Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 Efkes terzijde; De eerste dinsdag van de maand wordt moeilijk op dat uur wij hebben dan meestal onze vaste maandelijkse meeting daar ^^ Ah, gaat die terug daar door Sweet 1 Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Ah ge zijt ne local ! Nee jong, das gelijk diene kerel bij mij in de karting die ietske sneller was dan ik. Die kwam ook "nooit" (stond daar wel in een overall, karthelm en kartschoenen ... ) Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Ah ge zijt ne local ! haha, heeeeeere we go again heb ik nooit afgelogen hé 2 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 En dan reclameren als we de piste eens komen verkennen tssssss.... Ik ben dan weer de foute local, elke week een andere piste waar ik ga .... Ik vind dat Benoit met 20kg lood in kart 48 moet rijden. Waar is die poll 2 Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 En dan reclameren als we de piste eens komen verkennen tssssss.... Ik ben dan weer de foute local, elke week een andere piste waar ik ga .... Ik vind dat Benoit met 20kg lood moet rijden. Waar is die poll En met kart 48 Ik wil zeker en vast eens een gelijke gewicht race rijden ;-) Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 En ik vind het gewichtsverschil niet erg. Hoe meer gebattle hoe liever Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 En dan reclameren als we de piste eens komen verkennen tssssss.... Ik ben dan weer de foute local, elke week een andere piste waar ik ga .... Ik vind dat Benoit met 20kg lood in kart 48 moet rijden. Waar is die poll Gast, #48 is zo al traag genoeg hoor Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 En ik vind het gewichtsverschil niet erg. Hoe meer gebattle hoe lieverAls in: anders rij ik zeker eenzaam op kop 1 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 18 november 2014 Geplaatst: 18 november 2014 Ni overdrijven, met gelijke karts zijn we met een man of 5-6 niet zo ver van mekaar..... de ene heeft ne keer meer gelijk dan de andere met de loting. Ik klaag als ik pech heb, maar ook als je dan eens vooraan rijdt moet je dat kunnen relativeren en plots niet lijken dat het alleen de chauffeur is. Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Ik wil zeker en vast eens een gelijke gewicht race rijden ;-) Hoe meer gebattle hoe liever Ik zou dat ook graag 'es doen, me dunkt dat het gebattle dan verdubbelt of zelfs nog meer. Lijkt me fun. :-) Ik wacht deze af, schrijf nog niet in. Moest 't nat zijn, heb ik er wel zin in. Een droge race opnieuw, daar pas ik voor. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Ik snap je frustratie perfect GTA, been there..... Maar verwacht nu ook niet dat je dan direct op kop gaat rijden.... In het nat zijn er eigenlijk ook zeer veel factoren ...... Soms is meer gewicht daar een voordeel, soms een nadeel. Volgens de lay out. Zoals ik hier reeds zei je zou 10 races op VERSCHILLENDE circuit in verschillende omstandigheden moeten rijden om een duidelijk beeld te krijgen Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Ik snap je frustratie perfect GTA, been there..... Maar verwacht nu ook niet dat je dan direct op kop gaat rijden.... In het nat zijn er eigenlijk ook zeer veel factoren ...... Soms is meer gewicht daar een voordeel, soms een nadeel. Volgens de lay out. Zoals ik hier reeds zei je zou 10 races op VERSCHILLENDE circuit in verschillende omstandigheden moeten rijden om een duidelijk beeld te krijgen Ik zie een autominded kart kampioenschap aankomen 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Ik zie een autominded kart kampioenschap aankomen Laat me raden, elke maand FKI zeker Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Ela ik doe wel moeite om overal te gaan he eigenlijk niet nee liefst op zoveel mogelijk verschillende plaatsen !Ik doe dat graag op nieuwe circuits rijden en telkens te moeten werken en zoeken voor snellere Laptimes. Ben allesbehalve iemand die altijd naar hetzelfde trekt zoals dat groepje locals in Herselt Die gasten zijn daar niet te volgen maar zie je elders nooit opdagenFKI boys rijden overal, net als die mannen van traxxis (sterke clubje die gasten) 1 Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 19 november 2014 Geplaatst: 19 november 2014 Ik snap je frustratie perfect GTA, been there..... Maar verwacht nu ook niet dat je dan direct op kop gaat rijden.... In het nat zijn er eigenlijk ook zeer veel factoren ...... Soms is meer gewicht daar een voordeel, soms een nadeel. Volgens de lay out. Zoals ik hier reeds zei je zou 10 races op VERSCHILLENDE circuit in verschillende omstandigheden moeten rijden om een duidelijk beeld te krijgen Vooraan zeker niet!! Sta bv weegt niet zoveel minder dan mij, denk ik (lengte) en is gevoelig sneller. Toen Lotuzzz en ik ca even veel wogen, was hij ook iets sneller dan mij. Ik ken jullie niet allemaal als karter maar vermoed dat in het veld van vorige keer wel heel wat beter zou kunnen doen dan nu. De toppers zullen me ook dan te snel af zijn, maar 'niet meer met 1,5 seconde. Ook al krijg jij 20kg extra en Benoit 25, ik weet dat ik niet zou kunnen strijden voor podium (alleen al door mijn slordigheid). Wel subtop, samen met quasi al de rest denk ik dus meer battles en meer fun. Vorige keer was het voor mij saai, eigenlijk. Oops. [emoji16] Quote
s13 23 Geplaatst: 20 november 2014 Geplaatst: 20 november 2014 Ook wel goesting. Datum maakt niet zo veel uit. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Geplaatst: 28 november 2014 Ziet er volgende week grotendeels droog uit. Misschien verhuizen we naar begin de week erop 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Ziet er volgende week grotendeels droog uit. Misschien verhuizen we naar begin de week erop Regel is gewoon op gewicht rijden Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Regel is gewoon op gewicht rijden Als we allemaal op Bert zijn gewicht moeten rijden gaat er niet genoeg lood aanwezig zijn vrees ik 2 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Als we allemaal op Bert zijn gewicht moeten rijden gaat er niet genoeg lood aanwezig zijn vrees ik Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Geplaatst: 2 december 2014 Vrijdag en dinsdag zou het nat zijn. Wie ziet het zitten ? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.