Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inderdaad. Momenteel 92 ofzo mensen ingeschreven, er is dus nog plaats voor 8 man :)

Geplaatst:

@@Salokin , als je wil kan je nog mee hé! Er zijn nog een aantal plaatsen vrijgekomen!

Lijkt me niet ideaal gezien de toestand waarin mijn CSL zich bevindt.

Geplaatst:

Lijkt me niet ideaal gezien de toestand waarin mijn CSL zich bevindt.

Is toch ideaal, na de ardennen kan je de bumper dan laten vervangen. Of ben je bang van zo'n ondersturend AWD hok op mazout? :lolz:

Geplaatst:

Eigenlijk zegt dit wel veel over het gegeven autominded of het broertje af.vroeger stonden ze te springen om te kunnen rijden nu moet je twee weken op voorhand beginnen met vraagjes en als dat niet helpt om volk te ronselen de mensen zelf uitnodigen .binnenkort ga je nog geld moeten bij geven wil je een rit bijeen krijgen ,zo ook die bijeen komst in Zaventem welke dan nog gratis was

Volgens mij ,en ik weet hier ga ik er weer een paar op de tenen trappen vraag je veel te veel geld gelet op de gemiddelde leeftijd,meeste zijn student of nog niet werkend

Denk dat je het beter kleinschaliger zou doen en de kosten drukken want de meeste durven dat misschien niet zeggen maar gelet op de inschrijving plus benzine plus slijtage is dat voor vele niet haal baar.

Versta mij niet verkeerd je zult daar veel werk in steken En het zal je vraag prijs wel waard zijn .

Geplaatst:

@Willy : organaniseer er anders eens zelf eentje, dan zal je zien hoeveel het kost en hoeveel er komt bij kijken om zoiets op poten te zetten.

de jeugd is een beetje om zeep, vraag hun €100 om zich in het weekend lam te zuipen en 't is geen probleem. De rest is allemaal veel te duur ;)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

't probleem is voor de studenten vooral dat het in de examens valt denk ik

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik heb wel interesse als co, moest er iemand nog zonder zitten. Ik heb geen goesting om de Yaris hierop te laten afzien.

Geplaatst:

't probleem is voor de studenten vooral dat het in de examens valt denk ik

dat ook ja en is begrijpelijk dat dit voorrang krijgt!

Geplaatst:

Ik heb wel interesse als co, moest er iemand nog zonder zitten. Ik heb geen goesting om de Yaris hierop te laten afzien.

Denk dat @@Alexis nog een co zocht

Geplaatst:

Alexis heeft CAS al bij :)

Geplaatst:

Drakenvliegje ik uit geen kritiek he !!!!!!

Ik zeg gewoon hoe ik het zie voor veel mensen is dat veel geld das ne dag van 300euro minimum

Ik begrijp zelfs dat er veel werk en tijd in kruipt dat schreef ik toch

Geplaatst:

Ik zeg gewoon hoe ik het zie voor veel mensen is dat veel geld das ne dag van 300euro minimum

Je hebt gelijk dat het oploopt, vorig jaar was ik na de eerste stop al bijna een halve bak kwijt :D

Nu schat ik 2x tanken voor de dag + inschrijving dus goeie 175-200euro kwijt.

Geplaatst:

Is toch ideaal, na de ardennen kan je de bumper dan laten vervangen. Of ben je bang van zo'n ondersturend AWD hok op mazout? :lolz:

Eerder bang van nog een vos of erger een everzwijn tegen te komen. :)

Geplaatst:

Heeft @@Wax-it.be al een co?

Had ik u dat nog niet verteld van die vrouwelijke co en die gezellige b&b op zaterdag ??? :o

Geplaatst:

En waarom zijn wij dan te duur en moeten wij kleinschaliger gaan?

Het inschrijfbedrag is 25 euro, jij spreekt over 300 euro totaalprijs. Als we er van uit gaan dat jij gelijk hebt over die 300 euro, dan is de inschrijving 8.3% van de totaalprijs. Je gaat me nu toch niet vertellen dat, als het 8% goedkoper zou zijn, er plots 100 man meer zou komen? Stel dat we het doen voor 15 euro en zelf bijleggen zodat jullie plezier kunnen hebben, dan is de inschrijfprijs 5% van het totaal...ofte 10 euro minder. Zou het voor die 10 euro, op een dag van 300 euro dan echt aankomen? Ik denk van niet.

Rondritten doen is iets die geld kost, net zoals de nurburgring, een iPhone, bier drinken op café, ... maar ik vind het eigenlijk nog helemaal niet zo duur :)

Ik heb eens gekeken wat het mij zou kosten om de rit te doen, adhv één van de verkenningsritten die ik deed.

Gemaakte kosten voor de verkenningsrit van 18 mei:

- 43.61L benzine in Lux -> 60.53 euro

- Een halve tank die er nog in zat om tot aan de start te geraken en de eerste 30km te rijden: 40 euro

- Banden, remblokken, .... -> 30 euro

= 130 euro. Tel daar onze 25 euro inschrijving bij op, en je zit aan 155 euro.

