Wouterr 882 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Wij zijn een klein beetje te vroeg gekomen, waardoor we te snel weer vertrokken en niet meer naar 't Draakske konden komen Quote
Driesb 38 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ook even gepasseerd! En daarnet snel alleen nog een frietje gaan eten bij Sega, helaas geen bekende gezichten meer! Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Wij zijn een klein beetje te vroeg gekomen, waardoor we te snel weer vertrokken en niet meer naar 't Draakske konden komen Mooie auto had je bij! Volgende keer wil ik gerust enkele van je passagiers overnemen zodat ze meer ruimte hebben! Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Mooie auto had je bij!Volgende keer wil ik gerust enkele van je passagiers overnemen zodat ze meer ruimte hebben! Geen probleem! Ze zijn toch gewend van in oudere karren rond te bollen Ik heb genoten van m'n dagje 1M Quote
tato 1.906 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geen probleem! Ze zijn toch gewend van in oudere karren rond te bollen Ik heb genoten van m'n dagje 1M Dat kan ik geloven! Mooi voor elkaar gekregen. Quote
fiddy 782 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 heerlijke meeting, zalige opkomst, bedankt voor de ritjes allemaal! Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geen foto's voor diegene die het gemist hebben? Quote
VRX 96 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Denniske heeft er, dus over een paar weken staan ze online Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Denniske heeft er, dus over een paar weken staan ze online De jongen is pertang snel tegenwoordig!! Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 verdorie ja, jij was het! Het was allemaal nogal verwarrend en snel.... had ik het geweten dat jij het was, 'k kon m'n kinderen zeggen dat jij de vorige eigenaar van de go-car was.'k Heb echt geen geheugen voor gezichten, sorry. en je bedoelt m'n vrouw ipv m'n moeder hoop ik Dat bedoel ik inderdaad :$ Laten we zeggen dat je dochters op hun moeder lijken, de gulden tussenweg om een fout te verdoezelen Quote
iRicky 299 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 @ Driesb: enorm knappe 159 . Zeker zo'n TI is razend knap! Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik denk wel dat ie blij is als ge em Karel noemt. Ik was nog aan't twijfelen of het nu effectief Karel was, maar ik dacht dat jij gewoon een random naam zei Het kijken hoe BlackFox en Driver-W bekwamen van hun nachtelijke avonturen. Dat klinkt wel fout kerel Quote
Sega 346 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Het was SUPER! Al de afwezigen hadden godverdomme ongelijk! Het was vooral enorm gezellig en een heel ontspannen ongedwongen sfeer. Zo zalig! Het enige wat ontbrak... Was een stoeltje. Kennis kunnen maken met enkele forummers die ik nog nooit gezien had. Testritje gekregen in de dikke S2000 van Avantus, waarvoor dank! En voor de rest heerlijke praatjes geslaan. De 1M blijft mijn ogen uitsteken. Jappen blijven mijn aandacht krijgen (Dikke Civic VRX én! prachtige sound) MX5jes blijven zalige kistjes, ... Ik had heel graag veel langer gebleven en verder genoten maar de plicht riep. Ben heel blij dat er nog enkele forummers zijn afgekomen om nog een frietje te steken! Zalig! Ik geniet er altijd heel hard van als er wat forummers over de vloer komen. Merci mannen! Quote
Sega 346 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik geraak er niet guys ! No car available.Volgende keer hopelijk. Kut...! Het begint toch weleens tijd te worden dat Tommie terug mobiel is...! Ik had gehoopt je te zien gisteren. Ik kom daar toe, HOOOOOR vrx toekomen, ZIE een V40 toekomen die me niet onbekend leek. Potverdekke, die mannen komen ook net toe, wat een toeval. Maar aangezien ik jullie niet echt kende van gezicht, jullie niet zien binnenkomen in 't Draakske. Tot ineens "autominded" viel in jullie gesprek. "Aha, dag collega's" En wat een warm onthaal van onze Sega Je hebt me gecharmeerd, kerel. Mocht er geen toog tussen ons gestaan hebben, je kreeg een knuffel. Welbedankt aan Sega voor 't drankje voor m'n bende, en m'n vrouw zei "awel, wij hebben bij frituur Twiety bijna de beste frieten van W-Vl, maar deze hier zijn zelfs beter. En die saus is heel erg lekker!" (drakensaus). M'n kinderen vonden het wel jammer dat we die berg frieten niet opkregen (kwamen net van een receptie met heel de namiddag hapjes, en dan nog). Efkes gebabbeld met enkele forummers, 'k ben blij dat ik BlackFox eens in 't echt gezien heb, een wat kunnen praten heb met Sega, tussen het drukke bakken door, en in 't vertrekken nog Nemo en Izzy gedag gezegd. Izzy, sorry dat ik je niet meer herkende hoor. En aan alle andere forummers binnen: ik weet echt niet wie ik allemaal gezien heb Die Civic klinkt echt zot goed...! En die knuffel...? Die hou ik echt wel tegoed! Ik vond het echt super dat je even bent