Rabbit 3.130 Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 (aangepast) Aanwezig Sega (James) Dragon (1M Coupe) janvkn (M3 GT) Glenn (nog te bepalen) J3nkins (Opel Zafira ) - niet zeker, maar doe mijn best er te geraken Lotuzzz Thebiemerke (BMW) + vriendin (MINI) Tommie (Mégane CC) Jochen Pablo (audi a4 avant) Asserti (M42) Phil (4-wieler) walter (Saab 9-3 of 900) fonny (E36 M3 of E39 M5) Cousie (E92 335i) iRicky (MINI Cooper S of BMW 1) RRD (Zeuven) Rabbit (Clio 200 Cup) DRIVER-W(Audi A4) BlackFox (brommobiel of dieselboot) Wouterr (E30 M3 of 1M) M3 E46 SMGII (118d) tato (118d) Denniske (MX5 of Kia zaad) mrwhite (clio rs200) Aanwezig onder voorbehoud Yoda (Ovlov 50V) 60% kans Wouter (Ovlov 60V) Indien ik al genoeg hersteld ben tegen dan. ///NFSThunder (BMW) Ritsuke (Saab 9-3) (Normaal familiefeest maar ik ga er wel onderuit geraken) Ugeken (Ovlov 70V R) Stephane & Ann (Alfa 147 TI - wss nog met schade) STA911 (Audi A3) Parsifal (Trabant 601) VRX (Type R) caoimhin Dave (V40 T4) Yucei (Izzy (A3)) Driesb (Alfa 159 SW Ti) Carlito (Clio Williams - vanaf 14u ofzo) Fiddy (190E 2.3-16) Davidk (Honda Civic 1.5 of Nissan 200SX) gl3nn (Dolf II 1.9 TDI) Kefkie ( ibiza) Op vraag van rabbit aanwezig! Kga eerst ook nog een bezoekje brengen aan de BMW garage. Ik denk er net na de middag te zijn. Ik hoop dat je er nog bent als ik toekom. zal waarschijnlijk pas rond 14u30 - 15u zijn ALs ik er al geraak. Nu aangezien je toch in Hamme woont is het niet zo'n grote toer ^^ 1 oktober 2011 aangepast door Rabbit Quote
Rabbit 3.130 Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Hmm,misschien eerst eens met de Williams tot daar bollen dan... Wil zeker eens een ritje in deze. Je moet dan maar eens met de mijne rijden Quote
Sega 346 Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2011 Aight, i'm in! Auto nog te bepalen (hart vs. verstand) Vertrekken hier in Northern-Limburg rond 9u, om dan een tussenstopje te maken bij Jorssen (speciaal voor Sega! ) en dan door te rijden naar St-Niklaas (ETA 11u of iets later) tot morgen! Believe me... Je gaat er geen spijt van hebben. Uiteindelijk kom ik morgen met Bianca... Gio is immers gaan lopen met mijn vervangwagen. Het is een 316d... Dus zo erg is dat nu ook weer niet. Tot morgen schatjes! Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Jep tis daar dat ik moet gaan helpen. Hebben ook een clio v6 staan waar mee gereden wordt. Ding klinkt wel Tot morgen dan Denk niet dat ik nog tot sint niklaas ga bollen Quote
VRX 96 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Daaaaaamn tis vroeg Tot strax mannen! Quote
tato 1.906 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Daaaaaamn tis vroeg Tot strax mannen! Inderdaad, over een kwartiertje afgesproken met Denniske. Dan eerst naar Jorssen en daarna zakken we af naar Sint-Niklaas. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik geraak er niet guys ! No car available. Volgende keer hopelijk. Quote
Wouter 210 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Zal voor mij ook voor de volgende keer zijn.. had er wel graag bij geweest, toch veel plezier daar en hopelijk wat foto's Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Den deze zit op't werk tot 13u en heeft en daarna door voor een kartwedstrijd! 't Is te hopen dat de volgende meet mij wel uitkomt. Ik wil jullie allemaal terug zien! Quote
Eberhard 11 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Deze kan er ook niet bijzijn, volgende meet moet zeker lukken ! Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik geraak er ook ni,mijn vrouw haar tante is deze nacht overleden. Maar de volgende gaan we proberen erbij te zijn hint:misschien is ergens in vl-brabant:$ Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Niet daar geraakt. Spijtig. Tweekend was veel te druk. Hopelijk volgende meeting wel... Quote
Jenkins 2.089 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Net thuis. 't Was gezellig en plezant om terug nieuwe mensen te leren kennen. Op naar de volgende (incl. stoelkes ) Quote
