Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nogmaals gezegd... ik kan niet begrijpen dat sommige mensen daar 1000 euro aan geven.

Het is gewoon een taks op marginaliteit geworden.
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Misschien moet ik voor de mijne gewoon 8 random letters pakken. Wel allemaal brede om de looks wat te doen kloppen. Iets genre XCRTWPBD 

Dat zou ik oprecht cool vinden.

Geplaatst:

Wat een gezaag zeg. Beetje schraal dat het je zo veel interesseert en er zo veel achter zoekt. Denk dat de bezitters van die platen niet eens zo ver gaan in het zoeken nr connotatie achter een stuk ijzer met letters.

Geplaatst:

Denk dat de bezitters van die platen niet eens zo ver gaan in het zoeken nr connotatie achter een stuk ijzer met letters.

Zo ver waren we al :lol:

Geplaatst:

Misschien moet ik voor de mijne gewoon 8 random letters pakken. Wel allemaal brede om de looks wat te doen kloppen. Iets genre XCRTWPBD 

DVORAK88

Geplaatst:

Ik zou eigenlijk 7-FU-30 wel willen. aandenken aan grootvader

Geplaatst:

DVORAK-8 dan

Ik wou eigenlijk DVORAK!! schrijven, maar dat kan niet.

Geplaatst: (aangepast)

Of iets wel of niet belangrijk genoeg is om 1000 euro aan te spenderen lijkt mij in de eerste plaats een individuele keuze. Als de persoon in kwestie er plezier aan beleefd dan zie ik geen probleem. Of sommigen dit nu marginaal vinden of niet lijkt me irrelevant. *geeuw*

aangepast door Ritsuke
Geplaatst:

hopelijk staat er geen dt-fout op zijn plaat.

Geplaatst:

ik bedoel

Hopelijk staat er geen dt-fout op zijn plaat.

Geplaatst:

^^

Perso-plaat eigenaar gevonden

3 stuks aub ;-)

Geplaatst:

Dat sommige 150k of meer uitgeven voor een auto vinden ze hier allemaal super, maar 1k voor een nummerplaat vinden ze erover.

Mvg

Een perso plaat eigenaar die geen 1000€ heeft betaald.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Rustig Joris, ik ben zo lang niet naar school geweest als jij. By the way, wat heb je eigenlijk gedaan met je JM plaat op dat rode beest ?

Geplaatst:

Rustig Joris, ik ben zo lang niet naar school geweest als jij. By the way, wat heb je eigenlijk gedaan met je JM plaat op dat rode beest ?

Die is geschrapt.

Geplaatst:

Wel grappig dat sommige tegenkantingen in dit topic dan nog van mensen komen die vroeger wel een perso plaat hadden.

Geplaatst:

Wel grappig dat sommige tegenkantingen in dit topic dan nog van mensen komen die vroeger wel een perso plaat hadden.

Je moet dan misschien eens alles lezen wat die personen erover schrijven.

Geplaatst:

rustig meisjes, rustig

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ecxuseer,

ik heb mijn bril niet bij, dan lees ik niet alles.

Geplaatst:

Ik vond ze vroeger ook leuker, gewoon al omdat er meer richtlijnen waren en ze niet te hard opvielen. 

Geplaatst:

Dat sommige 150k of meer uitgeven voor een auto vinden ze hier allemaal super, maar 1k voor een nummerplaat vinden ze erover.

Mvg

Een perso plaat eigenaar die geen 1000€ heeft betaald.

Je slaat de bal nu toch wel echt mis. Spreken we hier over het feit dat het budgettair er over is een perso plaat aan te schaffen ???

Geplaatst:

Ja ik doe tenminste een poging om dat eerlijk uit te leggen ipv in het wilde weg wat rond te schoppen. Nee serieus je praat toch wel naast de kwestie.

Ik heb trouwens vroeger nog een audi 1.9tdi met 115pk gehad en een ECHT RS logo op. Dat was ronduit belachelijk. Ik heb daar geen probleem mee die domme dingen toe geven.

Trouwens er staat toch dat ik een subtiele perso wel kan smaken als nuance.

Geplaatst:

Ik vond ze vroeger ook leuker, gewoon al omdat er meer richtlijnen waren en ze niet te hard opvielen. 

Ja akkoord, vroeger waren ze minder opvallend en een discrete 911 .... op bvb een 911 (zoals ir_fuel indertijd) was inderdaad cool en ik moet toegeven dat ik vandaag de dag ook  wel eens in een lach schiet bij een of andere gekke plaat maar anderzijds kun je je perso plaat nog steeds relatief discreet houden als je dat wil.....maar goed, ik denk eerder dat dit een discussie is onder de noemer "des gouts et des couleurs...." enz enz

Geplaatst:

Ja ik doe tenminste een poging om dat eerlijk uit te leggen ipv in het wilde weg wat rond te schoppen. Nee serieus je praat toch wel naast de kwestie.

Ik heb trouwens vroeger nog een audi 1.9tdi met 115pk gehad en een ECHT RS logo op. Dat was ronduit belachelijk. Ik heb daar geen probleem mee die domme dingen toe geven.

Ik heb lang geleden een Golf 1800 gehad die ik optisch wat verfraaid had en waar ik een GTI logo had opgeplakt...hahaha...grappig eigenlijk allemaal

Geplaatst:

Chance dat het geen 90pk was.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in