Bleet 9 Geplaatst: 27 juni 2014 Geplaatst: 27 juni 2014 Iemand hier al aan deelgenomen en bereid zijn ervaring te delen ? http://www.spa-francorchamps.be/nl/pisteactiviteiten-public-driving-experience.php Grtjes B Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 27 juni 2014 Geplaatst: 27 juni 2014 Ja. 6 toertjes rijden en binnenkomen. Voor een eerste ervaring is dat goed. Als trackday een dikke nul. Maar dat laatste is dan ook de bedoeling niet. Perfect om met uw diesel eens op circuit te rijden 2 Quote
Bleet 9 Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Geplaatst: 27 juni 2014 Een selfie posten vind ik nu niet direct een nuttige bijdrage.... Quote
sternn 4 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 zwaar voor de remmen dit circuit? want ik ga met men diesel ;-) 1 Quote
JMH 56 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Heb daar al 2 keer aan deelgenomen en ik vind dat een goede ervaring om een op circuit te rijden zonder het risico te lopen dat je van de baan geduwd word. bovendien rijdt daar ook mooi materiaal rond en kan je les krijgen (tegen betaling) Quote
Joske 922 Geplaatst: 8 juli 2014 Geplaatst: 8 juli 2014 Vorig jaar aan mee gedaan met de RCZ. Leuk, en redelijk 'betaalbaar' om es op Francorchamps te rijden. 1 Quote
Bleet 9 Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Geplaatst: 9 juli 2014 En ondertussen is 4-augustus volzet. Het leven is dus niet voor de twijfelaars Vanaf dit jaar bij RACB events ook racewagens toegelaten btw... http://www.racbevents.com/racb-events/nl/driving_home.cfm Quote
sternn 4 Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Wel dat was fun! 4 keer 5 toerkes (+ ééntje achter de pacecar telkens om mee te beginnen) Was wel even wennen met het passeren/laten passeren van andere wagens, aangezien je ze de binnenkant van de bocht moeten geven. Itt tot de Nordschleife waar alleen links mag ingehaald worden. Geen accidenten of baansluitingen geweest. Heb me dan maar ineens ingeschreven voor de Public Driving Experience in oktober ;-) Anyway, zeer de moeite. groeten, Jan Quote
Bleet 9 Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2014 Hoe ging het verdelen van de runs eraan toe ? S morgens moet je er staan en worden de runs van de dag verdeeld zeiden ze me, "overeen te komen met de andere rijders" ahum First come , first served ? Quote
sternn 4 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 inderdaad first come first served. Vanaf 8 uur is het inschrijvingslokaal open, en dan liggen daar stapels kaartjes, één stapel per run. Dan kan je gewoon 4 kaartjes pakken voor de runs die je wenst , zolang de stapel niet op is natuurlijk :-). Ik was daar rond 20 na 8 en alle stapels waren nog goed hoog. Wat ik voor de volgende keer onthou: de eerste run van 9u30 reed er bijna niemand mee, slechts een stuk of 10/15 wagens, dus die pak ik in 't vervolg ... Quote
Bleet 9 Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2014 Ha das goed om te weten , bedankt Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 Vorig jaar aan mee gedaan met de RCZ. Leuk, en redelijk 'betaalbaar' om es op Francorchamps te rijden. Hoeveel moet je betalen voor 4x5 rondjes? Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 hmmm misschien te doen met mijn golfje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.