Tiep 3.397 Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 Deze middag al gespot en eens doorgenomen en ondertussen wat nagedacht. Denk dat The Highlands en Snowdonia ook wel schoon zijn en vrij goede wegen hebben! Quote
tato 1.906 Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 Snowdonia is zeker en vast een aanrader en dat mag uitgebreid worden naar Wales in het algemeen. Dat is bij momenten gewoon surrealistisch vond ik. Ware het niet dat ik morgen moet werken, ik zou zo terug willen gaan. Dichterbij huis is het in Haspengouw ook wel fijn vertoeven met de wagen doorheen de holle wegen. 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 4 januari 2015 Geplaatst: 4 januari 2015 Snowdonia is zeker en vast een aanrader en dat mag uitgebreid worden naar Wales in het algemeen. Dat is bij momenten gewoon surrealistisch vond ik. Ware het niet dat ik morgen moet werken, ik zou zo terug willen gaan. Dichterbij huis is het in Haspengouw ook wel fijn vertoeven met de wagen doorheen de holle wegen. Heerlijk Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 5 januari 2015 Geplaatst: 5 januari 2015 Wij filmen al meer dan 10 jaar de rally van Madeira en ik rijd er meestal rond met de cameramannen, enkele super mooie bergbaantjes daar: Het baantje van Poiso (kruising ER103 met ER202) Pico Arieiro is de max! Of via de ER209 over de hoogvlakte op de ER110 naar de ER228 richting Sao Vicente of Serre de Agua. Eigenlijk van als je daar van de autostrade gaat is het quasi overal om te rijden! Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 5 januari 2015 Geplaatst: 5 januari 2015 Les-Baux-de-Provence, via D5 en D27. Dat stukje D5 van Saint-Rémy naar Maussane is inderdaad super! Mocht van mij nog 10km langer zijn Er testen daar trouwens nogal wat constructeurs hun nieuwe modellen. We gaan jaarlijks minstens een weekje naar daar want mijn vriendin haar ouders hebben een huis in Maussane en bijna altijd zien we wel gecamoufleerde BMW's rondrijden. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 5 januari 2015 Geplaatst: 5 januari 2015 Klopt. Toen ik daar was zag ik de huidige 3 in camouflage en even verder de SL van MB. Heb die foto's dan doorgestuurd naar autowereld, en werden ook gepubliceerd. Mooie streek, prachtige baan. 1 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 we kijken al uit naar je foto-topic Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 we kijken al uit naar je foto-topic Is dat een tip ? what did we tell you? Met mijn dank ! En gezien jij er mee op de proppen kwam - ere wie ere toekomt - gelieve lichtelijke dwang te voelen om eens dat ritje in elkaar te steken ! Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 D940 Calais Staat bij mij ook nog op de planning om met E30 te doen Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 3 maart 2015 Geplaatst: 3 maart 2015 ik ben er eind maart 3 dagen rondtoeren aan de Opaalkust Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 8 maart 2015 Geplaatst: 8 maart 2015 Le Lac de la Haute-Sûre http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/1455-23062012-roadtrip-lac-de-la-haute-sure-groot-hertogdom-luxemburg/ Schitterende streek Met haarspeldbochten, rij maar eens van Goesdorf naar Bockholtz ! I love it ! Reims-Gueux http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/1207-roadtrip-circuit-reims-gueux/ Autogerelateerde bestemming en als je via Brussel naar daar rijdt, zeer leuke wegen. Van Les Lacs de l"Eau d'Heure naar Chimay. Ook een autogerelateerde bestemming. Ook eens tof om op dat circuit te rijden. Trouwens, de chicannes zijn een ideale plek om een meeting te houden Quote
3000 1.080 Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Artikel van op Drivr.be van een jaar of twee geleden, driving roads op eigen bodem Quote
erq 220 Geplaatst: 24 april 2015 Geplaatst: 24 april 2015 Sky Road, Clifden, IRL (of heel ierland eigenlijk wel) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.