gl3nn 9.407 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 € 25 euro is peanuts voor iets wat zo goed gaat zijn. Just my 2 cents. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 € 25 euro is peanuts voor iets wat zo goed gaat zijn. Just my 2 cents. Dat is dan 25.02, is dat niet wat overdreven? 4 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Fuuuuuck ik merk pas dat dit op 15 juni is ipv 15 juli :fp: Dan kan ik misschien toch mee? @@PJH is er nog plaats voor mij + co? Is wel nog niet zeker.. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Eerder bang van nog een vos of erger een everzwijn tegen te komen. Geen zorgen, ik zal me gedragen! Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Dat is dan 25.02, is dat niet wat overdreven? Heel overdreven. Ik moet eerst 230 km rijden naar een beginpunt, en dan daar nog eens 240 km rondrijden tegen dat ik mijn eten krijg. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Fuuuuuck ik merk pas dat dit op 15 juni is ipv 15 juli :fp: Dan kan ik misschien toch mee? @@PJH is er nog plaats voor mij + co? Is wel nog niet zeker.. Stuur mij een PM of een mail op [email protected] als je het zeker weet en dan regelen we dat wel Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Mijn excuses aan de organisatie, maar ik zal er dit jaar toch niet geraken. Zou het mogelijk zijn om m'n inschrijving te schrappen? Ik merk dat er voldoende geïnteresseerden zijn om m'n plaats in te nemen. Hopelijk geef ik jullie niet te veel administratief werk... Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 25€ voor al het voorbereidingswerk (tijd en geld voor uitstippelen route, herschrijven route, testrijden route, vlees en drank regelen, BBQ plek regelen, zorgen dat alles in goede banen loopt, administratief werk, website opzetten en onderhouden, mails afhandelen, ...) dat hier in kruipt + een all you can eat BBQ vind ik aan de lage kant. Ik kan het enkel toejuichen dat er nog mensen zijn die zo prettig gestoord en het puur uit liefde voor de automobiel en hun bestuurders doen om er maar zo weinig voor te vragen. Zoals PJH al aanhaalt kunnen hij en Tom er gerust meer voor vragen, en zou het ook volzitten. Hij richt zich bewust niet op een meer gegoed publiek maar laat aan iedereen de kans om mee te rijden met eender welke wagen, ongeacht pk's of waarde. Als je maar graag autorijdt... Da's toch ongelooflijk nobel van hen? Allez, dat vind ik toch Ik durf gerust zeggen dat ik er de tijd en moeite niet zou willen insteken, en ben dus blij dat er mensen zijn die dit wel doen. 25 euro betalen om de vruchten van hun werk te plukken vind ik echt géén geld. 4 Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Meer nog, met 25€ hebben ze er volgens mij de naft van het afrijden nog niet uit, laat staan de uren voorbereiding. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Schrijf jullie dan ook maar allemaal in voor de heuvellandrit, opbrengst gaat naar kankeronderzoek voor kinderen. 't is wel iets duurder dan 25euro want dat was niet haalbaar met een traiteur die alles voorziet De BBQ wordt verzorgd door een traitteur en voor het eten heb je de keuze tussen vlees en vis. Daarbovenop is er een assortiment van 5 soorten verse groenten, 3 koude sausen, pastasalade, brood en aardappelen in veldkleed met kruidenboter. Voor de vegetariërs is er een apart menu voorzien, gelieve dit dan ook mee te delen wanneer je inschrijft. En niet vergeten, ‘t is a volonte dus je mag eten tot je ervan begint te zweten! Barbecueworst Gemarineerde ribbetjes Kippe-filet Côte-à-l’os Witte vis in papillotte Rode zalm in spek Quote
Joske 922 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Ik was tot gisteren een copiloot aan t zoeken, maar omdat ik met een Peugeot rij ben ik volgens sommigen geen autoliefhebber en zal ik maar thuis blijven. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Nonsense een gti, een rcz r zijn plezante wagens. Quote
DRIVER-W 1.753 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Kunnen er nog 2 mensen inschrijven, @@PJH? Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Ik was tot gisteren een copiloot aan t zoeken, maar omdat ik met een Peugeot rij ben ik volgens sommigen geen autoliefhebber en zal ik maar thuis blijven. Zoek een kalm groepje waarbij je je kan aansluiten? Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Zoek een kalm groepje waarbij je je kan aansluiten? Denk dat Joske ook op circuit rijdt met de RCZ en dus niet per se tot de tragere chauffeurs behoort Al weet ik natuurlijk niet of ie er op de openbare weg een rustigere rijstijl op nahoudt. Gewoon afkomen @@Joske ! Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 @@CAS kan blijkbaar toch niet mee.. Nog gegadigden? Vertrekken in Gent om kwart na tien, of daar afspreken. @@DDke @@Bouncing Bullet @@Baiden Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Ik ga mee met de E28 en vriendin als co Rij met Ian ( 318is ) vanuit Kortrijk naar de start. 1 Quote
DDke 8.687 Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 @@CAS kan blijkbaar toch niet mee.. Nog gegadigden? Vertrekken in Gent om kwart na tien, of daar afspreken. @@DDke @@Bouncing Bullet @@Baiden Dank voor de uitnodiging! Ik heb die dag BMW Motorrad day op Spa Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Kunnen er nog 2 mensen inschrijven, @@PJH? Gezien CAS afvalt, ja. Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Gezien CAS afvalt, ja. CAS ging copiloten hé, of was hij ingeschreven als chauffeur? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 @@CAS kan blijkbaar toch niet mee.. Komt hij nu, of komt hij nu niet? piloot of co, maakt niet echt uit. Nuja, op 1 mens komt het niet All will be ok maar nu ist effectief uitverkocht Quote
Baiden 522 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 @@CAS kan blijkbaar toch niet mee.. Nog gegadigden? Vertrekken in Gent om kwart na tien, of daar afspreken. @@DDke @@Bouncing Bullet @@Baiden Bedankt voor het voorstel! Jammergenoeg zit ik nog midden in mijn examenperiode. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Dank voor de uitnodiging! Ik heb die dag BMW Motorrad day op Spa Laat me zeker weten hoe het daar was, ik zag het pas nadat ik al ingeschreven was voor de Ardennenrit, groot dilemma, maar ik ga de M3 toch ook nog eens loslaten, of hij wordt ongelukkig. Quote
DDke 8.687 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Laat me zeker weten hoe het daar was, ik zag het pas nadat ik al ingeschreven was voor de Ardennenrit, groot dilemma, maar ik ga de M3 toch ook nog eens loslaten, of hij wordt ongelukkig. Ik ga mee met mijn dealer, met een groep, binnendoor naar Spa 1 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 @@CAS kan blijkbaar toch niet mee.. Nog gegadigden? Vertrekken in Gent om kwart na tien, of daar afspreken. @@DDke @@Bouncing Bullet @@Baiden @@Alexis, graag! pm Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.