dragonfly 14.975 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Deze morgen "ROCY-1" Waarschijnlijk omdat ROCKY al genomen was zeker Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Dit slechte grap? Deze grap. Dit grapje. Nooit deze grapje. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Hoe meer ik van die idiote platen zie rondrijden, hoe minder ik er zelf een wil. Lettertype is mottig, en die uitlijning trekt echt op geen KLOTEN, en al zeker niet met 8 tekens. Iemand met OCD, of een grafisch ontwerper kan toch nooit 1 of 2K aan zoiets geven? Quote
Naish 9.568 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Daarom dat ik R-0-B nog wel goed vind. Zal niet zo sterk opvallen voor de uitlijning. Ik ga het toch niet doen denk ik. Gaat mijne gebuur trouwens niet leuk vinden. Heeft die al gevloekt dat hij 9-RVE-001 gekocht heeft voor die vrije combi's mochten. En hij moet nu ook al een nieuwe auto kopen... Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Niks zo mooi als een persoplaat met 2 of 3 tekens die niet in het midden staan. Klopt, (bijna) vol is dat het mooiste. Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Daarom dat ik R-0-B nog wel goed vind. Zal niet zo sterk opvallen voor de uitlijning. Ik ga het toch niet doen denk ik. Gaat mijne gebuur trouwens niet leuk vinden. Heeft die al gevloekt dat hij 9-RVE-001 gekocht heeft voor die vrije combi's mochten. En hij moet nu ook al een nieuwe auto kopen... 1-ROB-XXX is inderdaad "bijna" evengoed en kost je geen hol (op de plaat zelf na dan). Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 denkt iedereen dat hij een surfplankverkoper is Quote
Joske 922 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Allé, nu had ik eindelijk een combinatie gevonden voor de GTi16 nu gaan ze da nog duurder maken. En 309 is nog lang nie straatwaardig. -> T zal dus een gewoon van da moment worden, 2000€ is te zot. (zeker als ge aan t bouwen zijn) Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Site bestaat wel, bompa heeft hem hier al 10x ofzo gepost idd Nee, dat is een site waarmee je de laatst uitgegeven nummerplaat kan volgen. Die heb ik en dat klopt dus idd! da's nog een andere site 1-ROB-XXX is inderdaad "bijna" evengoed en kost je geen hol (op de plaat zelf na dan). Geen O meer in de lettercombinaties dacht ik, dus die zal niet voorbijkomen. Quote
denewprof 1 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Idd, maar 1-platen met letters I, O, Q, M of de W ... Vergeet dat maar ... Ik heb 1-DLC-189 en sinds enkele weken "toevallig" ook 1-LDC-190 Het getal is wel ff op te volgen en geluk hebben met de getime-de inschrijving door de makelaar. Dat was dan 30€ aan de postbode en een fles cava voor de inschrijver. Voor mij hebben deze platen naast mijn echte perso ook iets. ;-) Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Ah, dat van de O wist ik niet, en @@Naish blijkbaar ook niet. Wel jammer. Nog een vraagje: Ik heb in het verleden mijn XXX-001 plaat bekomen via iemand die op DIV werkt. Maar als ik het goed voor heb dan kan je een gewone plaat nietmeer gaan aanvragen aan het DIV loket zelf? Dat moet via de verzekeringsagent gaan die dat online doet? In dat geval heb ik niets meer aan mijn connectie bij DIV? En bij de verzekering daarvoor gaan zagen is nogal raar, aangezien ik bij Ethias ben en dus niet echt een agent/makelaar heb. Zou ergens graag een 1-XXX-001 hebben in plaats van de huidige. Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Allé, nu had ik eindelijk een combinatie gevonden voor de GTi16 nu gaan ze da nog duurder maken. En 309 is nog lang nie straatwaardig. -> T zal dus een gewoon van da moment worden, 2000€ is te zot. (zeker als ge aan t bouwen zijn) 2000 euro is inderdaad enorm veel, 1000 euro is nog te overwegen. Ik heb ook even zitten denken aan een persoplaat, aangezien mijn familienaam nog vrij blijkt te zijn en ze duurder gaan worden. Anderzijds vond ik de oude perso's iets cooler plus heb ik wat schrik voor afgunst. Bij diefstal ben je blijkbaar ook de klos. Naar wat ik gelezen heb heb je dan twee opties: Ofwel wagen herinschrijven op een gewone plaat ofwel wederom op een persoplaat na het opnieuw betalen van de retributie. Dus wederom (tegen dan) 2000 euro.... Quote
