Ga naar inhoud

Karting endurance Limbourg zondag 21/12/2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Thanks en same here. Veel te weinig gereden en vermageren is makkerlijker gezegd dan gedaan :D

We schelen niet veel dus leuk om samen te rijden :)

Vooral het weegschaalmoment was veelzeggend. Allebei in de overtuiging 86kg te wegen, vol ornaat met helm en alles op de schaal en die kwam voor allebei op meer dan 92kg uit, LOL voor zover ik weet weegt een helm geen 4kg en een jeans ook geen 2kg :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Niet m'n beste kartstint ooit, verre van zelfs :D Laatste 20min was het vooral proberen zo min mogelijk in de weg rijden, m'n armen konden het niet meer aan. Voor de rest was 't wel weer top!

Dankzij een goed eerste uur van @@Andy (6e) toch nog 8e geworden uiteindelijk. (had wel niet lang meer moeten duren of @@msxx was er ook nog voorbij :D)

Nog een stevig ritje naar huis met @@Polygoon ook :')

Geplaatst:

Aan iedereen: bedankt om op te komen dagen en het allemaal netjes te houden op de baan. De eigenaar van de karting was enorm tevreden, heeft hij me nog meerdere keren gezegd. Met mannen zoals die van hier mogen we daar elke dag komen racen, hij heeft niet liever.

Merci!

Ik ga er begin volgend jaar (waarschijnlijk februari) een vervolg aan proberen breien. Het zal deze keer ergens anders zijn (en nee, niet in Eupen ;)) kwestie van iedereen eens ver of minder ver te laten rijden tot aan de koers.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Aan iedereen: bedankt om op te komen dagen en het allemaal netjes te houden op de baan. De eigenaar van de karting was enorm tevreden, heeft hij me nog meerdere keren gezegd. Met mannen zoals die van hier mogen we daar elke dag komen racen, hij heeft niet liever.

Merci!

Ik ga er begin volgend jaar (waarschijnlijk februari) een vervolg aan proberen breien. Het zal deze keer ergens anders zijn (en nee, niet in Eupen ;)) kwestie van iedereen eens ver of minder ver te laten rijden tot aan de koers.

Value for money was ook wel dik in orde, heb je dat onderhandeld of is dat standaardprijs?
Geplaatst:

Value for money was ook wel dik in orde, heb je dat onderhandeld of is dat standaardprijs?

Dat is de goedkoopste karting die ik ken.

Volgend jaar wordt het ietsje duurder, mabon, zelfs al vraag ik dan 110, het blijft 150 minuten rijtijd + prijsuitreiking voor dat geld.

Die uitbater is iemand met passie voor de sport (heeft zelf nog veel gekart op heel hoog niveau) en dat merk je. Het gaat daar niet over winstmaximalisatie, maar over een toffe sfeer, correcte infrastructuur en goed materiaal.

Geplaatst:

Heel tof om allemaal op hetzelfde gewicht te rijden trouwens, mag nog zo zijn!

Geplaatst:

Heel tof om allemaal op hetzelfde gewicht te rijden trouwens, mag nog zo zijn!

Eindelijk eens geen gezaag aan je hoofd! Tenzij over je nummerplaat.
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Lol

Mag er volgende keer 30kg af van de kart [emoji6]

Was super voor de goede karters

Mijn zoon had er veel last mee want die had 25 kg dood gewicht mee

Geplaatst:

Mijn zoon had er veel last mee want die had 25 kg dood gewicht mee

Ze verkopen lood he, om over de stoel te hangen. Misschien geen slecht idee als hij echt wilt trainen van wat lood te kopen en daarmee te gaan rijden op de lokale karting. Als hij dan eens een race zonder gewicht moet rijden gaat hij vliegen :)

Geplaatst:

Lang bumper aan bumper gereden, zalig!

Ik kan je de E40 Aalst Brussel aanraden op een Maandag rond 7.30 als dat je ding is :o

bummer dat ik het heb moeten missen :(

Geplaatst:

Super georganiseerd Fuel !!

echt goeie quali gereden, maar in de 1ste ronde tikje gekregen en vast komen te zitten.

Dan nog een 2de keer vastkomen te zitten door men eigen fout, stoem maar al doende leert men..

Toch nog 6de gefinisht dankzij een sterke 2de piloot @@Lotuzzz !

Voor herhaling vatbaar!

Enkel nu een pijnstillerke pakken voor de rug :D

Je merkte dat je nog geen wedstrijdervaring hebt, wat spijtig is. Je vloog daar (geduwd, maar door wie want Fuel reed derde en heeft niks gevoeld....aha Fuel is den duwer dus? :)

Soit ik verstond niks van de schermutseling ik voelde gewoon een serieuze impact en GELUKKIG weet ik dat zoiets kon gebeuren en stond ik klaar om het op te vangen (onbewust  bewust). Als je gewoon had kunnen volgen van in het begin en in het tempo komen had je nog een ferme prestatie kunnen leveren !

