Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat spel was toch in orde gezet? :D

Jammer, maar er zullen zich nog gelegenheden voordoen!

Dat spel ís in orde, maar 700km, da's zo ongeveer een vijfde van wat ik jaarlijks met die kar doe :D

En aan het tempo dat daar gereden zal worden, mag ik een tank of 2 rekenen en dat wordt dan wel een prijzig 'plezierritje' :unsure:

Geplaatst:

Dat spel ís in orde, maar 700km, da's zo ongeveer een vijfde van wat ik jaarlijks met die kar doe :D

En aan het tempo dat daar gereden zal worden, mag ik een tank of 2 rekenen en dat wordt dan wel een prijzig 'plezierritje' :unsure:

Das niet waar, je kan samen met @@gewoon ik rijden hé

Geplaatst:

Tanken in Luxemburg is cheap ;)

Ik zou dat niet kunnen, een auto kopen om amper mee te rijden. Ik rij eigenlijk veel teveel met de E30... ik heb die gekocht op 141k km en staat nu op 176,5 :')

Geplaatst:

Tanken in Luxemburg is cheap ;)

Ik zou dat niet kunnen, een auto kopen om amper mee te rijden. Ik rij eigenlijk veel teveel met de E30... ik heb die gekocht op 141k km en staat nu op 176,5 :')

Zelfs aan Lux prijzen mag ik rekenen op 'n € 160 :D

Auto gekocht in 2006 met 292.xxx en nu recent de 304.000 gepasseerd*

* 5-tal jaar stilgestaan :D

Geplaatst:

Mijn kar zuipt 11 liter diesel dus dat is geen excuus hé :P

Geplaatst:

Mijn kar zuipt 11 liter diesel dus dat is geen excuus hé :P

Les excuses sont faites pour s'en servir!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gewoon afkomen :)

Geplaatst:

inderdaad, er zit weinig belgië in dit jaar gezien de positieve commentaren op LUX van de afgelopen twee jaar.

Luxembourg_Stolzembourg_Police_Car.jpg

Geplaatst:

Thx, heb er normaal nog wat liggen hoor dus kan u er nog bezorgen :party:

Co-organisator zal mijn co zijn voor de ardennen. En als @@Wax-it.be iets laat weten wanneer hij wil inhalen zal hij deze keer misschien wel op camera staan :D

WIL inhalen??? KAN inhalen ... twas de eerste mogelijkheid die ik had na 15 min vast te zitten achter dienen boot :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Luxembourg_Stolzembourg_Police_Car.jpg

Als iedereen zich aan de regels houdt en het verstand erbij houdt dan vormt dit toch geen probleem?

Geplaatst:

Hoeveel kilometri in Duitsland? Z platen in LUX tot daar aan toe, maar in Duitsland...

Geplaatst:

Als iedereen zich aan de regels houdt en het verstand erbij houdt dan vormt dit toch geen probleem?

Natuurlijk niet :)

Geplaatst:

WIL inhalen??? KAN inhalen ... twas de eerste mogelijkheid die ik had na 15 min vast te zitten achter dienen boot :P

tsss je zat vast achter een Abarth hé :P

Geplaatst:

Ik zit in de Ustated Nites!

Should you need some mustard, call me eventually! ;)

Geplaatst:

Hoeveel kilometri in Duitsland? Z platen in LUX tot daar aan toe, maar in Duitsland...

2.3km momenteel :D en als dat je zou tegenhouden, dan buig ik de route speciaal voor u om, zo graag zie ik u :)

De route is toch nog niet finaal, dus er is nog ruimte :)

Geplaatst:

2.3km momenteel :D en als dat je zou tegenhouden, dan buig ik de route speciaal voor u om, zo graag zie ik u :)

De route is toch nog niet finaal, dus er is nog ruimte :)

2.3 durf ik wel :D

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Ook een GPX ter beschikking voor diegenen zonder bijrijder of met 2 wielen minder?  :ninja:

Geplaatst:

aanwezig

ik kan eventueel een passagier meenemen, als die aan de start instapt

ik blijf 9/10 's avonds in Spa slapen

Geplaatst:

Datums bleken sowieso al onmogelijk toen ik ze hoorde (examens), vind het toch erg jammer dat ik dees moet missen nadat ik er al een hele tijd naar uit keek. :(

Ook een GPX ter beschikking voor diegenen zonder bijrijder of met 2 wielen minder:ninja:

Die mannen in Paris-Dakar hebben ook geen GPX. :D

Geplaatst:

Datums bleken sowieso al onmogelijk toen ik ze hoorde (examens), vind het toch erg jammer dat ik dees moet missen nadat ik er al een hele tijd naar uit keek. :(

Die mannen in Paris-Dakar hebben ook geen GPX. :D

Zeer spijtig, maar we kunnen nooit voor iedereen goed doen. Latere weekends waren we zelf niet vrij dus dan was er geen Ardennenrit, vandaar nu even 2 weken vroeger. Hopelijk volgend jaar geen examens meer en er weer bij! :)

Geplaatst:

Straks agenda eens bekijken. Wel zin in.

Geplaatst:

Dit zal zonder mij zijn. 15 juni is hoogdag in Ronse!

Iemand anders mag dus @@Wax-it.be zijn co-piloot zijn.

Geplaatst:

Dit zal zonder mij zijn. 15 juni is hoogdag in Ronse!

Iemand anders mag dus @@Wax-it.be zijn co-piloot zijn.

Dat gaat Snoepje niet leuk vinden :o

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in