Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 Ik ben ook stijf Van naar mijn vrouw te zien Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Goed avondje in Lagossa Gaat morgenvroeg pijn doen. 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Het doet een beetje pijn hier maar cava Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Misschien dat ik ook nog even kom kijken. Start van de race is dus 12u? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Jokke en fuel eenzaam op kop na de tete-a-queue van Fille Quote
Andy 153 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Terug van een plezant dagje karten met AM. De baan en kart beviel me super. Bedankt aan joris voor de organisatie. 1 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Super organisatie Fuel, NIETS op aan te merken. Idem met uw kartniveau, amaai mijne frak op zo een korte tijd.... diep buiging. Verder nog een paar goede mannen opgemerkt, amaai ( Bwahti, Delou (overall van Sodi), Casper (man met de groene helm), File (beetje wedstrijdervaring te kort), Andy, Catch, Dentrage en Lotuzzz. Ik mis er nog wat links en rechts maar toch... serieus niveau vond ik........ Ook op te merken: het excellente gedrag op de piste (behalve bij de start, ik weet niet wie, maar eentje vond het nodig even een bowling te organiseren). Quote
Andy 153 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Bij de start idd even moeten maneuvere om door een accidentje in de chicane te geraken . De meeste v.d. deelnemers waren allen van een hoog niveau. Top wedstrijdje. Heb een half uurtje een super treintje met iemand gehad, maar weet helaas niet wie het was. Lang bumper aan bumper gereden, zalig! Quote
Andy 153 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 edit, dubbele gepost zie ik juist. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Geradbraakt maar was plezant! Voor herhaling vatbaar. Maar nu even niet Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Super georganiseerd J Als tragere(traagste) rijder wil ik alle rappe mannen bedanken om hun zeer faire rijstijl Het is plezant om geen stoten te krijgen en steeds teken te krijgen dat ik niet of weinig in de weg reed Ik kan mijn kartsessies nog op 2 handen tellen en met een hoop kilo's boven de 80 was het moeilijk rijden Merci!!!!!!! 6 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Dat was een mooie afsluiting van het kartjaar. Helaas is mijn kartjaar pas begonnen in december dus was er vooral een gebrek aan ritme. Goede karting, zeer fijne sfeer door de fair play van de meeste piloten (niet voor niets een speciale vermelding hierover vanwege de organisatie). Maar wat is het daar lastig om in te halen... niet simpel. Maar dat heeft ook zijn charme. Morgen ga ik spierpijn hebben en in 2015 gaan we niet in december maar in januari starten met wat heats... @@ir_fuel dit was voor herhaling vatbaar 1 Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Zotjes hoe veel er gekart wordt hier de laatste tijden. Quote
Fille 798 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Super georganiseerd Fuel !! echt goeie quali gereden, maar in de 1ste ronde tikje gekregen en vast komen te zitten. Dan nog een 2de keer vastkomen te zitten door men eigen fout, stoem maar al doende leert men.. Toch nog 6de gefinisht dankzij een sterke 2de piloot @@Lotuzzz ! Voor herhaling vatbaar! Enkel nu een pijnstillerke pakken voor de rug Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Fuel heeft dat inderdaad goed gedaan Training & kwali ging niet zo goed, vond m'n draai niet. Als 11de gestart met de Fille achter mij. Voor mij leuk duo die mij soms ook ophield dusja elke bocht komen tikken helpt niet. Dan verlies ik alleen meer tijd en kunnen we de voorliggers niet pakken. Fille heeft zich dan vast gereden bij een kamikaze actie dus karma is a bitch . Eindelijk vrij spel om te gaan jagen. Nog nooit meegemaakt in een race maar de eerste voor me maakte na 10 ronden gewoon plaats. Ik was sneller maar kon er niet over zonder duwwerk dus MERCI, geen idee wie het was. Dan naar de Sodi gereden (Delou) maar die was even lastig. Tot hij wat foutjes begon te maken en ik hem kon verrassen. Clean pas zonder duwen en begon m'n ritme al wat meer te vinden. Dan jokke & fuel laten passeren en even hun lijnen kunnen stelen. En dan begon het hé, geen idee wie het was maar heeft zeker 15 ronden gewoon niet geremd en elke bocht boenk gedaan. Ik reed dan naar een groepje, voorligger kreeg blauwe vlag aan de chicane achteraan maar was toch heel traag en de achterkomers remden blijkbaar niet dus we stonden daar met 3 stil Ik kon snel weer weg maar die andere 2 hebben ook hunne karma gehad Ik heb 1u gereden en dat was meer dan genoeg, na 40min was ik uitgedroogd en aan het aftellen. Stuur afgegeven als 7de aan msxx met 4 tienden aan m'n broek als beste tijd dus valt nog mee. Leuke dag gehad, propere karting en karts zijn wel dik in orde dus voor herhaling vatbaar! Ook leuk dat iedereen minstens 80kg moest wegen, weegschaal zei 92kg dus 'k ga mij morgen toch nog maar eens wegen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Stand na mijn wissel, kart #9 Bijna gedaan Quote
