Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tuscani:

BE AS T

RUN-4-WAY

was ook een goeie geweest  :ninja:

Geplaatst:

RUN-4-WAY

was ook een goeie geweest  :ninja:

1 teken te veel :)

Geplaatst:

1 teken te veel :)

Sorry, was even niet bij de les.

RUNAWAY dan hé verdorie  ;)

Geplaatst:

Gisteren I-acht zien rijden op een, uiteraard, i8

Rijden die dingen al rond op niet z-platen dan? Geen foto? :)

Geplaatst:

Dat deze hier nog niet staat:

10592905_10203311769328334_7786484864917

Ik vind dat één van de meest geslaagde perso-platen die 'k al zag.

Beast. En ook BE(lgië), 45 omdat 't een A 45 AMG is, en T omdat 't een turbo is.

Dikke thumbs up.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Beast. En ook BE(lgië), 45 omdat 't een A 45 AMG is, en T omdat 't een turbo is.

Dikke thumbs up.

Absoluut. Maar het staat voor 'beast'.

Geplaatst:

Ja, zeg ik toch? Eerste woord 2e regel. :D

Geplaatst:

Ja, zeg ik toch? Eerste woord 2e regel. :D

@@gTa

Beast. Allemaal goed en wel, maar op een A klasse? Zelfs AMG.

Ik zou zelfs gegeneerd zijn dat om een M3/M4 te hangen.

Geplaatst:

Dikke thumbs up.

Allemaal goed en wel, tot je dat voor de honderdste keer mag beginnen uitleggen  :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Rijden die dingen al rond op niet z-platen dan? Geen foto? :)

Er rijden er al enkele rond ja :)

Geplaatst:

@@gTa

Ik vind dat een terechte benaming, want bij de hot hatches is dat zo ongeveer 't heetste wat er is. Vind ik allerminst misstaan op die auto.

Geplaatst:

Allemaal goed en wel, tot je dat voor de honderdste keer mag beginnen uitleggen  :lol:

Het leuke is dat de meeste mensen niet denken dat dat iets speciaals is. Vroeger had je zo'n combinaties ex Kantersteen zelf. Lijkt een beetje op een oude plaat, daarom dat 'k ze zo beestig (pun intended) vind. M.a.w. ik denk niet dat 'ie dat vaak gaat moeten uitleggen. :D

Geplaatst:

Het leuke is dat de meeste mensen niet denken dat dat iets speciaals is. Vroeger had je zo'n combinaties ex Kantersteen zelf. Lijkt een beetje op een oude plaat, daarom dat 'k ze zo beestig (pun intended) vind. M.a.w. ik denk niet dat 'ie dat vaak gaat moeten uitleggen. :D

De meeste mensen zijn idd niet zo slim dat ze het zullen doorhebben  :)

Er was er vorige week een bezig tijdens lunch op het werk over nummerplaten. Een gast die echt denkt dat hij het allemaal weet. Soit ik besluit mij niet teveel te moeien en laat hem maar babbelen voor de rest van de groep. Op een gegeven moment zegt hij "Ja ze zitten ook weeral ver hé met de nummerplaten, ik heb vanmorgen al 1-Mxx-xxx zien rijden!". Toen ik droog meedeelde dat die dan ook enkel voor moto's waren, was het opeens gedaan.   :roll:

Geplaatst:

De meeste mensen zijn idd niet zo slim dat ze het zullen doorhebben  :)

Er was er vorige week een bezig tijdens lunch op het werk over nummerplaten. Een gast die echt denkt dat hij het allemaal weet. Soit ik besluit mij niet teveel te moeien en laat hem maar babbelen voor de rest van de groep. Op een gegeven moment zegt hij "Ja ze zitten ook weeral ver hé met de nummerplaten, ik heb vanmorgen al 1-Mxx-xxx zien rijden!". Toen ik droog meedeelde dat die dan ook enkel voor moto's waren, was het opeens gedaan.   :roll:

Hatelijk zo'n mensen.

Geplaatst:

Dikke thumbs up.

+ BEnz

Ook ik vind het geslaagd, vet keteltje :)

Geplaatst:

Idem bij ons. En pas op, een week na de eerste oktober, al eens laten vallen dat de nummerplaten veranderden en er meer mogelijkheden waren. De meest pretentieuze van den hoop had weinig aandacht en interesse en zag het zo aankomen: 2 maand later ... "ik heb een rare nummerplaat gezien!"

:fp:

Dan is 't best dat je niet te veel zegt.

"zo een nieuwe gepersonaliseerde, zoals ik je een week nadat ze beschikbaar waren eens uitgelegd heb?"

en dan niet veel meer....

Geplaatst:

Met wat verbeelding zie je daar een bad-één(d) in ja.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

MMM gezien op een Benz E, MENUE op een X4

Geplaatst:

idd ik wil zo graag een 9lettercombinatie :(

MAITRESSE?
  • Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in