Driesb 38 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 @ Driesb: enorm knappe 159 . Zeker zo'n TI is razend knap! Knap, snel, ... en een belachelijk hoog verbruik Bedankt Herken je mijn gezicht dan niet? En dat van mijn vrouwtje?!? Tuurlijk wel mateke! Maar u zie ik gemiddeld zo'n 1-2 keer per maand tegenwoordig! Quote
Ugeken 11.748 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Ugeken... U hebt een superdikke kist! Sega had ook graag eens meegereden maar je ging er opeens vandoor... Thx! Ritje zal voor een volgende zijn. Moest er helaas echt vandoor, familiale verplichtingen... Quote
Ugeken 11.748 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Was trouwens een tijdje geleden dat hij wat afstand gedaan heeft - afgelopen weekend zo'n dikke 300km gebold. Quote
DDke 8.688 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Tedju toch hé Tommie, en met Juf E zal het ook al niet beteren. Nu zou hij al niet naar de karting komen ook. Serieus? Gasten die hun maten laten vallen voor de eerste de beste tet, daar kan ik dus ni aanuit he Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Die Civic klinkt echt zot goed...! En die knuffel...? Die hou ik echt wel tegoed! Ik vond het echt super dat je even bent afgekomen met het gezin! tja, nu zal ik Antwerpen met hongerige magen NIET meer kunnen passeren. Afdraaien aan 't Draakske, daar zullen ze met 4'en tegelijk om vragen vanaf nu. Niet erg natuurlijk Nemo z'n E is trouwens echt wel een vette ketel Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Zeg man, zo een meeting is aankomen en vertrekken wanneer je wil he. En nu was het eens mooi weer... In de winter niet zagen dat het koud is he! (cfr. Brecht 'die meeting waar dien trein stopt' © Asserti) KUT! dat ik niet kon afkomen Was op reis in Kroatië en het gezelschap besloot een dag langer te blijven. Dan maar via de ring teruggekeerd, maar dankzij het schitterend management en een zwaar accident zelfs daar niet meer kunnen rijden. http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=28882.15 Jaloers op Wouterr met de 1M! Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Kon niet weglopen op het familiefeest en nu ben ik stikjaloers... Quote
Yucei 10 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Gezellige meeting Tof om eens het echte gezicht van Bompa te zien, alsook zijn car & gezin (zijn car viel mij direct op ) En Sega voor de friet goulash en drank, 't was nodig na een lange droge dag. En nog plaatsgenomen langs de zetel van Nemo z'n E-klasse, lekker gepakt zit je, en z'n spel trekt lekker door.. Quote
Sega 346 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Was trouwens een tijdje geleden dat hij wat afstand gedaan heeft - afgelopen weekend zo'n dikke 300km gebold. En niet uitgebrand! Quote
M3 E46 SMGII 10 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Het was aangenaam. Ik was samen met autoforum-lid Jente afgekomen (weet niet of hij hier al geregistreerd is). Helaas nogal vroeg moeten doorgaan doordat ik nog andere verplichtingen had. Volgende keer komen we zeker weer als het goed uitkomt! Quote
Sega 346 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Het was aangenaam. Ik was samen met autoforum-lid Jente afgekomen (weet niet of hij hier al geregistreerd is). Helaas nogal vroeg moeten doorgaan doordat ik nog andere verplichtingen had. Volgende keer komen we zeker weer als het goed uitkomt! Hoe?! Wie was jij dan juist? Heb ik u gezien?! Quote
M3 E46 SMGII 10 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Ja, wij hebben elkaar gezien Ik had een licht blauwe t-shirt aan. Ik denk dat ik je ook nog verteld heb dat ik daarna leiding ging geven op de Chiro. We waren met twee, Jente en ik. En we waren daar met een grijze 118d Quote
walter 4.428 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Was trouwens een tijdje geleden dat hij wat afstand gedaan heeft - afgelopen weekend zo'n dikke 300km gebold. Ik wil daar gerust wel eens wat kilometers met doen! Quote
