Ga naar inhoud

Lentemeet 2014 - Zondag 18 mei

Lentemeeting  

37 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer kan je?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals de Mercedes meet enkele jaren geleden waar Bralo nog herinneringen aan heeft over gehouden :D

Geplaatst:

Neem gewoon iets in Wallonië, dan is het voor iedereen ver.

voor onze waalse vrienden niet é!

Gast wooter
Geplaatst:

Altijd diezelfde liedjes. Laat ons eens iets nieuws ontdekken. Kleinere stad die iedereen zo vaak "vergeet", b.v. Tongeren of Aalst of Oudenaarde ofzo.

Oudenaarde lijkt me wel wat, eigenlijk. Aan de voet van het mooiste deel van Vlaanderen met prachtige rijdersbaantjes!

Ge zijt allemaal welkom hier, maar heb niet genoeg parking :D

Geplaatst:

Ik wil ergens naartoe rijden dat een halfuurtje rijden is ofzo. Het dorp naast mijn dorp bijvoorbeeld zegt me bitter weinig.

Rondkarren FTW  B)

Geplaatst:

Laten we meeten in Durbuy!!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Tegen dat we overeen komen over een locatie en datum is de lente voorbij  :lol:

Geplaatst:

"iedereen gelijk!"-meeting

Heerlijk! sp.a laat weten dit een tof initiatief te vinden als de auto's worden vervangen door fietsen.
Geplaatst:

Heerlijk idee. En meteen speleo en raften en abseilen en zo!
Geplaatst:

Heerlijk! sp.a laat weten dit een tof initiatief te vinden als de auto's worden vervangen door fietsen.

We kunnen ook samenleggen voor versnaperingen, hoe meer pk je wagen telt hoe meer je bijdraagt! 

Geplaatst:

We kunnen ook samenleggen voor versnaperingen, hoe meer pk je wagen telt hoe meer je bijdraagt! 

Juist, en als je wagen minder heeft dan 80pk ben je van bijdrage vrijgesteld en als je wagen meer dan 110pk heeft moet je een dubbele bijdrage leveren én word je scheef bekeken als je daarna ook een beetje van de versnaperingen eet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Juist, en als je wagen minder heeft dan 80pk ben je van bijdrage vrijgesteld en als je wagen meer dan 110pk heeft moet je een dubbele bijdrage leveren én word je scheef bekeken als je daarna ook een beetje van de versnaperingen eet.

Kak! Heeft leeftijd van de kist daar dan terug een omgekeerde invloed op? :ninja:

Geplaatst:

Was eigenlijk in dezelfde richting aan het denken. 

Geplaatst:

Lekker veel plaats daar :lol:

Geplaatst:

Altijd diezelfde liedjes. Laat ons eens iets nieuws ontdekken. Kleinere stad die iedereen zo vaak "vergeet", b.v. Tongeren of Aalst of Oudenaarde ofzo.

Oudenaarde lijkt me wel wat, eigenlijk. Aan de voet van het mooiste deel van Vlaanderen met prachtige rijdersbaantjes!

afrit erpe-mere heeft een carpoolparking gekregen en wat verder is er een industriezone om te zwijnen. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Heerlijk idee. En meteen speleo en raften en abseilen en zo!

Zo'n adventure spellement, jaaaa, heerlijk idee!!!

Geplaatst:

circuit-slalom.jpg

Geplaatst:

Kak! Heeft leeftijd van de kist daar dan terug een omgekeerde invloed op? :ninja:

ja tuurlijk, als oldtimer heb je al een bijdrage geleverd en mag je er dan ook het meest van profiteren. 

circuit-slalom.jpg

Locatie gevonden. Wie brengt ons terug thuis? Of is het met overnachting?

Geplaatst:

@@Tomski vraagt om een locatie met tapinstallatie.

Waarom wou hij niet zeggen.

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

@@gTa : schitterend idee, Oudenaarde.

Provence is nog veel meer even ver voor iedereen!

Geplaatst:

ja tuurlijk, als oldtimer heb je al een bijdrage geleverd en mag je er dan ook het meest van profiteren. 

Locatie gevonden. Wie brengt ons terug thuis? Of is het met overnachting?

Gewoon met overnachting

Geplaatst:

Oudenaarde it is! Hoef ik maar 5 min te rijden.

Geplaatst:

Doe Oudenaarde. Meeten aan de vijvers ofzo

Den Donk. Ooit bijna verdronken daar. Maar voor de rest: puik idee :)

Geplaatst:

Ik wil wel eens meer leden ontmoeten dus ik zie het zitten, nu nog een datum en adres  :)

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in