Ga naar inhoud

Datum selectie ardennenrit moto  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Datum

• Zaterdag 2 augustus
    • Zondag 3 augustus
    • Zaterdag 9 augustus
    • Zondag 10 augustus

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laat maar weten wat ze van je niveau vinden :). Op basis daarvan kan ik wel een inschatting maken :). Per sjans dat ze tijdens de basiscursus in de namiddag ook een rit in groep doen, daar steek je ook wat van op en ik zie vele groepen dit vaak slechter doen.

Doe ik. Zou echt wat meer "leuke" km's willen doen. Heb er op 5 weken 3000km op gezet maar weer alles op rechte banen, leer ik helemaal niks van.

Geplaatst:

Net geregistreerd en zie dit topic.

Zou me echt wel aanstaan maar om met zo'n ervaren mannen mee te gaan durf ik toch nog niet.

Zaterdag mijn basiscursus in Tongeren, dan kan ik mijn niveau al wat beter inschatten :)

De rit staat voor iedereen van AM open. Kwiekie rijdt nog geen jaar, DDke heeft ook nog niet zoveel kilometers gereden denk ik?

Als je zin hebt om mee te gaan dan kom je af :)  Wat bochtenervaring is natuurlijk wel een pré, het zijn niet de simpelste banen. In die zin is het een erg afwisselend parcours. Wat snellere banen, krappe haarspeldbochten, smalle wegen met blinde bochten, etc

Geplaatst:

De rit staat voor iedereen van AM open. Kwiekie rijdt nog geen jaar, DDke heeft ook nog niet zoveel kilometers gereden denk ik?

Als je zin hebt om mee te gaan dan kom je af :)  Wat bochtenervaring is natuurlijk wel een pré, het zijn niet de simpelste banen. In die zin is het een erg afwisselend parcours. Wat snellere banen, krappe haarspeldbochten, smalle wegen met blinde bochten, etc

Ik rij meer dan 2 jaar, veel kilometers (50000+ denk ik) maar altijd dezelfde. Sint-Truiden --> Tienen, Tienen-->Brussel. Altijd rechtdoor en een paar opritjes/afritjes. Leer je niks van.

Geplaatst:

Ik rij meer dan 2 jaar, veel kilometers (50000+ denk ik) maar altijd dezelfde. Sint-Truiden --> Tienen, Tienen-->Brussel. Altijd rechtdoor en een paar opritjes/afritjes. Leer je niks van.

Dan zullen de Ardennen wel een openbaring zijn ja. Waarschijnlijk wil je daarna niet meer anders :)

Geplaatst:

Dan zullen de Ardennen wel een openbaring zijn ja. Waarschijnlijk wil je daarna niet meer anders :)

Ik wil nu ook niet anders, heb er alleen weinig tijd voor.

Ga op zondagvoormiddag nog met de fiets rijden, dan dient de zaterdag voor het tuinwerk en de zondagnamiddag voor't gezin.

Heb vorige week een ritje gedaan (fitness viel weg en ben dan maar een beetje gaan rijden) gewoon door kleine baantjes in de buurt (Sint-Truiden, Alken, Borgloon, Bilzen, Kortessem, Diepenbeek, Hasselt,...) en dat was heerlijk.

Als ik kan/durf is't trouwens op zaterdag 9 augustus, zondagen is voor't fietsen en 2 augustus zijn we net terug uit verlof.

edit: Zie nu dat ik op 9 augustus een BBQ heb van de wielerclub. We kunnen daar eindigen :)

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Dat passeert hier doorheen Bilzen en Kortessem en komt nog niet eens langs.... :P

Geplaatst:

Dat passeert hier doorheen Bilzen en Kortessem en komt nog niet eens langs.... :P

Heb speciaal uitgekeken of ik ne 1600GT, M of 120d zag. Ook nergens een pijl met 'Wooters place' gezien!

Geplaatst:

ik heb eventueel ook wel interesse maar zal enkel kunnen op 2 en 3 augustus denk ik. Tenzij ik niet welkom ben he? :D

Geplaatst:

ik heb eventueel ook wel interesse maar zal enkel kunnen op 2 en 3 augustus denk ik. Tenzij ik niet welkom ben he? :D

Iedereen die stemt is welkom ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heb speciaal uitgekeken of ik ne 1600GT, M of 120d zag. Ook nergens een pijl met 'Wooters place' gezien!

Dan hebt ge nie tegoei gekeken, Wooter woont langs de grootste weg :biggrin:  van t dorp, en die witte 1 met die gigavuile voorwielen staat daar bijna altijd. :D

Geplaatst:

Zou ook eens willen meerijden, mijn 2e motojaar is alreeds begonnen en heb al 14000 deftige km's erop zitten.

Nogal een geluk dat mijn verlof dan net is begonnen.  :)

Geplaatst:

Cursus is geannulleerd, hopelijk vinden ze nog een datum (12juli hebben ze nog cursus), dan probeer ik me zeker vrij te maken.

Geplaatst:

12 juli is bevestigd dus wie weet ben ik wel bekwaam genoeg om mee te gaan.

Geplaatst:

Ow ow, in september rijd ik 2 jaar. Maar ik ben nog een groentje idd :)

Mn eigen moto sedert half maart en nu 3000 fun-kilometers :)

Goed nieuws trouwens, ik zou meekunnen als het op 9 of 10 augustus is!

Geplaatst:

Als iemand het initiatief over wil nemen dan mag dat!

Sorry om jullie anders teleur te stellen, voor mij houdt het even op. Excuus!

Geplaatst:

Soai, 

Ik zal toch in die periode eens naar de Ardennen gaan, Het zit net in mijn verlof.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in