TomT 2.050 Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Geplaatst: 1 juni 2014 Vandaag de controlerit gedaan van de finale versie van het roadbook... Het wordt vet! Biljartvlakke banen, schitterende wegen, bochten en natuur! Er is ruim de tijd om te tanken, om even van de natuur te genieten of een terrasje te doen! Meer dan ooit kan iedereen dit op zijn eigen tempo afwerken. Ik hoop dat jullie genieten, maar ben daar quasi zeker van! Tot de 15de!:-) 4 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 2 juni 2014 Geplaatst: 2 juni 2014 Als het weer wordt zoals vandaag of komend weekend, dan gaat dat een schot in de roos zijn! Ik zit hier maar af te tellen... Ach, vrijdag al gedaan met examens, da's de eerste stap naar twee weken vol plezier en genot Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 2 juni 2014 Geplaatst: 2 juni 2014 Wat een prachtige route idd, was echt al genieten! Zitten wat biljartbaantjes tussen..niet normaal Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 2 juni 2014 Geplaatst: 2 juni 2014 Voila hotelletje op 15km van de startplek gereserveerd voor zaterdag, lekker chill 1 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Tes oevergeskrieven! ²nd! Voorlopig enkel voor mezelf overgeschreven, co moet ik nog zoeken! Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 ²nd! Voorlopig enkel voor mezelf overgeschreven, co moet ik nog zoeken! @@DRIVER-W ? Quote
Driesb 38 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Zijn er eigenlijk nog plaatsen vrijgekomen? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Dag beste leden.Gezien we dicht op de deadline zitten, er geen tijd meer is om de website nog om te bouwen dankzij de vertraging bij de banken, en er nog plaatsen vrij zijn -> een nieuwe inschrijfprocedure.Vanaf nu mag je mailen naar [email protected] als je wil meedoen met de ardennenrit.Wat moet er in die mail staan:- Een goeie schatting als antwoord op deze vraag: hoeveel testkilometers zijn er dit jaar gereden bij de verkenning van de Ardennenrit 2014 door de organisatie? Dit excl de verbindingsritten (dus van huis naar de start en van de finish terug naar huis... enkel de kilometers op het traject)- Je voornaam- Je naam- Aantal passagiers (dus excl bestuurder)- Aantal vegetariërs- Je nickname- Met welke wagen je komt (als dit nog niet vaststaat, geen probleem)Er is plaats voor 25 personen vrijgekomen na de eerste ronde van inschrijvingen. Dit is dus +- 12 wagens De mailing sluit ik af om 23.59 op Vrijdag 6/6/2014. Zo heeft iedereen voldoende tijd om dit bericht nog te zien, en dus ook kans te maken op een plaatsje.Het juiste antwoord op de vraag wordt dan in dit topic geplaatst, samen met de lijst van winnende deelnemers. Jullie krijgen Zaterdag ook een bevestiging en aanvraag tot betaling per mail indien je gewonnen hebt, ook verschijnt jullie naam + status op de website zoals de andere deelnemers .Gelieve per deelnemer ook maar 1 keer te mailen, meerdere keren heeft geen zin want dan neem ik gewoon je laagste inzending Gelieve ook enkel te mailen als je effectief kunt komen naar de rondrit op 15/6.Veel succes met het schatten mvg,Tom en Pieter-Jan 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Reeds 3 mailtjes Eén iemand is er in geslaagd om het antwoord te raden op 2 kilometer na. Ik vond het zelfs zo ongelofelijk dat ik overal ben gaan kijken of ik het antwoord nergens had gepost 2 Quote
Salokin 8.973 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Reeds 3 mailtjes Eén iemand is er in geslaagd om het antwoord te raden op 2 kilometer na. Ik vond het zelfs zo ongelofelijk dat ik overal ben gaan kijken of ik het antwoord nergens had gepost @@Tiep, gelieve me je schatting te PM'n, ' k zou graag afkomen. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 @@Tiep, gelieve me je schatting te PM'n, ' k zou graag afkomen. Geen credit voor mij, was tijdig ingeschreven dus iemand anders zal die mooie schatting gemaakt hebben. Ik wil anders wel vo de leute eens een schattingske wagen Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 @@Tiep, gelieve me je schatting te PM'n, ' k zou graag afkomen. @@Salokin Ik stel voor dat we die dag gewoon ook naar de afgesproken plaats rijden en de colonne volgen. 0 euro. Ik breng boterhammen met hesp mee voor je. Cola of limonade? 2 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Om dan met je Cayenne overal in de weg te komen rijden zeker, hé? Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Salokin rijdt met de CSL. Kunnen we eens goed raggen, bumper is toch al om zeep. Quote
Salokin 8.973 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 @@Salokin Ik stel voor dat we die dag gewoon ook naar de afgesproken plaats rijden en de colonne volgen. 0 euro. Ik breng boterhammen met hesp mee voor je. Cola of limonade? Cola aub. Salokin rijdt met de CSL. Kunnen we eens goed raggen, bumper is toch al om zeep. De vos heeft me genekt of was het omgekeerd. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Tot nu toe nog maar 5 mailtjes voor 10 plaatsen. Iedereen is dus een winnaar zoals het nu is komaan boys and girls Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Nog een paar uur te gaan en we zitten aan 5 mails. Nog 5 te gaan dus. Het zal niet vol zitten Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Zo,23.59 is voorbij, de prijsvraag was uiteindelijk niet nodig.Het juiste antwoord op de vraag was 1233km, voor de volledigheid Iedereen die een mailtje heeft gezonden is dus ingeschreven, en normaal hebben jullie ook een bevestigingsmail gekregen daarvan Eén advies, wacht niet te lang met de betaling -> maandag is opnieuw een feestdag, dus de banken lopen vertraging op. Als jullie overgeschreven hebben, maar op Zaterdag nog geen bevestiging op de website hebben, breng dan een betalingsbewijsje mee naar de start aub Tot op 15 Juni, ik heb er alvast zin in PJH Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Geplaatst: 7 juni 2014 @@Tiep, gelieve me je schatting te PM'n, ' k zou graag afkomen. @@Salokin , als je wil kan je nog mee hé! Er zijn nog een aantal plaatsen vrijgekomen! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.