Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Opletten met sporten, in het begin verdik je nog even..... hier ondertussen ook 1.5kg wintervet bij. Tijd om te ceinturen. Te veel karting, te weinig fietsen en een onregelmatig eetpatroon. 1 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Vrees het, en ik doe dat niet graag hé maar zal wel moeten. Roeien of crosstrainer? In functie van het karten zou ik zeggen: roeien Zelf denk ik dat ik de mountainbike maar weer eens onder het stof vandaan ga halen.. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Merci voor de tips, ga er werk van moeten maken want sta ook te zwaar voor BMC. Beste is maximum 82-83kg Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 @@msxx : was deze morgen even schrikken toen de weegschaal 88kg aangaf. Ben nog nooit zo zwaar geweest en dat is +2,4kg op 10 weken tijd. Bizar want drink geen alcohol meer en andere shit... Weegschaal daar was inderdaad redelijk precies denk ik, ik reken 4 kg aan materiaal? Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Weegschaal daar was inderdaad redelijk precies denk ik, ik reken 4 kg aan materiaal? Helm is in mijn geval bijna 2kg (incl bluetoothset en speakers), dus in totaal 4kg zal wel kloppen. Eerder een paar honderd gram meer dan minder. Volgend jaar minder motorrijden, meer mountainbiken Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Helm is in mijn geval bijna 2kg (incl bluetoothset en speakers), dus in totaal 4kg zal wel kloppen. Eerder een paar honderd gram meer dan minder. Volgend jaar minder motorrijden, meer mountainbiken Ik zie motivatie! 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Op de terugweg toen ik net opgereden was anonieme BMW van die flikken die één aan de kant gezet had. De waalse politie werkt dus ook op zondag Dan hebben we wel chance gehad want de teller stond toch vrij vaak rond de 160 @@Polygoon, @@Daann :-P Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Ik kart niet veel, maar 't was echt genieten. Heb geprobeerd steeds zo goed en zo duidelijk mogelijk de snelle rijders te laten passeren. In eerste instantie zou je denken dat je dat beu wordt, altijd maar gepasseerd worden. Maar als iemand die niet frequent kart leer je daar wel van! Ik probeerde vaak aan te haken bij de mensen/treintjes die me passeerden om eens te zien hoe die lijnen gingen, altijd leerrijk. Ik heb me super geamuseerd, team met @@Polygoon was good fun en de attitude op de baan... Het was de verplaatsing helemaal waard! Heb ook ergens Herselt horen vallen op een gegeven moment, just count me in zou ik zeggen Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Ik kart niet veel, maar 't was echt genieten. Heb geprobeerd steeds zo goed en zo duidelijk mogelijk de snelle rijders te laten passeren. In eerste instantie zou je denken dat je dat beu wordt, altijd maar gepasseerd worden. Maar als iemand die niet frequent kart leer je daar wel van! Ik probeerde vaak aan te haken bij de mensen/treintjes die me passeerden om eens te zien hoe die lijnen gingen, altijd leerrijk. Ik heb me super geamuseerd, team met @@Polygoon was good fun en de attitude op de baan... Het was de verplaatsing helemaal waard! Heb ook ergens Herselt horen vallen op een gegeven moment, just count me in zou ik zeggen Goede ingesteldheid! Fair play werkt twee kanten op, en ik moet zeggen echt chapeau naar de langzamere deelnemers toe. Was echt zéér fair. In het middenveld werd er wat ruwer gereden, maar daar gaat het ook om positie natuurlijk.. (nog altijd acceptabel, maar wel met wat duw-trek en ellebogenwerk) 1 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Goede ingesteldheid! Fair play werkt twee kanten op, en ik moet zeggen echt chapeau naar de langzamere deelnemers toe. Was echt zéér fair. In het middenveld werd er wat ruwer gereden, maar daar gaat het ook om positie natuurlijk.. (nog altijd acceptabel, maar wel met wat duw-trek en ellebogenwerk) Inhalen was dan ook echt wel een huzarenstukje! Chapeau voor de baanposten die ook schermpjes hadden met de stand, en battles voor positie echt battles lieten zijn. Tel daarbij de kartwissel halfweg en het minimumgewicht, en je hebt sowieso de meest 'professionele' amateursrace die ik ooit reed. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 1 Jokke 2 Fille 3 Fuel Net te vroeg uitgezet om het ongelukje in de kleine chicane op beeld te hebben Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Goede ingesteldheid! Fair play werkt twee kanten op, en ik moet zeggen echt chapeau naar de langzamere deelnemers toe. Was echt zéér fair. In het middenveld werd er wat ruwer gereden, maar daar gaat het ook om positie natuurlijk.. (nog altijd acceptabel, maar wel met wat duw-trek en ellebogenwerk) Kreeg een keertje tot 3x toe een duwtje in de rug Ik maak me daar alleszins niet druk in want voor de rest was er echt niets aan te merken op rijgedrag. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Kreeg een keertje tot 3x toe een duwtje in de rug Ik maak me daar alleszins niet druk in want voor de rest was er echt niets aan te merken op rijgedrag. Heb ook veel lichte duwtjes gekregen, dat is normaal hé en niet altijd te vermijden als er iemand een foutje maakt. Buiten paar pipo's idd heel fair gereden en de baanposten hebben super werk geleverd!! Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Die pipo's ben ik niet tegengekomen precies. Ik reed nu ook wel laatst, maar dat wil niet per se iets zeggen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 ik heb precies veel volk gemist, next time toch maar eens kijken voor naamkaartjes. @@ICM moet zijn werk doen hé Quote
Andy 153 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Niemand nog meer filmpjes, altijd goed om je eigen rijlijnen eens te bekijken ten opzichten van anderen piloten? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Waren er pipo's? Paar wel ja, 't is een race dus ik laat alleen mensen door die dubbelen hé. In 't verkeer dan soms zelf heel traag en dan worden er blijkbaar mensen ambetant omdat ze niet kunnen inhalen Maar zoals iemand hier al zei, is één van de leukste indoorwedstrijden ooit geweest. Goed georganiseerd en goeie karting! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Niemand nog meer filmpjes, altijd goed om je eigen rijlijnen eens te bekijken ten opzichten van anderen piloten? Ik heb er 2 vanop het verhoog maar staan op Google+ en kan blijkbaar niet sharen. Ik moet ze dus eens op YT zetten. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Paar wel ja, 't is een race dus ik laat alleen mensen door die dubbelen hé. In 't verkeer dan soms zelf heel traag en dan worden er blijkbaar mensen ambetant omdat ze niet kunnen inhalen Maar zoals iemand hier al zei, is één van de leukste indoorwedstrijden ooit geweest. Goed georganiseerd en goeie karting! Maar dan niet schrikken als er toch eens iemand naast komt he Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Maar dan niet schrikken als er toch eens iemand naast komt he Ben wel meer gewoon hoor Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Ik was wel trots op mezelf als ik eindelijk eens iemand kon voorbij steken Nu ben ik wel gebeten om frequenter te gaan karten eigenlijk. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Bij mij valt 't nog mee. Heb wel nog liggen darten gisteren en miljaar, de spieren in mijn rechter bovenarm doen zeer Quote
kenson 8 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Toffe wedstrijd! Fair play, goede organisatie! Het enige mindere was mijn zus-en-zo prestatie... grootste probleem dat ik denk te hebben is "overdriving", te hard willen gaan en hierdoor foutjes maken... Maar we kunnen alleen maar leren hiervan, op naar de volgende! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.