Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik begin die van mij echt kotsbeu te worden.

Echt ongelofelijk, iedereen wilt zich precies "bewijzen". Racen, couperen, mij 10x opnieuw inhalen, gebaren doen, niks verdragen(constant knipperende lichten/geclaxoneer bij het minste dat ik iemand inhaal ofzo). Had langs geen kanten verwacht dat dat zo erg ging zijn.

wat staat er op?

Geplaatst:

logisch hé, in hun achteruitkijkspiegel zien ze iets anders staan. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mja 'k snap wel dat er mensen zijn die daar geld aan willen geven, maar er rijden toch domme dingen rond inderdaad. Ik zou toch nog voor een ABC-123 formaat gaan, dan valt het zo niet op. Maar 1000 euro is wel nogal duur. Voor 500 zou ik twijfelen, voor 250 euro zou ik het wel doen :P

M'n baas heeft SEL-999, ik vind dat cool. Iemand die er een klein beetje maar mee bezig is weet direct dat dit een perso plaat is, iemand anders heeft niks door. Stond al een week in de garage en niemand had gezien dat het een perso was :)

Geplaatst:

Echt ongelofelijk, iedereen wilt zich precies "bewijzen". Racen, couperen, mij 10x opnieuw inhalen, gebaren doen, niks verdragen(constant knipperende lichten/geclaxoneer bij het minste dat ik iemand inhaal ofzo). Had langs geen kanten verwacht dat dat zo erg ging zijn.

Die proberen allemaal dat lekker mieke te spotten dat met die Mini rijdt, en zijn dan kwaad als ze de slungel achter het stuur zien :D

Geplaatst:

op welke site kan ik weeral een combinatie checken?

Geplaatst:

op welke site kan ik weeral een combinatie checken?

www.primadonna.be

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Misschien gewoon haar/zijn naam :)

Classic! Ik kan hier blijven mee lachen.  :lolz:

Geplaatst:

Zag vanmorgen HOOOOO op een MINI. 

Geplaatst:

" MOHOW-ZEG "

Of zou dat teveel opvallen dat je van west-vlaanderen komt ?

Geplaatst:

MY-CAR op een citroen C5

Hoe idioot :roll:

www.mycar.be ?

Geplaatst:

Platen die duurder zijn dan de auto :inlove:

post-8-141693504788_thumb.jpg

Geplaatst:

Amai, uitvoering en locatie correct. Bonuspunten voor die man.

Ik begin het echt een beetje margi te vinden :s daarnet nog OZCAN en z'n 7 reeks gespot. Man man

Die heb ik vorige week woensdag in Brussel gezien.

Wie geeft daar 1000 euro aan :lolz:

Idd echt erg :lolz:

Geplaatst:

M'n baas heeft SEL-999, ik vind dat cool. Iemand die er een klein beetje maar mee bezig is weet direct dat dit een perso plaat is, iemand anders heeft niks door. Stond al een week in de garage en niemand had gezien dat het een perso was :)

Dan heb ik je baas al moeten vervoeren. Sympathieke mens!
Geplaatst:

Huh? :)

Is idd coole en sypathieke mens. Van de drie zien we hem het minst, maar hij zorgt wel voor ons werk. Hoe ken je hem? Anders PM ....

Geplaatst:

Je rijdt dan ook rond met Double Penetration op je koffer....Geen wonder dat ze met 2 tegelijk in uw gat gaan hangen

Geplaatst:

V-7 op een Bentley continental cabrio

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in