afgekomen met het gezin! Was gezellig, lekker weertje! Op tijd vertrokken om het thuisfront tevreden te houden. Ugeken... U hebt een superdikke kist! Sega had ook graag eens meegereden maar je ging er opeens vandoor... Ook terug van een zalige, gezellige meeting vanmorgen. Na de middag zijn we doorgereden naar de Asian Nationals meeting.Was leuk om weer wat gezichten op de nicknames te kunnen plakken, oude bekenden terug te zien en enkele karren eens in het echt te zien! De 1M van Dragon = zaaaalig! De dag leuk afgesloten met een fritje in het Draakske. Ik parkeerde mij langs de driftslet (ben zijn/haar naam even kwijt Sega :$) en in het buiten komen stond James ineens langs mij Merci voor de revs ook Sega! Zaaaligheid! Frietje was uiteraard zeer lekker maar heeft mij weeral eens verslagen. Frietje met drakensaus & drakenburger Kortom, een zalig autodagje met schitterend weer! Mijn driftsletje is Bianca! Revs werden met zeer veel plezier en vol overgave gegeven. Dat zijn immers de leuke momenten van de dag. thx!en ik heb hetzelfde gegeten als jij blijkbaar. Lekker lekker lekker! Lekker hé. Hier ook al een tijdje terug van de meet. Het was vroeg deze morgen, maar 't was zeker de moeite waart. Eerst 50 jaar BMW Jorssen waar James stond te pronken tussen de garage queen's. Vervolgens naar Sint-Niklaas gebold en aldaar oude bekenden gezien, alsook enkele nieuwe gezichten. 's Avonds afgesloten met een bezoek aan't 't Draakske waar we hebben genoten van de drakenburger en de heerlijke frietjes in overvloed. Het was weeral even geleden sedert mijn laatste bezoek. Inderdaad... Tussen de garage queens. Die E34 M5 naast me had zelfs geen motor... Dan ben je pas echt een garage queen. :grin: Wij zijn een klein beetje te vroeg gekomen, waardoor we te snel weer vertrokken en niet meer naar 't Draakske konden komen Ik vond het super om je eens irl te zien! Bedankt om af te komen en ook om nog wat dames mee te pakken... Moet ik niet alleen handjes geven bij het doorgaan. 190ske Echt hé...! Compleet Retro en al. Ook even gepasseerd! En daarnet snel alleen nog een frietje gaan eten bij Sega, helaas geen bekende gezichten meer! Herken je mijn gezicht dan niet? En dat van mijn vrouwtje?!? heerlijke meeting, zalige opkomst, bedankt voor de ritjes allemaal! Graag gedaan makker. Het was ook weeral even geleden dat ik je gezien had. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Dat klinkt wel fout kerel En twee kerels die samen in een MG Cabrio zitten te kreunen (van maagpijn) is dat niet dan? Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Kut...! Het begint toch weleens tijd te worden dat Tommie terug mobiel is...! Ik had gehoopt je te zien gisteren. En niemand kon hem gaan oppikken? Heeft die kerel dan geen vrienden? Quote
Sega 346 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 En niemand kon hem gaan oppikken? Heeft die kerel dan geen vrienden? Dat is het hem juist hé... Buiten ons heeft Tommie geen vrienden... Moest ikzelf niet van de andere kant van Antwerpen komen en niet zelf vroeger moet doorrijden om te gaan werken. Dan pik ik hem direct op. Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij gewoon ging komen... Want hij had immers niets op voorhand gemeld van vervoer. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 En twee kerels die samen in een MG Cabrio zitten te kreunen (van maagpijn) is dat niet dan? Die zag ik wel aankomen ja Toch wel blij dat ik gisteren een cabrio had Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Dat is het hem juist hé... Buiten ons heeft Tommie geen vrienden...Moest ikzelf niet van de andere kant van Antwerpen komen en niet zelf vroeger moet doorrijden om te gaan werken. Dan pik ik hem direct op. Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij gewoon ging komen... Want hij had immers niets op voorhand gemeld van vervoer. Tedju toch hé Tommie, en met Juf E zal het ook al niet beteren. Nu zou hij al niet naar de karting komen ook. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Nope, want ik wist 't pas vrij 'laat' en wou ook niemand nog storen. Ik hang niet graag af van anderen. Volgende keer dan maar. Ik organiseer zelf terug een meeting en dan zorg ik wel dat ik sowieso opdaag. Quote
Tommie 10.463 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Tedju toch hé Tommie, en met Juf E zal het ook al niet beteren. Nu zou hij al niet naar de karting komen ook. 8) Dat ging sowieso al niet, die datum was ik gewoon niet vrij ! Juf of niet. Quote
Nemo 2.394 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 De Limburg mannen nog tegengekomen aan 't Draakske Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Nope, want ik wist 't pas vrij 'laat' en wou ook niemand nog storen. Ik hang niet graag af van anderen. Volgende keer dan maar. Ik organiseer zelf terug een meeting en dan zorg ik wel dat ik sowieso opdaag. Ja! Want ik heb je gemist Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.