Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat wil zeggen dat men straks in de media gaat verkondigen dat men de systemen heeft aangepast en nu ook gepersonaliseerde platen gaat scannen.

Dat is altijd zo de laatste jaren... Iets werkt niet voor meerdere maanden, iemand brengt het in de media en magisch genoeg is er 6 uur later een oplossing.

Had me die bedenking vanmorgen ook gemaakt. :lol:

Geplaatst:

Ik heb deze ochtend alvast een A5 3.0 TDI met nrplaat DVQ het zien testen op de E40 :D

Geplaatst:

Dat wil zeggen dat men straks in de media gaat verkondigen dat men de systemen heeft aangepast en nu ook gepersonaliseerde platen gaat scannen.

Dat is altijd zo de laatste jaren... Iets werkt niet voor meerdere maanden, iemand brengt het in de media en magisch genoeg is er 6 uur later een oplossing.

jup, idem met die flitscamera's die 14 dagen niet gewerkt hebben. De melding dat dit het geval was, kwam op het einde van die 14 dagen periode.

Geplaatst:

Camera's met automatische nummerplaatherkenning kunnen geen gepersonaliseerde nummerplaten herkennen. Dat schrijven de kranten van het Mediahuis. Dat is een probleem, want de zogenoemde ANPR-camera's worden ingezet op trajectcontroles of bij invalswegen in steden en gemeenten. http://deredactie.be/permalink/1.2345805

Hoe zit dat met gewone flitspalen en mobiele controles?
Geplaatst:

Hoe zit dat met gewone flitspalen en mobiele controles?

Die vraag heb ik me ook gesteld :)

Geplaatst:

Inderdaad, die worden manueel uitgelezen terwijl trajectcontrole volledig geautomatiseerd is.

Ik zou het willen testen maar ik durf niet goed :D

Geplaatst:

Inderdaad, die worden manueel uitgelezen terwijl trajectcontrole volledig geautomatiseerd is.

Ik zou het willen testen maar ik durf niet goed :D

Als je het voorzichtig doet en dan 2 weken wacht kan het je max 50 euro kosten. :D

Geplaatst:

Of gewoon het internet in de gaten houden, gegarandeerd dat er een hoop het vandaag gaan testen zoals @@PJH al aangaf.

Geplaatst:

Los van trajectcontroles.

Dit impliceert ook dat die mannen niet worden gezien op bvb de invalswegen van Turnhout naar andere criminaliteit toe, keuring, inschrijving, ... volgens mij.

Geplaatst:

Waarom was ACHMED en consorten van dag 1 al uitverkocht, denk je ?

Geplaatst:

CRIMINEEL past niet ..... DIEF wel :)

Geplaatst:

Of GANGSTER

Geplaatst:

Sommigen zouden PALJAS kunnen overwegen.

On another note :fp:

b756a20a-ff8c-11e4-8435-a39633ee6b96_web

Geplaatst:

I-ACHT daarstraks.

Geen mooie auto overigens.

Geplaatst:

I-ACHT daarstraks.

Geen mooie auto overigens.

Waarop hing ie, dan? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Daarstraks op stubru had er ene ne kontplakker gehad met "gehaast" als plak. :)

Geplaatst:

Iljo Keisse heeft al jaren ILJ-001, ziet er nog wel cool uit

184927_10150097757962309_6348425_n.jpg?o

Geplaatst:

Vraag me wel af, indien ze die software niet aangepast krijgen om die nummerplaten te controleren. Ze weer afschaffen?

Geplaatst:

90% van de columns worden door mongolen geschreven. Daar moet je je niet aan ergeren. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Vraag me wel af, indien ze die software niet aangepast krijgen om die nummerplaten te controleren. Ze weer afschaffen?

Ze zullen dat toch wel kunnen oplossen neem ik aan.

Geplaatst:

wat een strontartikel.

de meeste gepersonaliseerde nummerplaten die ik trouwens tegenkom hangen niet op luxewagens maar gewone wagens.

voor de allerrijksten *zucht*

Geplaatst:

Ik vraag me af of dat wel zo is, we hebben geregeld buitenlandse klanten over de vloer die wel een boete opgestuurd kregen van die trajectcontrole. En die nummerplaten zijn ook "anders" dan een normale belgische.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in