Ga naar inhoud

Zondag 2/10 AutoMinded Meeting 1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fijne meeting, een schitterend weertje!

Merci voor de ritjes die ik kreeg, en was geslaagd voor een eerste editie!

Geplaatst:
:lol:

Ik kom daar toe, HOOOOOR vrx toekomen, ZIE een V40 toekomen die me niet onbekend leek. Potverdekke, die mannen komen ook net toe, wat een toeval. Maar aangezien ik jullie niet echt kende van gezicht, jullie niet zien binnenkomen in 't Draakske. Tot ineens "autominded" viel in jullie gesprek. "Aha, dag collega's" :D

En wat een warm onthaal van onze Sega :inlove:

Je hebt me gecharmeerd, kerel. Mocht er geen toog tussen ons gestaan hebben, je kreeg een knuffel.

Welbedankt aan Sega voor 't drankje voor m'n bende, en m'n vrouw zei "awel, wij hebben bij frituur Twiety bijna de beste frieten van W-Vl, maar deze hier zijn zelfs beter. En die saus is heel erg lekker!" (drakensaus).

M'n kinderen vonden het wel jammer dat we die berg frieten niet opkregen (kwamen net van een receptie met heel de namiddag hapjes, en dan nog).

Efkes gebabbeld met enkele forummers, 'k ben blij dat ik BlackFox eens in 't echt gezien heb, een wat kunnen praten heb met Sega, tussen het drukke bakken door, en in 't vertrekken nog Nemo en Izzy gedag gezegd. Izzy, sorry dat ik je niet meer herkende hoor.

En aan alle andere forummers binnen: ik weet echt niet wie ik allemaal gezien heb :)

Faaaaaaak :noparty:

IK had naar het draakske moeten afzakken...

Geplaatst:

Was gezellig, lekker weertje! Op tijd vertrokken om het thuisfront tevreden te houden.

Geplaatst:

@TCT: jaa jong natuurlijk!

Al zat ik er met m'n gezin en heb niet zo heel veel gebabbeld hoor. Maar toch, je eens zien had leuk geweest.

Komt wel nog eens!

Geplaatst:
Faaaaaaak :noparty:

IK had naar het draakske moeten afzakken...

Iedereen had wel verwacht dat jij er niet was! :D

Geplaatst:
Fijne meeting, een schitterend weertje!

Merci voor de ritjes die ik kreeg, en was geslaagd voor een eerste editie!

Merci voor het ritje dat ik van jou schooide, S2000 is nog meer dan ik ervan had verwacht :inlove:

Ook Dragon, Carlo en Parsifal bedankt, allemaal speciale en legendarische wagentjes op hun manier, maar niet zo subliem als de S2K :bef:

Geplaatst:
Ahja, want een meisje met een snor is geen zicht, aldus gl3nn :D

Geef mij eens ongelijk!

Geen idee, rick, kenny, glenn of tato? (echte naam weer vergeten :oops: )

Ik denk wel dat ie blij is als ge em Karel noemt.

Ik hoor het hem al zeggen:lolz:

:inlove:

Geplaatst:
Iedereen had wel verwacht dat jij er niet was! :D

Internetheld voor iets hé!

Neenee, ik ging normaal vandaag naar een babybeurs, dat is nu verschoven naar 15/10... Dan maar heel de dag in de tuin gewerkt...

Geplaatst:
Waar was jij trouwens?

Rijvaardigheidscursus, activiteit jeugdbeweging en nog wat andere verplichtingen.:(

Anders was ik gisteren en vandaag zeker langsgekomen;)

Geplaatst:
Internetheld voor iets hé!

Neenee, ik ging normaal vandaag naar een babybeurs, dat is nu verschoven naar 15/10... Dan maar heel de dag in de tuin gewerkt...

Zeg man, zo een meeting is aankomen en vertrekken wanneer je wil he. En nu was het eens mooi weer... In de winter niet zagen dat het koud is he! (cfr. Brecht 'die meeting waar dien trein stopt' © Asserti)

Geplaatst:
Rijvaardigheidscursus, activiteit jeugdbeweging en nog wat andere verplichtingen.:(

Anders was ik gisteren en vandaag zeker langsgekomen;)

Er waren 3 MX-5 anyways :win:

Geplaatst:
Zeg man, zo een meeting is aankomen en vertrekken wanneer je wil he. En nu was het eens mooi weer... In de winter niet zagen dat het koud is he! (cfr. Brecht 'die meeting waar dien trein stopt' © Asserti)

Snowdriftmeetings :inlove: daar ben ik al altijd van de partij geweest!!!

