Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

NOT-A-Q5

ik dacht meer aan TIEP

Geplaatst:

Perfect toch? 'T is voor m'as tu vue's dus een klein beetje betalen om gezien te worden...'t is hun droom lol :D

Geplaatst:

ze moeten zelfs meer betalen dan  als je met je gewone plaat zou gaan. :lol:

Geplaatst:

http://www.eventbrite.com/e/licence-plate-belgium-first-exhibition-tickets-1069331399?aff=efbevent

serieus?  :facepalm:  :lol:

Wie gaat er 25 euro betalen om op ne parking te gaan staan tussen allemaal andere onnozele nummerplaten?

Event Details

This first event let you come with your customized plate. You'll see others owners and can share and discuss about your choose and our web site.

:fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Miljaar, welke mongool organiseert er dat. Schoon Engels :D

Geplaatst:

ben benieuwd of er ook gekken tussen zitten die een eenjarig VIP  lidmaatschap aangevraagd hebben van de "Belgian License Plate Club" (25 euro) :P

Edit: is ondertussen opgeslagen naar 95 euries???

Geplaatst:

Ik heb 1-EEN-111 gezien. Dat is pas cool :)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

ben benieuwd of er ook gekken tussen zitten die een eenjarig VIP  lidmaatschap aangevraagd hebben van de "Belgian License Plate Club" (25 euro) :P

Edit: is ondertussen opgeslagen naar 95 euries???

Ja amai, was daarnet inderdaad nog 25euro

Include VIP access + VIP parking to all our events for 2014. And lot of others advantages to comes... Introduction price. Don't wait !!
Geplaatst:

Ik heb 1-EEN-111 gezien. Dat is pas cool :)

Zal wel met een 1tje minder zijn op het einde, want deze is 9 en geen 8 tekens. (streepjes tellen mee als teken)

Geplaatst:

Zal wel met een 1tje minder zijn op het einde, want deze is 9 en geen 8 tekens. (streepjes tellen mee als teken)

allee gast...
Geplaatst:

Nu je 't zegt: de gewone combinaties zijn 9 tekens. Waarom kunnen 9 perso-tekens dan niet? :-(

Geplaatst:

:lol:

Geplaatst:

10369901_240108182853266_704096382818151

:facepalm:

Da's echt vragen om een sleutel in je lak... 

Geplaatst:

Nu je 't zegt: de gewone combinaties zijn 9 tekens. Waarom kunnen 9 perso-tekens dan niet? :-(

Stempelke staat op de plaats van het 1ste teken (bij normale plaat boven gewoon boven het 2e teken, het streepje). Is daardoor ook dat ze allemaal scheef zijn

Geplaatst:
:fp:
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maar allee, 1000 euro is opeens niets meer waard...?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in