jan.van.gent 4.959 Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 Zalig! Gisteren met de Z naar Agimont en terug gereden voor een middagje paintball. De Z hangt ook VOL dooi beesten. Heb de indruk dat de zachte winter ons veel kuiswerk gaat opleveren Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Betaald! Nu geduldig de examens uitzitten en dan genieten. De wagen waar mee we komen kan nog veranderen, maar dat vormt allicht geen probleem? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 21 mei 2014 Geplaatst: 21 mei 2014 Ik krijg er die 5 kilometer belgisch wegdek niet makkelijk uit zonder 2 stukken knalbaan op te offeren.... grmble, zoeken zoeken zoeken. Waarom liggen er zoveel grindwegen in de Ardennen die er op maps goed uitzien Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Ik krijg er die 5 kilometer belgisch wegdek niet makkelijk uit zonder 2 stukken knalbaan op te offeren.... grmble, zoeken zoeken zoeken. Waarom liggen er zoveel grindwegen in de Ardennen die er op maps goed uitzien Die 5 kilometer maakt toch niet uit? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 't is echt wel SLECHT, en ik streef altijd naar perfectie. Typische belgische weg eigenlijk, je zou kunnen schade rijden met een zeer lage wagen. Maar ik ga geen andere keuze hebben dan het gewoon klaar en duidelijk te vermelden in het roadbook vrees ik. Het contrast is ook echt gigantisch omdat je net uit Luxemburg komt, waardoor het des te ergerlijk is. Quote
Ice_Ken 6.458 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 ik kan niet, golfmk2.be meet and greet die dag. Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 PJH, ik wil niks zeggen, maar je weet dat ik ervaring heb in het maken van routes? Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 't is echt wel SLECHT, en ik streef altijd naar perfectie. Typische belgische weg eigenlijk, je zou kunnen schade rijden met een zeer lage wagen. Maar ik ga geen andere keuze hebben dan het gewoon klaar en duidelijk te vermelden in het roadbook vrees ik. Het contrast is ook echt gigantisch omdat je net uit Luxemburg komt, waardoor het des te ergerlijk is. Kut, verlaagde S2k + 18" is niet de meest gewenste combinatie voor zo'n wegen Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 PJH, ik wil niks zeggen, maar je weet dat ik ervaring heb in het maken van routes? en wat bedoel je daarmee iWooter? Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 ... Als je wat hulp nodig hebt in het uitvogelen van de route . Met wat goed geluk kan ik je zelfs bolleke-pijlke laten genereren. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Die is eigenlijk 99% klaar hoor Alleen die 5km werkt op mijn systeem, maar als ik: - Omweg 1 neem, is de baan nog slechter - Omweg 2 neem, is het saai, rechtdoor en staat er een flitspaal - Omweg 3 neem, is het veeeeel langer, en ook saai eigenlijk. Het zal dus de oorspronkelijke baan blijven, met aanduiding in het roadbook dan maar. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 http://goo.gl/maps/04qSk bah en die foto is 5 jaar oud... momenteel is het erger Dat overleven we wel hoor, had een nog veel slechter stuk in mijn route waar ik met de bodem tegen de grond kwam (ok lage auto) maar die kon er gelukkig wel uit. Ze moeten dan maar 5km traag rijden en ik zeker met 20" velgen Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 spijtig dat ik niet kan. Baantje ziet er perfect uit voor desje. bootmodus ftw! Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Vering in comfort stand en op het gemakske is ook leuk.....voor eventjes. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Nog eens nieuwe remolie steken en we zijn er klaar voor Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Hopelijk even mooi weer als vorig jaar Er moeten er wel nog veel betalen, gekend probleem Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 Inderdaad. Ik hoop dat het vol raakt. Deze rit wil je echt niet missen. 'T is de beste rit dat ik ooit maakte, met voorsprong op de rest. Ik voorspel nu al dat misschien 25% van de deelnemers later nog eens de rit zal doen. Eigen stoef stinkt, maar ik heb dat goed gedaan gvd De peugeot is er nog niet van bekomen. Als het droog is wordt het echt episch 1 Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 26 mei 2014 Geplaatst: 26 mei 2014 No can do, examens gaan zowiezo al een ramp zijn dus als ik nog wat ritjes ga doen, gaat mijn ma ontploffen Wil hem wel graag erna nog eens rijden, dus als er een mogelijkheid is om het roadbook achteraf te kopen, dan doe ik dat graag.Kunnen misschien met een aantal forummers die er niet kunnen bijzijn, afspreken om samen de rit later eens te rijden. En zo haal je er ook nog wat profijt uit als de roadbooks worden aangekocht. Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 27 mei 2014 Auteur Geplaatst: 27 mei 2014 Voor zij die de betaling nog niet in orde brachten, de definitieve inschrijvingsdatum nadert snel, zeker met het verlengd weekend aangezien de banken dan gesloten zijn. Mogen wij met aandrang vragen de betaling ten laatste morgen uit te voeren, anders is jullie plaats niet meer gegarandeerd!! Indien jullie betaling dit bericht heeft gekruist, gelieve dit bericht dan te negeren. Alvast bedankt! @@Ritsuke @@Wax-it.be @@RRD @@Jerred @@flupke73 @@Greg @@fonny @N13 @@Gixxer @@Cedrick @@Mercedeske @@Cash @@ScoobySteve @@Thebiemerke @@gl3nn @@Alexis @B3noît @@BMWMB Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.