Cash 140 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Super organisatie en een leuke race. De karting zelf is zeker ook een aanrader, ik kende ze nog niet. Spijtig dat het niet in de buurt is, maar ik wil hier zeker nog eens terugkomen. Ik heb een heel zware strijd moeten leveren om mijn positie te behouden, maar de man achter me was net dat beetje consistenter en verdiende P3 zeker en vast!Maar toch heb ik heel even van het podium kunnen genieten ( letterlijk dan ) ! maar dan toch maar de beker aan de terechte P3 gegeven. Ook leuk dat iedereen heel fair reed! Ikzelf heb 1 maal een zware tik uitgedeeld aan iemand, maar dit was volledig per ongeluk en heb me ter plekke al geëxcuseerd. 3 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Mooie baan en karts daar, en uitbater en vlaggers ook echt top. En we reden op 80kg, echt leuk. Met 82kg met helm en uitrusting kon ik het puur natuur doen, oefenrit wel nog even gereden met de 6kg lood van m'n teammaat Vond al gauw m'n draai in de training op de nog koude baan, zonder het te weten nog wat gespard met @@msxx. Stuurtje tevreden doorgegeven aan @@Fille die er in de quali's een heerlijke tweede tijd wist uit te persen, in de sandwich tussen de bewonderenswaardige solo's @@Jokke_vlo en @@ir_fuel. Na de start werd Fille dan wel geslachtofferd in het kegelspel (soms onvermijdelijk, heb het in Lille ook moeten ondergaan in race 2). De solo's gingen er vanaf dan als een tandem vandoor. Sterke opmars van onze #6 die dan telkens weer ter hoogte van team ICT stokte. Na de rijderswissel mezelf ontdubbeld op MichM3 (moeilijk want toen ik daarna wat begon te klooien kreeg ik blauw ) en zodoende al wat inhaalmogelijkheden kunnen testen om te gebruiken op @@msxx, @@Daann en Wannes, die wel voor positie waren. Nogmaals: toporganisatie van Joris en pluim voor alle deelnemers, geen simpel circuit en fair gereden En proficiat @jokke 1 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Nog nooit meegemaakt in een race maar de eerste voor me maakte na 10 ronden gewoon plaats. Ik was sneller maar kon er niet over zonder duwwerk dus MERCI, geen idee wie het was. Is @@Jokke_vlo z'n tip: eerste helft van de race eventueel eens een snellere laten passeren, je wint er op dat moment geen positie mee, integendeel, maar wel veel tijd die je in de tweede helft posities kan opleveren. Slimme kerel 1 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Fuel heeft dat inderdaad goed gedaan Training & kwali ging niet zo goed, vond m'n draai niet. Als 11de gestart met de Fille achter mij. Voor mij leuk duo die mij soms ook ophield dusja elke bocht komen tikken helpt niet. Dan verlies ik alleen meer tijd en kunnen we de voorliggers niet pakken. Fille heeft zich dan vast gereden bij een kamikaze actie dus karma is a bitch . Eindelijk vrij spel om te gaan jagen. Nog nooit meegemaakt in een race maar de eerste voor me maakte na 10 ronden gewoon plaats. Ik was sneller maar kon er niet over zonder duwwerk dus MERCI, geen idee wie het was. Dan naar de Sodi gereden (Delou) maar die was even lastig. Tot hij wat foutjes begon te maken en ik hem kon verrassen. Clean pas zonder duwen en begon m'n ritme al wat meer te vinden. Dan jokke & fuel laten passeren en even hun lijnen kunnen stelen. En dan begon het hé, geen idee wie het was maar heeft zeker 15 ronden gewoon niet geremd en elke bocht boenk gedaan. Ik reed dan naar een groepje, voorligger kreeg blauwe vlag aan de chicane achteraan maar was toch heel traag en de achterkomers remden blijkbaar niet dus we stonden daar met 3 stil Ik kon snel weer weg maar die andere 2 hebben ook hunne karma gehad Ik heb 1u gereden en dat was meer dan genoeg, na 40min was ik uitgedroogd en aan het aftellen. Stuur afgegeven als 7de aan msxx met 4 tienden aan m'n broek als beste tijd dus valt nog mee. Leuke dag gehad, propere karting en karts zijn wel dik in orde dus voor herhaling vatbaar! Ook leuk dat iedereen minstens 80kg moest wegen, weegschaal zei 92kg dus 'k ga mij morgen toch nog maar eens wegen Je hebt dat goed gedaan. Over de hele linie kwam ik 2 en soms 3 tienden tekort, en dat was net hetgeen waardoor @@Lotuzzz me ook voorbij kon gaan. Ik weet wat te doen, oefenen en afvallen Dan kom ik hopelijk weer terug op mijn oude niveau! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Is @@Jokke_vlo z'n tip: eerste helft van de race eventueel eens een snellere laten passeren, je wint er op dat moment geen positie mee, integendeel, maar wel veel tijd die je in de tweede helft posities kan opleveren. Slimme kerel I know maja, blijft bizar. Heb hem niet meer gezien hoor Je hebt dat goed gedaan. Over de hele linie kwam ik 2 en soms 3 tienden tekort, en dat was net hetgeen waardoor @@Lotuzzz me ook voorbij kon gaan. Ik weet wat te doen, oefenen en afvallen Dan kom ik hopelijk weer terug op mijn oude niveau! Thanks en same here. Veel te weinig gereden en vermageren is makkerlijker gezegd dan gedaan We schelen niet veel dus leuk om samen te rijden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.