Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mag je vrij zeker van zijn. Heb hem ook al gespot. Deze zit nog niet in het roos-paars...

Geplaatst:

Hier op een boogscheut vandaan staat al jaren een X5 op de hoek geparkeerd, elke dag. Sinds kort nummerplaat "AYTEKIN". Ik neem aan dat dat een voornaam is?

Dierenliefhebber.

AaienRana-diereninzorgenwelzijn.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

RIKY op een witte 5gt

Z3 007 op een z3 james bond edition

Geplaatst:

Cijfers alleen mogen niet.

F*ck.

Jammer.

JB-007 dan.

Geplaatst:

F*ck.

Jammer.

JB-007 dan.

pak dan, B-JB-007
Geplaatst:

Ik wil de plaat 'Aixam', om dan de flikken te kunnen bellen telkens je eentje ziet rijden met een fake plaat.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik wil de plaat 'Aixam', om dan de flikken te kunnen bellen telkens je eentje ziet rijden met een fake plaat.

Maar als één van die brommobielen door het rode licht snort krijg jij wel de boete in de bus. Neen, laat maar ;)

Geplaatst:

vooraan iets minder leesbaar :D

porsche-997-gt3-rs-mkii-c891007062014210

Geplaatst:

ik wou vroeger altijd een auto ontwerpen voor de ultieme johnny, een meter breed zodat ze met beide armen uit het venster konden hangen...

en dan komt renault met de twizzy :(

Geplaatst:

Waar heb je die gezien? Donker grijze?

Ja. Nog net gezien bij het afslaan, maar zover ik me kon/kan herinneren donkergrijs mat met MJ. Was op de baan Zonhoven - Hasselt en sloeg af richting action karting.

Geplaatst:

porsche-997-gt3-rs-mkii-c891007062014210

Dat is nu nog eens een vette perso plaat.

Geplaatst:

Ja. Nog net gezien bij het afslaan, maar zover ik me kon/kan herinneren donkergrijs mat met MJ. Was op de baan Zonhoven - Hasselt en sloeg af richting action karting.

De auto waar ik het op heb, is niet mat, maar Yvan is wel de eigenaar en die woont niet in Limburg. Al moet je daar niet wonen om daar gespot te worden natuurlijk. 't zal een andere zijn.

Geplaatst:

Ik vind de combo op zich (wat ze wil zeggen) een beetje vergezocht, maar ik vind ze esthetisch wel geslaagd (spatiëring enzo)

Geplaatst:

Wat wil ze zeggen?

BE voor België

45 voor de wagen

T voor ...... ( turbo ofzo)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in