Voor mijn 155 euro heb ik:

- Een dag plezier gehad

- Een mooie herinnering er bij

- Een leuke route gereden waarbij ik onmiddelijk zin had om ze nog eens te doen (maw: 't was geen verspilling van tijd en geld)

- Genoten van mijn auto die handen vol geld kost. Want als ik er niet mee rijdt kost hij me ook taks en verzekering, maar dan heb ik er wel geen plezier van (maar de totaalprijs per jaar is wel minder! Joepie)

- Een all-you-can-eat BBQ, met hapjes en drank en alles er op en er aan

- Een roadbook die ik meerdere keren kan rijden als ik dat wil

- Gezien we eigenlijk bezig zijn over de rondrit en niet de verkenning -> mensen gezien en er mee gepraat die ik al een tijdje niet meer zag, en die dezelfde interesse hebben als mij

- Andere mooie wagens gezien en gehoord

- ...

Ik vind dat wij te goedkoop zijn. Ik weet 100% zeker dat als ik 35 euro zou vragen, de boel nog altijd evenveel mensen zou aantrekken. Mensen zeggen mij dat ook, en op de Zeeland Classic had ik dit jaar zelfs 3 mensen die meer hebben gestort dan de vraagprijs :D how crazy is that.

We hebben onze hobby gekozen, en ja het is een dure hobby, maar als je dat niet kunt betalen moet je deze hobby gewoon ook helemaal niet doen. Wij kunnen toch moeilijk mensen gaan sponsoren om hun auto eens te gaan uithalen, nadat we er al zo veel werk in steken. Dat zou de wereld op zijn kop zijn gewoon :D

PJH zou PJH niet zijn zonder een straffe uitspraak: 25 euro voor onze rondrit, met alles er op en er aan, is volgens mij net geen diefstal :)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Gelijk heb je.

Autorijden kost nu eenmaal handen vol geld.

Maar dan moet je keuzes maken en bv niet ieder weekend gaan zuipen.

Mocht het buiten de examens geweest zijn, ik was er 100% zeker bij.

Ik heb ook al meerdere keren vermeld dat ik gerust wil betalen voor gewoon het roadbook.

Dat ik een dag zalig baantjes kan doen is voor mij dat geld al waard.

Go go go PJH, flans nog eens een rit in elkaar in september ofzo :D

Geplaatst:

Komt in orde :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

Eigenlijk zegt dit wel veel over het gegeven autominded of het broertje af.vroeger stonden ze te springen om te kunnen rijden nu moet je twee weken op voorhand beginnen met vraagjes en als dat niet helpt om volk te ronselen de mensen zelf uitnodigen .binnenkort ga je nog geld moeten bij geven wil je een rit bijeen krijgen ,zo ook die bijeen komst in Zaventem welke dan nog gratis was

Volgens mij ,en ik weet hier ga ik er weer een paar op de tenen trappen vraag je veel te veel geld gelet op de gemiddelde leeftijd,meeste zijn student of nog niet werkend

Denk dat je het beter kleinschaliger zou doen en de kosten drukken want de meeste durven dat misschien niet zeggen maar gelet op de inschrijving plus benzine plus slijtage is dat voor vele niet haal baar.

Versta mij niet verkeerd je zult daar veel werk in steken En het zal je vraag prijs wel waard zijn .

Eerst en vooral alle begrip voor je mening en ik zie dit zéker niet als een aanval, integendeel. Bedankt voor de opbouwende kritiek.

De rit zat op 2 dagen vol, tot het moment komt dat er moet betaald worden. We kregen van meer dan 15 man nog de vraag of er een plaatsje vrij kwam nadat we al aan 100 man zaten. Daarom ook die vragenronde, deze was niet om volk te ronselen, enkel om een schifting te maken. Blijkbaar hadden ondertussen een deel mensen afgezegd waardoor er plaatsen zijn vrijgekomen. Het feit dat ik Salokin hier nu een mention stuur is omdat ik mij herinner dat hij vorig jaar zei dat hij er al voor de zoveelste keer niet kon bij zijn omwille van de datum en dat hij hier nu zei (voor de schade aan de bumper) dat hij er deze keer graag zou bij zijn. Dat is niet hopeloos ronselen, dat is gewoon aandacht hebben voor bepaalde zaken imo.

Het feit dat de rit al jaar na jaar vol en overvol geboekt zit zegt naar mijn mening trouwens genoeg over de animo/interesse voor dit soort ritten. Dat zo een dagje veel geld kost inclusief brandstof klopt, je krijgt er echter héél wat voor terug. € 25 voor een BBQ incl drank + roadbook is peanuts. Kijk naar de gemiddelde BBQ op een opendeurdag van een school/evenement en je zit boven deze prijs zonder drank en zonder roadbook. Maar zoals gezegd: ik ben zeker niet op mijn tenen getrapt omwille van je mening. :)

De overgrote meerderheid is trouwens wel werkend, vroeger lag die verhouding nog duidelijk anders.