Geplaatst:

Fijne meeting! Wat verslapen maar toch nog relatief vroeg richting het westen. Eerst nog met Denniske en Tato langs Jorssen geweest. Daar stond wat moois bijeen :shock:

Weer wat gezichten kunnen plakken op een aantal nicknames, altijd leuk. Ook fijne auto's natuurlijk! Het kijken hoe BlackFox en Driver-W bekwamen van hun nachtelijke avonturen. Wat een leuke dag! :D

Frietjes hebben trouwens gesmaakt in 't Draakske.

Op naar de volgende meeting!

Geplaatst:
'k Heb je 1-AMG-MG nog zien staan trouwens, stond een paar auto's naast de mijne.

En ik stond zowaar langs u geparkeerd!

Geplaatst:

Gl3nn, welke afrit heb jij eigenlijk genomen? Ineens was je uit mijn zicht verdwenen...

Geplaatst:
Er waren 3 MX-5 anyways :win:

Ge waart beter vorige week naar Spa gekomen...:'(

Geplaatst:

Ook terug van een zalige, gezellige meeting vanmorgen. Na de middag zijn we doorgereden naar de Asian Nationals meeting.

Was leuk om weer wat gezichten op de nicknames te kunnen plakken, oude bekenden terug te zien en enkele karren eens in het echt te zien!

De 1M van Dragon = zaaaalig!

De dag leuk afgesloten met een fritje in het Draakske. Ik parkeerde mij langs de driftslet (ben zijn/haar naam even kwijt Sega :$) en in het buiten komen stond James ineens langs mij :D.

Merci voor de revs ook Sega! Zaaaligheid :D!

Frietje was uiteraard zeer lekker maar heeft mij weeral eens verslagen :D. Frietje met drakensaus & drakenburger :inlove:.

In het Draakske ook de limburgse groep forumers (iRicky, Driver-W, Izzy, Tato, Blackfox en Gl3nn) zien binnen komen en kennis gemaakt met Bompa (knappe V70 trouwens!).

Kortom, een zalig autodagje met schitterend weer!

Geplaatst:
Ge waart beter vorige week naar Spa gekomen...:'(

Point taken :poke:

Geplaatst:
Gl3nn, welke afrit heb jij eigenlijk genomen? Ineens was je uit mijn zicht verdwenen...

Geel. Ik ben nog langs familie geweest.

Geplaatst:
Geel. Ik ben nog langs familie geweest.

Ah ja het was idd bij Geel in de buurt dat je opeens weg was. Tot de volgende he ;)

Geplaatst:

Ben ook net thuis, was een gezellige meeting, paar oude bekenden tegengekomen na een lange tijd, altijd leuk.

Jorssen was ook best mooi, leuk om Stradge daar toevallig tegen te komen met zijn 190, stond er toch nog 1 deftige kar (cfr Avantus)

Wil zeker eens een ritje in deze.

Je moet dan maar eens met de mijne rijden :)

Sorry, is er niet meer van gekomen door die onnozele startproblemen en het plotse vertrek naar Jorssen.

Er zal ongetwijfeld nog een volgende keer komen!

Geplaatst:
Frietje was uiteraard zeer lekker maar heeft mij weeral eens verslagen :D. Frietje met drakensaus & drakenburger :inlove:.

....... en kennis gemaakt met Bompa (knappe V70 trouwens!).

thx!

en ik heb hetzelfde gegeten als jij blijkbaar. Lekker lekker lekker!

En ik stond zowaar langs u geparkeerd!

nu je 't zegt!

Geplaatst:
Ben ook net thuis, was een gezellige meeting, paar oude bekenden tegengekomen na een lange tijd, altijd leuk.

Jorssen was ook best mooi, leuk om Stradge daar toevallig tegen te komen met zijn 190, stond er toch nog 1 deftige kar (cfr Avantus)

Sorry, is er niet meer van gekomen door die onnozele startproblemen en het plotse vertrek naar Jorssen.

Er zal ongetwijfeld nog een volgende keer komen!

Ik zat al op de E34 :sick:

Geplaatst:

Hier ook al een tijdje terug van de meet. Het was vroeg deze morgen, maar 't was zeker de moeite waart. Eerst 50 jaar BMW Jorssen waar James stond te pronken tussen de garage queen's. ;)

Vervolgens naar Sint-Niklaas gebold en aldaar oude bekenden gezien, alsook enkele nieuwe gezichten.

@Dragon: nog eens merci voor het ritje in de 1M!

's Avonds afgesloten met een bezoek aan't 't Draakske waar we hebben genoten van de drakenburger en de heerlijke frietjes in overvloed. Het was weeral even geleden sedert mijn laatste bezoek.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in