VRX 96 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Maar heel even geweest, daarna doorgegaan naar AVB Asian Nationals, maar het was wel heel nice! Na AVB zijn we naar het draakske gereden en komen we eigenlijk exact gelijk aan met de hele Limburg crew alsook "Bompa", mooie timing! Het was een héél geslaagde zondag! Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Was een heel geslaagde meet! Fijn om oude bekenden nog eens te spreken :-) Jammer dat ik niet langer kon blijven, maar ach... Ik had niet te klagen met de auto's die ik daarna mocht fotograferen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik kom daar toe, HOOOOOR vrx toekomen, ZIE een V40 toekomen die me niet onbekend leek. Potverdekke, die mannen komen ook net toe, wat een toeval. Maar aangezien ik jullie niet echt kende van gezicht, jullie niet zien binnenkomen in 't Draakske. Tot ineens "autominded" viel in jullie gesprek. "Aha, dag collega's" En wat een warm onthaal van onze Sega Je hebt me gecharmeerd, kerel. Mocht er geen toog tussen ons gestaan hebben, je kreeg een knuffel. Welbedankt aan Sega voor 't drankje voor m'n bende, en m'n vrouw zei "awel, wij hebben bij frituur Twiety bijna de beste frieten van W-Vl, maar deze hier zijn zelfs beter. En die saus is heel erg lekker!" (drakensaus). M'n kinderen vonden het wel jammer dat we die berg frieten niet opkregen (kwamen net van een receptie met heel de namiddag hapjes, en dan nog). Efkes gebabbeld met enkele forummers, 'k ben blij dat ik BlackFox eens in 't echt gezien heb, een wat kunnen praten heb met Sega, tussen het drukke bakken door, en in 't vertrekken nog Nemo en Izzy gedag gezegd. Izzy, sorry dat ik je niet meer herkende hoor. En aan alle andere forummers binnen: ik weet echt niet wie ik allemaal gezien heb Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Zalige meeting! Alleen voelde ik me niet echt optimaal op zijn zachtst gezegd Wel zalig open kunnen rijden En inderdaad eindelijk Nikske ontmoet! Volgende keer moet ik wel wat minder alcohol en meer slaap hebben Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 jullie zagen er wel nog deftig uit hoor 'k Heb je 1-AMG-MG nog zien staan trouwens, stond een paar auto's naast de mijne. Wie stond er naast jou, waarmee ik nog gepraat heb? Vergeef het me, 'k heb geen geheugen voor namen en gezichten Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Fijne meeting! Wel nogal gehaast naar daar gereden, met waarschijnlijk een flitsboete tot gevolg. Achteraf nog heel wat forummers bij 't Draakske tegengekomen, waaronder inderdaad bompa. Jouw zoontje lijkt sprekend op jou, je dochters lijken dan weer op je moeder! Ahja, want een meisje met een snor is geen zicht, aldus gl3nn Voor de rest: ja, minder alcohol, meer slaap. Ik stem voor! Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Wie stond er naast jou, waarmee ik nog gepraat heb? Vergeef het me, 'k heb geen geheugen voor namen en gezichten Geen idee, rick, kenny, glenn of tato? (echte naam weer vergeten ) Quote
iRicky 299 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Weer een hele leuke dag gehad! Bij aankomst eindelijk weer eens een dikke knuffel van Sega gehad . Tijdens de meeting gezellig kunnen bijpraten met bekende en voor mij nog onbekende forummers. Het was echt gezellig, ongedwongen en ook nog eens goed weer. Wat wil je nog meer? Misschien een beetje meer slaap en wat minder alcohol de avond voordien zoals Driver-W al even aanhaalde. Special thanks to Rabbit voor het rijden in de Clio RS. Die kar heeft mij echt in positieve zin verrast. Heerlijke wegligging, dito stuurgedrag en bak! Ook de looks mogen er zijn en hoeven niet onder te doen voor een MCS. Thanks! Na de meeting naar mijn favoriete frituur, t Draakske geweest:up:. Het hele land zal het weten; de frieten zijn hier het beste Ook hier weer even met wat forummers kunnen praten. Nikske, aangenaam kennis te maken Als klap op de vuurpijl ook Nemo weer eens gezien! Het was in 1 woord zalig! Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ahja, want een meisje met een snor is geen zicht, aldus gl3nn Ik hoor het hem al zeggen:lolz: Quote
iRicky 299 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik hoor het hem al zeggen:lolz: Waar was jij trouwens? Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Fijne meeting! Wel nogal gehaast naar daar gereden, met waarschijnlijk een flitsboete tot gevolg. Achteraf nog heel wat forummers bij 't Draakske tegengekomen, waaronder inderdaad bompa. Jouw zoontje lijkt sprekend op jou, je dochters lijken dan weer op je moeder!Ahja, want een meisje met een snor is geen zicht, aldus gl3nn Voor de rest: ja, minder alcohol, meer slaap. Ik stem voor! verdorie ja, jij was het! Het was allemaal nogal verwarrend en snel.... had ik het geweten dat jij het was, 'k kon m'n kinderen zeggen dat jij de vorige eigenaar van de go-car was. 'k Heb echt geen geheugen voor gezichten, sorry. en je bedoelt m'n vrouw ipv m'n moeder hoop ik Nikske, aangenaam kennis te maken idem! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.