Ga naar inhoud

BMW F06/F12/F13 6 Reeks LCI

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@Ritsuke ik denk dat het F06 moet zijn ipv F07, gelieve aan te passen. ;)

Bam!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zie weinig verschil, laat staan verbetering, behalve dat de uitlaatuiteinden er nu te ver uitsteken. 't ziet er meer fout gemonteerd uit :mellow:

Geplaatst:

Minimale veranderingen - goed zo. Kar zag er nog superfris uit, de "nieuwe" is nauwelijks anders. Blijft een fantastisch mooie auto, in mijn ogen.

Geplaatst:

Minimale veranderingen - goed zo. Kar zag er nog superfris uit, de "nieuwe" is nauwelijks anders. Blijft een fantastisch mooie auto, in mijn ogen.

Ik denk dat dat inderdaad belangrijk is bij dit soort auto. De 'oude' klanten mogen zich niet te bekocht voelen.

Geplaatst:

Ik denk het ook. De vorige generatie '6 kreeg ook maar een minimale facelift. Ook de '5 LCI wijzigt nauwelijks. Idem '7.

Anderzijds: bij Porsche b.v. zijn facelifts meestal ingrijpend.

Geplaatst:

Geen M-sportpakket meer?

Geen M650d?

Geplaatst:

Geen M-sportpakket meer?

Geen M650d?

Een 6 is al een sportieve auto en zou zowieso geen M pakket extra nodig moeten hebben. Indien dat wel het geval is, heeft er énen in München steken laten vallen.

Als je zoveel geld uitgeeft en in een auto met dit imago wil rijden, dan is diesel pure heiligschennis. (If you can't stand the heat...)

Geplaatst:

Durf te wedden dat er wel een m-pack is, waarschijnlijk identiek aan dat van de pre fl.

Geplaatst:

Lanceringsfilmpje, waarop duidelijk een onveranderd m-sportpakket te zien is. Wel hoop ik een klein beetje dat ze andere optionele 20" wielen hebben, want de huidige vind ik qua design de 6 onwaardig.

Geplaatst:

Een 6 is al een sportieve auto en zou zowieso geen M pakket extra nodig moeten hebben. Indien dat wel het geval is, heeft er énen in München steken laten vallen.

Ik volg je, maar uiteindelijk gaat 't 'm enkel om looks (een M Pack maakt daar geen sportiever rijdende auto van) en daar valt een shitload aan geld mee te verdienen.

Kijk b.v. naar de nieuwe S-klasse coupé, die ik fantastisch mooi vind zonder AMG Pack ... maar ik denk dat het overgrote deel van die karren toch met AMG Pack zal besteld worden...

Geplaatst:

Ik volg je, maar uiteindelijk gaat 't 'm enkel om looks (een M Pack maakt daar geen sportiever rijdende auto van) en daar valt een shitload aan geld mee te verdienen.

Kijk b.v. naar de nieuwe S-klasse coupé, die ik fantastisch mooi vind zonder AMG Pack ... maar ik denk dat het overgrote deel van die karren toch met AMG Pack zal besteld worden...

Nagels met koppen. Eerst een auto deftig ontwikkelen, dan spullen afhalen en de welwillende klanten voor laten betalen :lolz:

Geplaatst:

Daar is toch niks mis mee. Smaken verschillen, en als iemand meer wil betalen omdat 'm het mooier vindt, dan moet dat kunnen. Anders zouden we allemaal met witte auto's rijden, want metaalkleur is ook altijd een dure optie die niets bijdraagt aan rijplezier, bijvoorbeeld...

Geplaatst:

Dat vind ik ook. Personaliseringsmogelijkheden, daar heeft de doorsnee op (uiterlijke) weelde drijvende Westeuropeaan best wel wat geld voor over. Win-win: klant content, leverancier content. What's there to bitch about?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in