPLTZ

AREMBRG

FUCHSRHR
A-FORST

WHRSFN

BRDSCHD

BERGWERK

KARUSSEL

HOHE-8

WPPRMAN

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gisteravond van een sportwagenrijder uit West-vlaanderen gehoord die er al spijt van had. Was al 2 keer aan de kant gezet door de politie in zijn regio, die schijnbaar nog niet op de hoogte waren van gepersonaliseerde platen :wacko:

Hoe kunnen die flikken dat nu niet weten, is bijna elke dag in het nieuws geweest.

Geplaatst:

Hoe kunnen die flikken dat nu niet weten, is bijna elke dag in het nieuws geweest.

Niet naar het nieuws kijken? :D

Geplaatst:

Niet naar het nieuws kijken? :D

Ze kunnen 8u per dag hunne gazet lezen in de combi :P

Geplaatst:

Wat er tegenwoordig allemaal aangevraagd wordt is toch te belachelijk voor woorden.

HIHIHI en HAHAHA

BATMAN-1

enzovoort enzoverder.

Geplaatst:

enzovort of enzovrdr

gecorrigeerd; max 8 fuel'ken :D

maar op een '70 of '80 ferrari: enzobrol

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in