Volgende keer u focussen op tempo en je gaat, imo, hoog eindigen. De snelheid en het talent is er imo alvast. 

Geplaatst:

Ik weet niet wat er is gebeurd. Mijn plan was gewoon van aan te pikken en te zien hoe de koers ging verlopen, want ik stond al veel hoger dan verwacht voor mezelf na de quali en had absoluut geen ambitie om iemand te pakken 4 bochten na de start. Ik heb bij mijn weten daar niemand geramd, tenzij iemand mij geramd heeft en ik dan tegen hem zat ofzo, ik durf het niet zeggen. Het was een rare situatie in elk geval.

Nuja, daar zijn nog dingen gebeurd. In de quali heeft @@dragonfly nadat ik hem passeerde mij daar ook nen doef gegeven van ik zal u nekeer gaan hebben :D

Geplaatst:

Ik heb ook iemand een redelijke tik gegeven dit terwijl hij ging inrijden voor de kartwissel :ninja: .

Zat al een rondje redelijk kort op de piloot voor me, en wachte geduldig af voor een inhaalmaneuver.

Plots remt en draaide hij vlak af voor de kartwissel  :blink:.

Ofwel zat ik zo in de race en heb ik zijn handje gemist, ofwel was hij het vergeten.

Ik heb vanuit mijn kart mezelf zogoed mogelijk proberen te excuseren maar weet niet of hij het heeft gezien  :)

Weet ook niet wie het was, dacht alleen ... SHIT die heftruck in de pits   :roll:

Geplaatst:

Ik heb @@Daann terug moeten doorlaten na misbaar van de marshalls. Hij liet me passeren op een vreemd punt en ze dachten dat ik hem nen douw verkocht had :D

Geplaatst:

Nuja, daar zijn nog dingen gebeurd. In de quali heeft @@dragonfly nadat ik hem passeerde mij daar ook nen doef gegeven van ik zal u nekeer gaan hebben :D

Hahaha klopt, maar toen wist ik meteen dat ik bocht anders moest nemen hé  :ninja:

Geplaatst:

Beetje veel onderstuur hé ondanks RWD :P

Geplaatst:

Eerst en vooral @@ir_fuel bedanken voor de organisatie. Je moet het toch maar doen :)

Was een leuk dagje en ik heb heel veel blauw gezien :D gelukkig ook veel duimpjes van de snellere piloten als ze je voorbij komen.

Dan nog gemerkt dat ik 20 minuten met gewicht heb gereden dat niet van mij was :D (ik moest uiteraard geen gewicht wegens genoeg aan het lijf) enzo maar me wel echt geamuseerd.

Uiteindelijk nog vlotjes naar huis gereden met @@Daann en nog eens dank voor het aanduiden van de risico zone. Had gewoon verder geknald tot in Hasselt anders. Vandaar rustig op de CC naar huis gereden.

Ik zou zelfs @@Tiep nog vergeten. Bedankt makker voor een team te vormen. Spijtig dat we onze rode lantaarn vergeten waren. Hij had handig geweest :D

Top dagje maar ik voel het toch een beetje :)

Geplaatst:

Op de terugweg toen ik net opgereden was anonieme BMW van die flikken die één aan de kant gezet had. De waalse politie werkt dus ook op zondag

Geplaatst:

Idd die heb ik ook gezien had een witte Audi te stekken. Volgens Waze moet ik je voorbijgestoken zijn aan het Shell station te Leuven

Geplaatst:

Idd die heb ik ook gezien had een witte Audi te stekken. Volgens Waze moet ik je voorbijgestoken zijn aan het Shell station te Leuven

Ah bij mij toont hij niet altijd waar de ander zit. Maar ben daar inderdaad ff gestopt

Geplaatst:

@@msxx : was deze morgen even schrikken toen de weegschaal 88kg aangaf. Ben nog nooit zo zwaar geweest en dat is +2,4kg op 10 weken tijd.

Bizar want drink geen alcohol meer en andere shit...

:noparty:

Geplaatst:

@@msxx : was deze morgen even schrikken toen de weegschaal 88kg aangaf. Ben nog nooit zo zwaar geweest en dat is +2,4kg op 10 weken tijd.

Bizar want drink geen alcohol meer en andere shit...

:noparty:

Dan moeten het allemaal spieren zijn!

Werk aan de winkel met wat duursporten dan...

Geplaatst:

Vrees het, en ik doe dat niet graag hé maar zal wel moeten.

Roeien of crosstrainer? :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in