Sibo Berebrouckx 206 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 Die ronde tijdens de nacht van Laurens Vanthoor tijdens Q2 was wel . 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 Heel jammer en zuur voor de Grello. Verdiende de overwinning. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 39 minutes ago, Maxime S said: Heel jammer en zuur voor de Grello. Verdiende de overwinning. Zonder die penalty wil ik het nog wel eens zien. De Rowe BMW hoefde op het einde niet meer te pushen om fysiek voorbij de Grello te geraken, gewoon binnen 1m40s blijven. Zou nog een mooie strijd geweest zijn in de laatste uren, maar dat is ons helaas ontnomen. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 2 uren geleden, janvkn zei: Zonder die penalty wil ik het nog wel eens zien. De Rowe BMW hoefde op het einde niet meer te pushen om fysiek voorbij de Grello te geraken, gewoon binnen 1m40s blijven. Zou nog een mooie strijd geweest zijn in de laatste uren, maar dat is ons helaas ontnomen. met Kevin Estre weet je nooit Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 Klopt, maar de stint van Marciello gaf een ander beeld. Die kwam elke ronde een paar sec dichter op Estre. Naar mijn mening is het einde een beetje ontsierd met die beslissing, zoals ik een paar posts hierboven al aanhaalde zijn ze niet echt consistent in hun beslissingen geweest afgelopen weekend. Mijn eindtotaal is 20 van de 24 uur dat ik heb kunnen volgen, moe maar voldaan. Oja, het geluid van die Mustang! Die Porsche en BMW zijn er niks tegen. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 27 minutes ago, Luv4DLM said: Naar mijn mening is het einde een beetje ontsierd met die beslissing Sowieso jammer voor de wedstrijd, maar afgezien daarvan, was het dan geen correcte beslissing? Als ik de commentators begreep, moet je tijdens de 24h als gedubbelde één van deze twee dingen doen: De racing lijn aanhouden OF Naar links of rechts pinken en dan respectievelijk uiterst links of rechts aanhouden Lijkt me dat die Aston gewoon het eerste deed? Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 30 minuten geleden, janvkn zei: Sowieso jammer voor de wedstrijd, maar afgezien daarvan, was het dan geen correcte beslissing? Als ik de commentators begreep, moet je tijdens de 24h als gedubbelde één van deze twee dingen doen: De racing lijn aanhouden OF Naar links of rechts pinken en dan respectievelijk uiterst links of rechts aanhouden Lijkt me dat die Aston gewoon het eerste deed? Ik vind het een hele dubbele eigenlijk. Estre ziet rechts het gat en duikt er meteen in, wat vanuit zijn standpunt perfect te verklaren is want hij denkt dat de Aston aan de kant gaat blijven en wil er gewoon vol voor gaan. Uiteindelijk stuurt die Aston pas vrij laat in richting apex om dan opeens te merken dat er al een auto halfweg zijn deur het gat in is gedoken en op dat moment is het al te laat. Mag al van geluk spreken dat de Rowe er vervolgens niet vol in geploegd is, qua reflex kon die beweging wel tellen. Anderzijds had Estre zich breed kunnen maken en achter de Aston kunnen blijven tot na de bocht, daar is plaats genoeg om er voorbij te gaan. Maar dan ben je als leider natuurlijk weer heel wat momentum kwijt en geef je de Rowe de kans om onder je vleugel te komen zitten en er nadien in de slipstream voorbij te gaan. Dat er een penalty gegeven wordt vind ik op zich nog wel terecht, maar dan niet in deze grootteorde. Quote
Lefty 19.510 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 Waarom kreeg Van Der Linde eigenlijk geen penalty toen ie die Cayman achteraan aantikte? Weinig consistente penalty voor Estre IMO. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 Ik ken er niets van, maar comments op het filmpje en Twitter leerden me het volgende: - Blauwe vlag is niet van tel tussen verschillende raceklasses. Het verplicht de Aston tot niets - De snellere wagens moeten zien dat ze veilig kunnen inhalen, verantwoordelijkheid ligt bij hen - Van de tragere wagen wordt verwacht dat ze hun racelijn aanhouden. Voor de Aston was dat zijn racelijn, aangezien die niet de aero heeft zoals die van de Porsche - In die bochtencombinatie, miss hit miss, is het normaal dat je de apex misst. Aston maakte dus geen onverwacht manoeuvre 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 23 juni 2025 Geplaatst: 23 juni 2025 16 minutes ago, Lefty said: Waarom kreeg Van Der Linde eigenlijk geen penalty toen ie die Cayman achteraan aantikte? Na het bekijken van de onboard beelden bleek dat die Cayman onverwacht te vroeg op de rem was gaan staan, én dat KVDL dat niet gezien kon hebben door de laagstaande zon. 1 Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 24 juni 2025 Geplaatst: 24 juni 2025 Het leek me toch zeer optimistisch van Estre, maar goed je moet daar constant zo snel beslissingen maken en dan kan er wel eens 1 van die duizende beslissing net verkeerd te zijn ingeschat. Het blijven toch ook mega grote snelheid verschillen in zo een bochtig small circuit. Zo ook de crash met de Dacia en de Aston Martin. Jammer idd dat op deze manier de spanning op het laatste ontnomen is. Terecht dat die een penalty krijgt volgens de regels maar of die zo zwaar moest zijn.... Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart BMW heeft een specialleke uit de mouw geschud voor de 24h: Ze rijden in de SP-X klasse (dat is de experimentele klasse, daar mag veel meer dan in SP-9 aka GT3 klasse. In SP-X mogen prototypes deelnemen zoals destijds die Porsche hybride). 5 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart 6 minuten geleden, ir_fuel zei: Uit de hand gelopen 1 april grap reactie van de BMW marketing afdeling op Max Verstappen die met een Mercedes aan de start komt Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Just now, BelgianRally said: reactie van de BMW marketing afdeling op Max Verstappen die met een Mercedes aan de start komt Denk niet dat dat 2 weken geleden pas beslist is. Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart 2 minuten geleden, BelgianRally zei: reactie van de BMW marketing afdeling op Max Verstappen die met een Mercedes aan de start komt Neen, BMW hun 1 april grap van vorig jaar kreeg zoveel reacties dat ze er mee aan de slag gegaan zijn. Dikke PR stunt van de motorsport afdeling. Ik zie ze het bij Audi niet direct doen. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Niet speciaal voor die Touring, maar 'k ga alleszins kijken zaterdag, dus dikke vette fijne surplus! Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart 33 minuten geleden, ir_fuel zei: Denk niet dat dat 2 weken geleden pas beslist is. weet ik ook, check de smiley. Wel ferm dat ze dit doen. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart 33 minutes ago, Luv4DLM said: Dikke PR stunt van de motorsport afdeling. Ik zie ze het bij Audi niet direct doen. Audi heeft dan ook geen motorsport afdeling meer ... Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Die spoiler man.... Mooie stun van hun en benieuwd om dat spel bezig te zien. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart 10 hours ago, Bjorno said: Die spoiler man.... Mooie stun van hun en benieuwd om dat spel bezig te zien. In tegenstelling tot wat je op straatauto's ziet zal hier wel over nagedacht zijn 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.