Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@Tommy_03, je moet de tekst op je startpagina nog wel aanpassen aan de nieuwe wetgeving, denk ik.

De Nederlandstalige tekst is alvast aangepast. De andere talen zullen snel volgen ;)

Geplaatst:

10356717_242220582642026_211273760809791

10277006_242220632642021_533530714769834

Plaat van Raes zelf, vind het dan al wat meer passen dan op een particuliere wagen

Geplaatst:

De foto's van Martini Racing en Subaru555 zouden prima op de site staan, mits hun akkoord natuurlijk!!

Gebruik van mijn foto mag als je een kleine verwijzing maakt naar dit forum. (De gebruiker hoeft niet).

Overstijgen de reclameinkomsten van de site €500/maand, wil ik daarvan 1%.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gebruik van mijn foto mag als je een kleine verwijzing maakt naar dit forum. (De gebruiker hoeft niet).

Welkom op MoneyMinded, maakt uw rekening sinds 2011.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Check ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dank je wel. Ik heb het zo gedaan:

http://www.vanityplates.be/?plate=JDB

Reclameinkomsten?! 0 euro/maand :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mafak :')

Eerst een k*t-bak kopen en dan nog 1.000euro uitgeven aan een waardeloze plaat. Straks gaat de helft naar het OCMW moeten omdat ze hun rekeningen niet meer kunnen betalen :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Geplaatst:

Pfft zonde dat het dan nog op een - in mijn ogen - coole ketel hangt. Godverdomme daar word ik slechtgezind en jaloers van.

Geplaatst:

Daarnet een XM50D met nummerplaat KUBO gespot btw.

Geplaatst:

Gisteren ook redelijk veel nieuwe perso platen in Knokke gezien.

Geplaatst:

Heeft dat dan wat met de zanger te maken?

Geplaatst:

9-LIN-001 hangt nu op een nieuwe 991 Turbo zilver exterieur. Vorige auto was een 997 Turbo, en 2 jaar ervoor een 996 4S.

Mooie upgrade dus in korte tijd.

Geplaatst:

Pfft zonde dat het dan nog op een - in mijn ogen - coole ketel hangt. Godverdomme daar word ik slechtgezind en jaloers van.

Nemo begrijpt je volledig!

Ik wil FREUDE op een BMW

Geplaatst:

Nemo heeft ook een schoon voiture maar dan nog vind ik Ahmet op zo'n kar niet mooi, maar wie weet heeft 'm een frituur hé! ;) Jaloers in de zin: ik wil ook een E60 M5, liefst zelfs een E61.

Geplaatst:

9-LIN-001 hangt nu op een nieuwe 991 Turbo zilver exterieur. Vorige auto was een 997 Turbo, en 2 jaar ervoor een 996 4S.

Mooie upgrade dus in korte tijd.

Had Rami z'n madam ook geen LIN-persoplaat?

Geplaatst:

Wat een degoutant watermerk.

Idd zijn dan nog niet eens zijn eigen foto's. Is die gast van de facebook groep licenseplate.be die dat erop zet (hij krijgt die foto's doorgezonden).

Geplaatst:

Had Rami z'n madam ook geen LIN-persoplaat?

Klopt maar was niet 001 dacht ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in