Ga naar inhoud

Kappersbak-rondrit - 22 maart

Kappersbakken  

13 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer?

• 15 maart
      5
    • 22 maart
      12

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Serieus brokje tekst, PJH, serieuze inspanning.

Maar, in deze moderne tijden, is het niet eenvoudiger om de trip in je gps te stoppen en die dan om te zetten naar de meest voorkomende GPSsen, ipv alles in een roadbook te stoppen ?

En is dat ook niet makkelijker rijden ? Met roadbook moet je een co hebben of je moet achter een voorgaande racen...

Geplaatst:

Maar, in deze moderne tijden, is het niet eenvoudiger om de trip in je gps te stoppen en die dan om te zetten naar de meest voorkomende GPSsen, ipv alles in een roadbook te stoppen ?

En is dat ook niet makkelijker rijden ? Met roadbook moet je een co hebben of je moet achter een voorgaande racen...

Maakt deel uit van de charme, zo'n roadbook.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Eventueel GPS routes van Porsche gebruiken om het te loggen en dan kan iedereen het vrij downloaden en gebruiken als ze de app hebben.

Wanneer zijn we? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mag ik ook komen met mijn meriva?

U bent welkom, uw Opel niet :D

Aangezien het met roadbook is, gaan er wss toch mensen een co nodig hebben.

Maakt deel uit van de charme, zo'n roadbook.

Waarheid als een koe.

GPS-ritje is een pak makkelijker (om te rijden en waarschijnlijk ook om op te stellen), but where's the fun in that?

Continu opletten, zoeken naar het juiste baantje, paar keren omdraaien of achteruit rijden omdat je iets gemist hebt. Maar vooral het gevoel dat je een rit van 200km correct hebt kunnen afleggen aan de hand van wat pijltjes op een blad papier.

Voorwaarde is wel dat het roadbook op iets trekt :ninja:

Eventueel GPS routes van Porsche gebruiken om het te loggen en dan kan iedereen het vrij downloaden en gebruiken als ze de app hebben.

Wanneer zijn we? :D

Fuck vooruitgang, papier en pijltjes!

Geplaatst:

Waarheid als een koe.

GPS-ritje is een pak makkelijker (om te rijden en waarschijnlijk ook om op te stellen), but where's the fun in that?

Continu opletten, zoeken naar het juiste baantje, paar keren omdraaien of achteruit rijden omdat je iets gemist hebt. Maar vooral het gevoel dat je een rit van 200km correct hebt kunnen afleggen aan de hand van wat pijltjes op een blad papier.

Voorwaarde is wel dat het roadbook op iets trekt :ninja:

Fuck vooruitgang, papier en pijltjes!

Ik neem aan dat je het dan hebt over rijden met z'n twee, chauffeur & co. Als je als chauffeur met een roadbook op schoot in het huidige verkeer dit moet doen, kan ik mij daar moeilijk iets lolligs bij voorstellen...

Geplaatst:

Da's een feit, maar zo een rondrit is een ervaring om met twee te beleven. Is echt heerlijk om te doen. Heb met @@Asserti vorig jaar de Zeeland Classic twee keer na elkaar gereden als co, en da's een leuke ervaring. 

Geplaatst:

Mensen waarbij ik kan passagieren? Lijkt mij niet meer haalbaar om tegen dan zelf een cabrio te hebben...

Geplaatst:

Ik denk dat ik geen passagier heb als het de 22ste is.

Geplaatst:

Laat het mij maar weten dan als ge wilt!

Geplaatst:

Idem, tenzij @@Polygoon shotgunned bij mij.

Normaal training op de golf maar is zeker afzegbaar.

Geplaatst:

Zie maar, maar laat het op tijd weten. Zodat ik desnoods tijdig iemand anders optrommel ;)

Geplaatst:

22 maart mag genoteerd worden. :)

@@Jupke Kunt ge de titel nog eens aanpassen?

Geplaatst:

Check.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zondag de route testen, kijken hoe hoelbaar mijn idee is. Licht vermoeden dat ik het ga moeten inkorten :lol: 

Tijd om het lijstje van de aanwezigen aan te leggen. Zet er ook even bij of je al een passagier hebt

Aanwezig op 22 maart:

• Quadrifoglio (geen co)

Kandidaat-copiloten

•  
Geplaatst:

Tijd om het lijstje van de aanwezigen aan te leggen. Zet er ook even bij of je al een passagier hebt

Aanwezig op 22 maart:

• Quadrifoglio (geen co)
  • BlackFox (geen co)

Kandidaat-copiloten

•  
Geplaatst:

Aanwezig op 22 maart:

• Quadrifoglio (geen co)
  • BlackFox (geen co)
  • gl3nn (met co)

Kandidaat-copiloten

•  
Geplaatst:

Aanwezig op 22 maart:

• Quadrifoglio (geen co)
  • BlackFox (geen co)
  • gl3nn (met co)
  • EvO (@@Ceke to confirm)

Kandidaat-copiloten

•  
Geplaatst:

<p>

Aanwezig op 22 maart:

• Quadrifoglio (geen co)
  • BlackFox (geen co)
  • gl3nn (met co)

Kandidaat-copiloten

S goe ik zen mee @@EvO

Geplaatst:

Aanwezig op 22 maart:

• Quadrifoglio (geen co)
  • BlackFox (geen co)
  • gl3nn (met co)

Kandidaat-copiloten

Geplaatst:

<p>

Aanwezig op 22 maart:

• Quadrifoglio (geen co)
  • BlackFox (geen co)
  • gl3nn (met co)
  • Phil

Kandidaat-copiloten

Geplaatst:

Mogen er ook niet- (of pseudo-) forummers meedoen?

Edit: nvm.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in