denewprof 1 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Ah, dat van de O wist ik niet, en @@Naish blijkbaar ook niet. Wel jammer. Nog een vraagje: Ik heb in het verleden mijn XXX-001 plaat bekomen via iemand die op DIV werkt. Maar als ik het goed voor heb dan kan je een gewone plaat nietmeer gaan aanvragen aan het DIV loket zelf? Dat moet via de verzekeringsagent gaan die dat online doet? In dat geval heb ik niets meer aan mijn connectie bij DIV? En bij de verzekering daarvoor gaan zagen is nogal raar, aangezien ik bij Ethias ben en dus niet echt een agent/makelaar heb. Zou ergens graag een 1-XXX-001 hebben in plaats van de huidige. Tja, een combinatie na de 1-Lxx-123 is nu nog mogelijk... Maar als ge iets wilt als bv 1-AXL, 1-ADG,1- BEN, 1-DAN, 1-ELS, 1-FRA, 1-GGG, 1-HER, 1-JAC ... ttz vóór de beginletter L zult ge moeten wachten tot ze aan het indexcijfer 2-Axx-123 zitten en dat kan zeker nog een paar jaar duren. Vorige week met iemand gesproken over de mogelijke combinaties en ook dan al reeds gezien, die platen... We zitten dus safe voor en U leest het goed: 300jaar Er gaan in dit en 6 á 8 jaar nog veel meer combinaties komen voor vanalles en nog wat, hou U maar klaar ! Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Dat begrijp ik, maar de letters doen er voor mij niet toe. Dat was voor member @@Naish. 1 Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 19 september 2015 Geplaatst: 19 september 2015 Wanneer verandert de prijs eigenlijk effectief? Quote
SB-01 4.349 Geplaatst: 19 september 2015 Geplaatst: 19 september 2015 Wanneer verandert de prijs eigenlijk effectief? Dat "zou" vanaf 1/11 zijn. Quote
Waky 975 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 MARIO-73 op een replica E60 M5. De cirkel is rond. Quote
Cyrano.ak 2.635 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Kelsey bij de frituur. Edit: Alexanderr, ga van mijn account af! Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Daarom dat ik R-0-B nog wel goed vind. Zal niet zo sterk opvallen voor de uitlijning. Ik ga het toch niet doen denk ik. Gaat mijne gebuur trouwens niet leuk vinden. Heeft die al gevloekt dat hij 9-RVE-001 gekocht heeft voor die vrije combi's mochten. En hij moet nu ook al een nieuwe auto kopen... Dat em die 9 dan laat wegdoen? Voor die €30... Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Dat em die 9 dan laat wegdoen? Voor die €30... Gaat nu niet meer Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Gaat nu niet meer http://www.mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving/nummerplaten/gepersonaliseerd/ In geval van een gepersonaliseerde kentekenplaat met het indexcijfer “9”, wordt deze omgezet naar een kentekenplaat van Europees formaat met de nieuwe lay-out van gepersonaliseerde kentekenplaten en dit naar aanleiding van een nieuwe inschrijvingsaanvraag voor een verandering van voertuig onder het betrokken opschrift of herinschrijving van het huidige voertuig. De titularis heeft de keuze om hetzelfde opschrift te behouden zonder index “9”, op voorwaarde dat dit opschrift nog beschikbaar is. Zo niet, kan hij een ander beschikbaar opschrift kiezen. In dit geval dient er geen retributie voor het reserveren van een gepersonaliseerd opschrift betaald te worden en volstaat een gewone aanvraag tot inschrijving. Quote
Naish 9.568 Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 Vraagje ivm de procedure voor de perso plaat. Dus combinaties die ik wil zijn nog vrij, ik heb dat aanvraag formulier ingevuld en dat moet nu fysiek afgeleverd worden aan de DIV Daarna bestaal ik de retributie, maar hoe zet ik dan mijn bestaande plaat om in de perso combinatie? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.