En wat je zegt klopt niet echt. Namelijk hoe kleinschaliger, hoe hoger de kosten. Het roadbook moet toch gemaakt en gecontroleerd worden. Als dit moet verdeeld worden over een kleiner aantal deelnemers zal ook de kost per deelnemer stijgen. Simpele logica.

Edit: toeme, net te laat. PJH heeft ook al gereageerd.

aangepast door TomT
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En waarom zijn wij dan te duur en moeten wij kleinschaliger gaan?

Het inschrijfbedrag is 25 euro, jij spreekt over 300 euro totaalprijs. Als we er van uit gaan dat jij gelijk hebt over die 300 euro, dan is de inschrijving 8.3% van de totaalprijs. Je gaat me nu toch niet vertellen dat, als het 8% goedkoper zou zijn, er plots 100 man meer zou komen? Stel dat we het doen voor 15 euro en zelf bijleggen zodat jullie plezier kunnen hebben, dan is de inschrijfprijs 5% van het totaal...ofte 10 euro minder. Zou het voor die 10 euro, op een dag van 300 euro dan echt aankomen? Ik denk van niet.

Rondritten doen is iets die geld kost, net zoals de nurburgring, een iPhone, bier drinken op café, ... maar ik vind het eigenlijk nog helemaal niet zo duur :)

Ik heb eens gekeken wat het mij zou kosten om de rit te doen, adhv één van de verkenningsritten die ik deed.

Gemaakte kosten voor de verkenningsrit van 18 mei:

- 43.61L benzine in Lux -> 60.53 euro

- Een halve tank die er nog in zat om tot aan de start te geraken en de eerste 30km te rijden: 40 euro

- Banden, remblokken, .... -> 30 euro

= 130 euro. Tel daar onze 25 euro inschrijving bij op, en je zit aan 155 euro.

Voor mijn 155 euro heb ik:

- Een dag plezier gehad

- Een mooie herinnering er bij

- Een leuke route gereden waarbij ik onmiddelijk zin had om ze nog eens te doen (maw: 't was geen verspilling van tijd en geld)

- Genoten van mijn auto die handen vol geld kost. Want als ik er niet mee rijdt kost hij me ook taks en verzekering, maar dan heb ik er wel geen plezier van (maar de totaalprijs per jaar is wel minder! Joepie)

- Een all-you-can-eat BBQ, met hapjes en drank en alles er op en er aan

- Een roadbook die ik meerdere keren kan rijden als ik dat wil

- Gezien we eigenlijk bezig zijn over de rondrit en niet de verkenning -> mensen gezien en er mee gepraat die ik al een tijdje niet meer zag, en die dezelfde interesse hebben als mij

- Andere mooie wagens gezien en gehoord

- ...

Ik vind dat wij te goedkoop zijn. Ik weet 100% zeker dat als ik 35 euro zou vragen, de boel nog altijd evenveel mensen zou aantrekken. Mensen zeggen mij dat ook, en op de Zeeland Classic had ik dit jaar zelfs 3 mensen die meer hebben gestort dan de vraagprijs :D how crazy is that.

We hebben onze hobby gekozen, en ja het is een dure hobby, maar als je dat niet kunt betalen moet je deze hobby gewoon ook helemaal niet doen. Wij kunnen toch moeilijk mensen gaan sponsoren om hun auto eens te gaan uithalen, nadat we er al zo veel werk in steken. Dat zou de wereld op zijn kop zijn gewoon :D

PJH zou PJH niet zijn zonder een straffe uitspraak: 25 euro voor onze rondrit, met alles er op en er aan, is volgens mij net geen diefstal :)

Met een iets of wat deftig motorblok in je wagen ben je weldegelijk 300 euro en meer kwijt :D

En hij zegt toch nergens dat jullie te duur zijn, het is gewoon veel geld voor een dagje autorijden en tegen gehouden te worden door de politie :D

Mensen hebben spijtig genoeg andere prioriteiten tegenwoordig

Geplaatst:

Btw, ik wil nog steeds een E30, regel het

Geplaatst:

Ik kan je een 325i regelen B) die heeft een degelijk motorblok B)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik kan je een 325i regelen B) die heeft een degelijk motorblok B)

Gelieve dan ook een handbak te regelen, ik weiger met een automaat te rijden uit principe :D

Geplaatst:

Mijn Golf'ke IV 1.9 TDI gaat dat wel aan kunnen en 't is ne vree zuinige. Besides is de diesel vrij goedkoop in Luxemburg en ik heb het voordeel - eigenlijk de luxe - om niet zelf voor die diesel/slijtage/... te moeten betalen. Ik heb met veel plezier die 25 EUR overgeschreven en dat kan misschien inderdaad nogal aan de prijzige kant klinken, maar de moeite die @@PJH (en kompanen) erin steekt gaat het meer dan waard maken. Daar ben ik zeker van  :)  En als het weer meezit, dan gaat dat perfetto zijn!

Ik heb er zin in trouwens.

^_^

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in