Sega 346 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Ja, wij hebben elkaar gezien Ik had een licht blauwe t-shirt aan. Ik denk dat ik je ook nog verteld heb dat ik daarna leiding ging geven op de Chiro. We waren met twee, Jente en ik. En we waren daar met een grijze 118d Offcourse! Nu... Ik vind wel dat je met zo'n nick... Beter met een andere ketel had gekomen ipv een eend. Aangenaam kennis te maken. Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 (aangepast) Het was een gezellige meeting al miste ik wat meer spektakel, ook al was dit duidelijk gezegt dat dit een statische meeting ging zijn. Het was de eerste meeting van een studiegenoot (die met z'n gebroken been) en hij vond het een leuke ervaring. Momenten die me bijgebleven zijn: -De vriendelijke ontvangst van Sega in het begin -Eerste kennismaking en goede babbel gehad met Tato -Leuk om Corneel nog eens terug te ontmoeten ook altijd leuk om een gesprek met hem aan te knopen -De zieke Civic met schitterend geluid en oog voor detail (velgen met rode boutjes exc) -De zeer knappe zwarte velgen onder de mx5 van Lotus -Denniske die ees vol doorgaf met de mx5 -De limburgse bende die toekwam, nog een (korte) aangename babbel gehad met iricky -De vette 2 aanwezige 1M's, wat een auto's, onder welke naam is de gebruiker geregistreerd die met die zwarte 1m was, weet er iemand dat toevallig? -De 360 spider die aan de frituur om de hoek stond als ik toekwam, frietjes mogen niet koud worden zeker lol -De vette clio van Carlito -de e39 m5 die echt in topstaat was en blijkbaar vers uit DE geimporteerd is/was -Bij het wegrijden achter een zeer vette Audi R8 gereden (een v8 met aangepaste v10 uitlaten met zieke sound) en extreem dikke gulfkleuren, nummerplaat was DC.999. Heeft vervolgens nog een driftje gedaan op dat rondpunt daar in de buurt -Izzy die ik net gemist heb bij het wegrijden, we hebben elkaar nog wel kunnen begroeten vanuit de auto We wouden vroeg terug in nl zijn anders hadden we wel nog wat gebleven en een frietje bij sega gestekt, op naar de volgende!! grtzz 3 oktober 2011 aangepast door Pablo Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Momenten die me bijgebleven zijn: -Denniske die ees vol doorgaf met de mx5 -Bij het wegrijden achter een zeer vette Audi R8 gereden (een v8 met aangepaste v10 uitlaten met zieke sound) en extreem dikke gulfkleuren, nummerplaat was DC.999. Heeft vervolgens nog een driftje gedaan op dat rondpunt daar in de buurt Haha, toch iemand! Hoe klonk 'ie? En die R8 is van die kerel waar ik moest gaan shooten.. Vet ding idd! Je bent dan niet veel later dan mij vertrokken vermoed ik? Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Haha, toch iemand! Hoe klonk 'ie? En die R8 is van die kerel waar ik moest gaan shooten.. Vet ding idd! Je bent dan niet veel later dan mij vertrokken vermoed ik? Haha mx5 klonk wel goed, zeker niet johny ofzo Idd ben 15 min na jullie vertrokken, het was duidelijk te merken dat hij in de stemming was Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Haha, toch iemand! Hoe klonk 'ie? Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 -De vette 2 aanwezige 1M's, wat een auto's, onder welke naam is de gebruiker geregistreerd die met die zwarte 1m was, weet er iemand dat toevallig? That would be me Quote
Ugeken 11.748 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 En niet uitgebrand! 1x is genoeg. In deze zit ook wat meer kapitaal dan in een Oudi. Ik wil daar gerust wel eens wat kilometers met doen! Pak maar uw tankkaart mee, gemiddeld verbruik momenteel 12.6 . Quote
Corneel 2.586 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Het was ver rijden, maar met dat zalig weertje allesbehalve een straf. Was aangename meet, eens rustig praatje slaan en mekaars auto keuren. Daarnaast is mijn Antwerps er weer wat op vooruit gegaan, waarvoor dank nonkel . Pablo, was aangenaam u terug te zien. Ik moet toch es meer naar de Viking gaan. Daarnaast ook de pedobear in levende lijve gezien . Mgv Dien met zijn kappersbak. En ja Gio, da's nen 4cyl. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Haha, toch iemand! Hoe klonk 'ie? En die R8 is van die kerel waar ik moest gaan shooten.. Vet ding idd! Je bent dan niet veel later dan mij vertrokken vermoed ik? Heb die gast met die Gulf R8 bezig gezien, 3 weken geleden in Gent centrum. Met alle respect, maar dat was er een beetje over......Knokke style Kar is ferm gedaan, dat wel ! Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 STFU tjoener! Ga je kater nog wat verwerken in je te luide kist ofzo, MerculFox! Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Heb die gast met die Gulf R8 bezig gezien, 3 weken geleden in Gent centrum. Met alle respect, maar dat was er een beetje over......Knokke style Kar is ferm gedaan, dat wel ! Hehe, wss... Kerel is 20 jaar ofzo. Wat deed 'ie mss? Quote
iRicky 299 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 That would be me En dan nu de belangrijkere vraag: hoe heet uw lief? haha Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.