Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jup...

Is mijn madam haar roepnaam... Ik spreek haar altijd aan als Tal of Talleke en ook veel andere mensen ;)

Ieder zijn meug uiteraard, maar persoonlijk vind ik het zonde van jouw 1000 euro.

Dan had ik haar achternaam genomen, zijn net 8 letters.

Geplaatst:

Vandaag KG-1 op een Ferrari gezien.

Geplaatst:

Mmmmm... Mss dat feit een beetje lekken op hln en consoorten. Dan gaat de verzuurde vlaming daar binnenkort een sport van maken, persoplaten afrukken!

:excellent:

Zal ongetwijfeld wel gebeuren hoor. Het zijn zo al platen die een bepaald "in your face" gehalte hebben, en ik kan me inbeelden dat er mensen zijn die "de arrogante chauffeur van de Audi Q7 die hun daarnet langs rechts voorbij stak" wel eens een lesje zullen leren. En voor de mensen met centen is die 2000 euro misschien geen issue, maar wel het feit dat die combinatie nooit meer te kiezen is. Dan moet je gaan voor een tweede keuze, ook maar zuur.

Geplaatst:

als ze het een goede combinatie vinden, dat ze dan zo eerlijk zijn en de voorste pikken.

ik keur het zeker niet goed, maar als ze idd de achterste stelen, is de eigenaar alles kwijt. :(

Geplaatst:

als ze het een goede combinatie vinden, dat ze dan zo eerlijk zijn en de voorste pikken.

ik keur het zeker niet goed, maar als ze idd de achterste stelen, is de eigenaar alles kwijt. :(

De achterste stelen geeft toch geen voldoening? Niet om de eigenaar te pesten (20 euro versus 2000 euro + combinatie kwijt) en niet om te verzamelen/in de garage te hangen...Kan je evengoed eentje laten maken voor 20 euro.

Geplaatst:

Had jij al niet eentje?

Nope (als je op die foto doelt).

Was een voorplaat die ik achteraan monteerde als "test". :)

Geplaatst:

Is de vrouw van PEPE, met z'n 640d

Ben je nu serieus?

Als hij in de regio van Oostkamp rijdt, zou dit wel eens kunnen kloppen.

Btw, vorige week met de BMW E30 gereden? Ben 1 tegengekomen die niet wou aanschuiven in de file afrit Aalter. Zag hem heel de meute voorbij steken om dan op het laatste de file in te duiken. :ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ben je nu serieus?

Als hij in de regio van Oostkamp rijdt, zou dit wel eens kunnen kloppen.

Btw, vorige week met de BMW E30 gereden? Ben 1 tegengekomen die niet wou aanschuiven in de file afrit Aalter. Zag hem heel de meute voorbij steken om dan op het laatste de file in te duiken. :ninja:

Ik ben serieus :D Is van Maldegem :)

Ik zou dat wel eens durven doen ja, maar vorige week kan ik het niet geweest zijn vrees ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

DAVINA-5 op een A5

MLODZIA op een oranje! Q7

AID-100 op een Vito

post-102-0-91944300-1446013163_thumb.jpe

Geplaatst:

POEPIE-7 op een smerige oude Saab

1.000 EUR well spent

Geplaatst:

EVI-T op een Citroen Cactus

15000€ well spent

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

POEPIE-7 op een smerige oude Saab

1.000 EUR well spent

BOMPI-1 en BOMPI-2 op een S en een SL van dezelfde eigenaar komt ook aardig in de buurt.

Geplaatst:

Ze had beter die €1000 in rijlessen geïnvesteerd..

WP_20151028_001_zpskhdbik3h.jpg

Geplaatst:

Op de valreep! *check*

Herinschrijven best voor 1/1/2016, neem ik aan? Of is het gehele "nieuwe BIV"-verhaal enkel van tel bij eerste inschrijvingen (op dezelfde naam)? Bij mij is 't uiteraard een herinschrijving op dezelfde naam, dus geen tax (zoals vroeger) en enkel de kost van de plaat.

Geplaatst:

11209406_10206622064884655_8163889808324

:huh:

plaat past beter op een S-klasse laudulet

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

"A-Team" op een Ford Transit Connect oid

Geplaatst:

"STOFFEL" op een rode Hyundai Coupé

Geplaatst:

Schutzstaffeln was te lang

Tja, Steven Schepens ook ...

Geplaatst:

ook lang getwijfeld om al dan niet een perso-plaat aan te schaffen... uiteindelijk besloten om het niet te doen.

Vroeger vond ik dat een perso-plaat het plaatje van uw wagen echt afmaakte, bijvoorbeeld POR-911 op een Porsche 911.  Die exclusiviteit is nu wat de mist ingegaan door het vrijgeven van alle mogelijke combinaties. Begrijp mij niet verkeerd, sommige combinaties kan ik echt smaken andere zijn dan weer , in mijn ogen, dikke waste of money.  

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in