Mayonaise 3.182 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Mayo waar zitten uw pics?! Op PJH zijn HD, gezien ik een mottige computer heb heb ik alles overgezet bij hem. Hij kan ze sneller verwerken en op zijn webspace gooien. Niet teveel van verwachten alleszins.. :/ Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 duidelijk ene die haar strepen nog moet verdienen Ik zit inmiddels in Brussel, mijn moeder gaat mijn rijbewijs gaan tonen want ik kan er niet geraken tijdens de business hours. Maw: ik bega een overtreding om een overtreding recht te zetten. Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Een sper merk je wel hoor. Ik heb ook 2 SED's sperloos gedaan en het verschil is dag en nacht, ook al kon ik perfect driften zonder. Het verschil merk je bij: - pendelen - uitacceleren - driften onder kleine hoek - gas lossen - bestuurbaarheid op het gas in drift - meer onderstuur Dat laatste compenseer je met het rechter pedaal. Ge kunt driften zonder sper, hebben we al vaak genoeg gezien, maar een sper gaat sowieso nog wel een verschil maken. De sperloosheid op een MX5 is alleszins niet zo'n groot struikelblok als bij een e30. Echt, je moet er eens mee (mee)gereden. Je voelt dit zelfs als passagier. Dikke ketels gvd. Ik mis dat dus echt nergens op Weeze. Kan aan mij liggen hoor. Rij volgende keer maar eens mee @@PJH Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Twas weer een heel fijn dagje! Een uur voor de wekker wakker geworden en niet meer kunnen slapen, dan maar opgestaan want ik moest nog wat dingen doen. Had al een tijdje niet meer met de 'is gereden, ze had dienst gedaan als vervangwagen voor Soundstorm. Omdat ik hem pas op het laatste moment had gevraagd de auto terug te geven had hij hem niet meer kunnen wassen. Ik kreeg hem dus terug onder een hoop vogelschijt en wat nog. Om 6u 's ochtends dan maar naar de carwash gereden. Een half uurtje later was de kist terug om aan te zien, maar ik was nog niet klaar. Kist had al een tijdje geen verse olie meer gezien, en aangezien je op een driftdag toch vaak in de hoge toeren zit, is verse olie wel aan te raden. Door naar de carwash te rijden had ze toch al een beetje warm, en dus maar zo snel mogelijk nog nieuwe olie en filter in het blok gestoken. PJH en Mayo stonden immers al te wachten. Proberen geen fouten te maken en niets te vergeten - olie in een blok gieten zonder het carter eerst toe te doen fzo -, alles toegevezen en klaar. Vlug nog wat sleutelgerief en een paar wielen in de koffer en off we went. Twas super mistig, dus voorzichtig op de autostrade! Eenmaal aangekomen vlug ingeschreven, helm en vestje aan, en driften maar. Nee, geen gesleutel deze keer . Lang geleden dat ik nog in Weeze had gereden, lang geleden dat ik nog deftig had gedrift, dus het was terug wat zoeken. Veel grip vanachter, niet teveel vanvoor, het ging eigenlijk niet zo vlotjes. Eenmaal dwars pikte ik meteen snelheid op, pendelen wou hij niet want eenmaal van de gas kwam hij direkt terug in lijn met de voorwielen, de 90graden bocht achteraan ging ik dan meestal rond wegens teveel momentum... Toen ik in de pits binnen kwam hoorde ik op de koop toe nog een schurend geluid ook. In november was ik gaan rijden in Ecuyers, en had toen al gemerkt dat ik bijna door mijn remblokken zat. Omdat ik sindsdien niet meer met die kar had gereden was ik dat wat vergeten. Had wel al nieuwe remblokken gekocht, maar had deze natuurlijk niet mee. De hollander die me 2 jaar geleden aan een carter had geholpen terug opgezocht, en hij kon me van 2dehands remblokjes voorzien, wat later op de dag. Ondertussen toch maar blijven driften. Over de middag mijn stabistang vooraan versteld. Stond op de hardste stand, dus minder grip vooraan wegens minder bodyroll. Deze een standje zachter, op de middelste stand gezet. Terug gaan driften, al wat minder onderstuur en snappyness. Dan mijn voorste veerpootbrug verwijderd, dat hielp ook nog wat, en uiteindelijk PJH zijn driftbanden gemonteerd, dat hielp enorm veel. Waar ik ervoor echt moest stampen kon ik nu met een pak minder moeite tractie breken. Eindelijk lukte het mij terug om de 2 grote bochten aan elkaar te zetten. 