Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De co-piloot gaat niet mee helaas. Zit met een sterfgeval :(

Geplaatst:

Ziezo!

We verwachten iedereen Zondag om 8u30 op het Circuit van Abbeville!

Daar zullen we je opwachten met wat verse Boterkoeken en verse Koffie!

Gentlemen, start your engines. 8-)

Bij vragen kunnen jullie steeds bij mij terecht op +32 492 80 33 80
Geplaatst:

Nog even melden dat bij Laurent - BMW M3 E46 - 1ZAS463 - 1 piloot - BETAALD 2 passagiers meekomen die ook eten. Deze zullen ter plaatse betalen. Mvg

Geplaatst:

START YOUR ENGINES?

nu al?dan is mijne naftebak op tegen dat ik ginder ben...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog een kleine reminder! Vergeet jullie helmen niet! Piloten en Co-Piloten moeten op het circuit steeds een helm op hebben.

Geplaatst:

Toffe trackday en goed georganiseerd

Super!!!!!

Geplaatst:

Leuke trackday en goed georganiseerd.

Jammer van het weer maar dat heeft ook zijn voordelen  B)

Zijn er trouwens foto's gemaakt?

Geplaatst:

Leuke trackday en goed georganiseerd.

Jammer van het weer maar dat heeft ook zijn voordelen B)

Zijn er trouwens foto's gemaakt?

Onze huisfotograaf heeft gedurende de hele dag foto's gemaakt. Deze post ik hier in de loop van de week.

Geplaatst:

Vandaag was de eerste keer dat ik een grootschaligere trackday heb georganiseerd.

Dit allemaal dankzij de garage waar ik werk. Garage Debusseré.

Ik moet zeggen dat alles van een leien dakje is gelopen! De opzichters waren ook heel soepel. Maakt het nog leuker voor ons!

"On accepte pas de drifting" zei de man voor we eraan begonnen. Na wat praten met die kerel na de briefing zei ie dat we mochten, maar dat hij wel zou tussenkomen als het nodig was. Vervolgens heeft iedereen zich kunnen amuseren zonder enige tussenkomst. Iedereen reed wanneer hij wou en zoveel hij wou.

Ik heb zelf als organisator ook veel gereden en heb mij goed geamuseerd on track.

Moest er nog onduidelijkeden zijn of commentaar, geef ze gerust! Altijd leuk om te horen wat er beter kan.

Bedankt aan alle deelnemers voor het sportief rijgedrag en tot de volgende keer!

Groetjes

Team Debusseré

Geplaatst:

Was inderdaad een zeer soepele organisatie :)  Respect voor en door iedere rijder, mooi!

Zelf pas na 11u uur toegekomen(na batterij troebels) en dan nog ontvangen door de amg  zonder nummerplaat op de openbare weg :ninja: top!

Heb er een paar gasten bezig gezien die het driften strek onder de knie hadden :)  Zelf ging dat met mijn wagen iets minder goed.  was vooral proberen zo efficiënt mogelijk te rijden en de wagen beter te leren kennen.  Op naar een volgende, wil dit circuit wel eens bekampen op het droge. 

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Eindelijk nog eens online geraakt, eerst en vooral een dikke merci aan Lampe en co voor de organisatie en de nodige animatie op 't circuit.

Voor die prijs een dagje circuit + eten kon ik niet laten liggen en heb het mij ook geen moment beklaagd, ook de eerste keer op het circuit met de Audi.

In afwachting van de andere foto's, hier mijn (beperkte) foto's. 

Filmpje van het leukste moment van de dag: https://www.facebook.com/photo.php?v=10152525752772557

Weg er naar toe

01_zpsacbd657e.jpg

Deelnemersveld

02_zps5e57c6b0.jpg

03_zps5a6d1f7c.jpg

Geplaatst:
Geplaatst:

Ah Matthias Maas was er ook zie ik :) Is en blijft een leuk, wat onderschat, circuit.

Zo van die circuits waar je relatief veilig en traag kan "leren" rijden. Love it. 

Geplaatst:

Geen toegang tot de facebookpagina :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in