Ga naar inhoud

Driften op Weeze - 21 maart 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden,

Zoals sommigen wel weten houden ik en Mr.Polo ons in onze vrije tijd bezig met het mede-organiseren van trackdays en driftdagen in Nederland en België.

Op 21 maart kan ik een driftdag organiseren op het vliegveld van Weeze.

Aangezien ik het graag beperkt hou qua deelnemers, een kleine groep is altijd gezelliger dan een grote groep, stel ik een limiet op van +- 20 deelnemers.

De kostprijs zal dan wat hoger liggen maar het is altijd leuker om met elkaar allemaal eens te spreken ipv een grote groep en de helft niet gezien te hebben.

Er zullen ook genoeg instructeurs met heel wat ervaring (niet ik icon_mrgreen.gif) rondlopen die u kunnen bijstaan met tips en tricks om het allemaal zonder brokken tot een goed einde te brengen icon_smile.gif

De dag begint om 9u en zal eindigen om 17u. Deze details volgen later nog.

Er is een limiet van 92dB.

De prijs is € 315,00 / auto.

Een tweede chauffeur erbij is € 40,00.

Er is ook een mogelijkheid om ter plekke een E36 te huren. incl inschrijving e.d. komt dat op € 800 voor heel de dag.

Kom je met 2 is het € 840/dag oftwel € 420 / persoon.

1. Kefkie - 523i

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

Geplaatst:

Knap dat je er je schouders onder zet, zeker te overwegen voor degenen die zo'n driftdag optimaal willen benutten!

Ik hoop voor jou dat die 20 plaatsen volzet raken, dan is de geinvesteerde tijd zéker niet voor niets geweest. :D

Geplaatst:

Zin in.

Maar 115 euro duurder dan een BB driftdag vind ik te.

Succes!

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Is deze dag door gegaan?  Ik vind het alleszins interessant om met zo een kleine groep te gaan driften. Daar heb ik de meer pijs voor over.  Word dit in de toekomst nog eens georganiseerd?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in