1x zelfs het trage stuk achteraan, dan het rechte stuk gependeld en dan de 1e, 2e en 3e lange bocht aan elkaar gezet. Sweet! In de voormiddag ook eens met PJH van stuur gewisseld, miljaar wat was dat. Het verschil tussen mijn en zijn wagen was dag en nacht. In zijn kist moest je maar naar de gas kijken en je ging scheef. De eerste rondjes in mijn kist reed hij gewoon rechtdoor, zoveel grip had hij niet verwacht Twas een superfijne dag, ook al ging het mij zeker in het begin niet zo goed af. Setup van de kar, type banden doen er toch veel aan Super merci aan @@Sega en crew voor de organisatie van dit unieke evenement. Zoveel kunnen driften, altijd rustig op de baan, iedereen veel respect voor elkaar en lekkere burgers op de middag. Twas af! 7 Quote
Momenol 367 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 "De hollander" kan soms een zaag vent zijn maar als hij je uit de nood kan helpen Vorige maand heeft hij mij ook kunnen helpen na mijn diff problemen. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Ik mis dat dus echt nergens op Weeze. Kan aan mij liggen hoor. Rij volgende keer maar eens mee @@PJH 's goed, 'k zal er eens mee rijden. Benieuwd naar. Maar 'k weet nu al dat het gaat bijten Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 's goed, 'k zal er eens mee rijden. Benieuwd naar. Maar 'k weet nu al dat het gaat bijten Dat ge ook een MX-5 gaat willen, bedoelt ge? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 's goed, 'k zal er eens mee rijden. Benieuwd naar. Maar 'k weet nu al dat het gaat bijten Er staat 'rij volgende keer maar eens mee'. Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Er staat 'rij volgende keer maar eens mee'. Hij mag er wel eens zelf mee rijden ook. Als hij hem kapot maakt neem ik zijn E30 wel mee naar huis. Rijdt wel slechter maar dan verkoop ik hem en koop ik een mx-5 turbo in de plaats. 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Hij mag er wel eens zelf mee rijden ook. Als hij hem kapot maakt neem ik zijn E30 wel mee naar huis. Rijdt wel slechter maar dan verkoop ik hem en koop ik een mx-5 turbo in de plaats. Joooot dingen gaan +7k. Euro. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Hij mag er wel eens zelf mee rijden ook. Als hij hem kapot maakt neem ik zijn E30 wel mee naar huis. Rijdt wel slechter maar dan verkoop ik hem en koop ik een mx-5 turbo in de plaats. You can not break what is already broken Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 You can not break what is already broken Een mazda gaat niet kapot, het is geen BMW he. Quote
Alexi 1 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 BMW 323 - Honda S2000 http://youtu.be/RePx5wbC8so Volvo 340 - BMWE30 - mazda MX5 - BMW 118 http://www.youtube.com/watch?v=Tu1ld8c76KM Mix Weeze day https://www.youtube.com/watch?v=CDezVHQUuvI 1 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 00:16 en 05:58, ik dacht dat het nog niet zo luid was en hield me daar telkens nog in. Quote
Deray 58 Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 00:16 en 05:58, ik dacht dat het nog niet zo luid was en hield me daar telkens nog in. Een V8 moet brullen! Echt dikke kist, met een machtig geluid! Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 BMW 323 - Honda S2000 http://youtu.be/RePx5wbC8so Volvo 340 - BMWE30 - mazda MX5 - BMW 118 http://www.youtube.com/watch?v=Tu1ld8c76KM Mix Weeze day https://www.youtube.com/watch?v=CDezVHQUuvI Op 0:20 die 208 (Was wss/hopelijk om te filmen?) Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 DA's de mijne deed idd dienst als film/foto-kist Quote
Fons De Turbospons 1.313 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 DA's de mijne deed idd dienst als film/foto-kist Je was bezig met de slowmotion beelden op te nemen? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Mayonaise heeft in zwart/wit zitten filmen Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Mayonaise heeft in zwart/wit zitten filmen Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 waar is dat filmpje met die redneck! Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 waar is dat filmpje met die redneck! @PeetjeH Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.