Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat vind ik dus ook. Op elke hoek van de straat kom je MARK en LUDO en POEPIE enz tegen. Echt debiel eigenlijk. Precies een aixam-plaat :D

Waar is de tijd van de GT3 met 009-ELF. Dat was zo'n dikke plaat

Geplaatst:

Precies een aixam-plaat :D

JEANJEAN hangt hier in de buurt op een Aixam :D

(wel al van voor de perso-plaat veranderingen)

TITINE ook :D

Geplaatst:

"EXIRA" op een gele Audi TT

Geplaatst:

RBB op een Volvo XC90

LAINEZ-1 op de 6 coupe van de friturehoudster waar ik mijn frietjes haal :)

Geplaatst:

METEHAN op een MB E

KALIMERO op een BMW X6

KARAKAS op een AUDI A8

Geplaatst:

Advocaat op een Nissan Leaf

Geplaatst:

"Advocaat" gespot in het Waasland

Geplaatst:

F - Type op een F Type

Geplaatst:

persoonlijk zijn voor mij net die echt typische platen een waste of money. (zoals hierboven bv F-type)

als je dan binnen x aantal jaren een andere wagen koopt zit je daar met die plaat. oké je zou kunnen redeneren dat je zo'n wagen niet wegdoet, maar een xc90 daareentegen.....

Geplaatst:

een perso plaat blijft een vrijwillige sponsoring voor de put van de regering... Dus in mijn ogen altijd een waste of money...

Geplaatst:

een perso plaat blijft een vrijwillige sponsoring voor de put van de regering... Dus in mijn ogen altijd een waste of money...

En hoeveel staan er op de zaak? Is toch kosten maken zoals op een ander vlak? Ik zou het dan ook liever daaraan geven dan aan de belastingen.

Geplaatst:

En hoeveel staan er op de zaak? Is toch kosten maken zoals op een ander vlak? Ik zou het dan ook liever daaraan geven dan aan de belastingen.

Ik tank er liever benzine mee :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kosten maken =/= geld uitsparen

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Kosten maken =/= geld uitsparen

Heb ik al lang opgegeven, moet dat ook wekelijks horen dat ik als rijke zelfstandige toch kosten moet maken

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kom kom...dat heb ik niet gezegd.

Trouwens, voor elke keer dat je iemand dat hoort zeggen is er evenzeer een zelfstandige die zit te klagen hoe slecht hij het toch wel heeft.

Beetje pot verwijt de ketel hoor  ;)

Geplaatst:

Ik ken thans veel zelfstandigen waar het water aan de lippen staat hoor... en die verdienen minder dan in loondienst...

Maar kosten maken om kosten te maken... neen bedankt..

Geplaatst:

Ik ken thans veel zelfstandigen waar het water aan de lippen staat hoor... en die verdienen minder dan in loondienst...

Maar kosten maken om kosten te maken... neen bedankt..

Die zijn er uiteraard ook, dat ga je me niet horen zeggen. Maar het staat hun uiteraard vrij om in loondienst te gaan, net zoals het arbeiders vaak verweten wordt dat ze ook maar zelfstandig moeten worden als ze klagen over hun lage loon tegenover de rijke zelfstandigen. Juist hé  ;)

Geplaatst:

Weer een slimme die denkt, 1000 euro uitgeven op de firma = 1000 euro minder belastingen betalen 

:fp:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

on topic:

INSANE op een rode Porsche 991 Targa

ROLEX op een Mercedes C klasse break

Geplaatst:

Weer een slimme die denkt, 1000 euro uitgeven op de firma = 1000 euro minder belastingen betalen 

:fp:

Dat maak jij er van  ;)

Het is wel 1000 euro minder waarop je belast gaat worden.

Geplaatst:

Jij bent wel een echt een smart ass he.[emoji16]

Geplaatst:

Dat maak jij er van  ;)

Je zegt het verkeerd

Het is duizend euro die zo maar uit de lucht is komen vallen

Geplaatst:

Dat maak jij er van  ;)

Mss in 1955 maar niet meer anno 2015 hoor. Niet moeilijk dat al die sossen denken dat wij alles kunnen aftrekken :P

P.S.: niet persoonlijk naar jou bedoeld hoor maar ik krijg echt het schijt van zo'n uitspraken. Jan met de pet heeft duidelijk geen kaas gegeten van boekhouding

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in