Ga naar inhoud

Kappersbak-rondrit - 22 maart

Kappersbakken  

13 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer?

• 15 maart
      5
    • 22 maart
      12

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tunnels onder Luik...80 per uur, maar zeer verleidelijk om wat lawaai in te maken

Geplaatst:

De laatste tunnels onder Luik...80 per uur, maar zeer verleidelijk om wat lawaai in te maken

Te verleidelijk blijkbaar :D .

Shit happens zeker? :P

Geplaatst:

:cry: Heb er de hele dag mee in mijn hoofd gezeten dat jullie benzine aan het verrijden waren op heerlijke baantjes in de Ardennen. Maar, ziet eruit dat het fantastisch was! Meer sfeerbeelden please :inlove:

Geplaatst:

Shit gemist, zat gisteren op Francorchamps. Maybe next time :-(

Geplaatst:

Ohoh :D

Geplaatst:

Zag er echt geestig uit.

Raggen!

Geplaatst:

IMG_1022.jpg

VTEC, yo! 

Respect aan degenen wat eerst een eind moesten rijden, ik denk dat het echter wel beloond werd met de schitterende wegen wat jullie voor de voeten gegooid werd :inlove:

Excuses aan zij die achter me reden voor het vergassen, ketel heeft het wel schitterend gedaan :inlove:

Was nog een leuke rit terug ook, treintje met Mayo, allebei met ons dak naar beneden aan een steady 140 naar Gent. Elke wisselaar kwam het raggen wel weer de kop opsteken :D 

Wat een walm komt er uit die ketel van jou zeg, tsjonge jonge! Cat delete, het is niet voor iedereen! Maakt wel een leutig kabaal, ook bij gas lossen. Als weekendkar zou ik er denk ik nog net mee kunnen leven. Je moet er dan wel mee kunnen leven dat je niet meer (of toch een pak minder) incognito rondknalt. 

Iedereen die niet gekomen is: ge hebt iets gemist

Iedereen die vroeger vertrokken is: ge hebt nog iets gemist

Merci Quadri voor de organisatie en moeite, vond het een superleuke rondrit! Ook net genoeg volk om nog in een treintje te kunnen rijden. Het roadbook was heel goed, ik heb er nooit naar moeten kijken :D 

Ergens jammer dat we de laatste stint niet meer meegereden hebben, maar wel blij dat ik circuit van Spa eens van dichterbij heb gezien, en naar huis rijden in de zon was ook heerlijk. Heb zelfs mijn ketel nog kunnen wassen in de zon bij thuiskomst! @@Phil :D 

De dienster in de tweede Achouffe-stop :inlove:

Shit! Daar heb ik wel spijt van, wou mijn stock La Chouffe eens bijvullen, en doe dat liever aan de bron dan in de lokale Colruyt. 

Al bij al een zeer fijn dagje, prachtige baantjes gedaan. Dat stuk na die driedubbele 'slalom' waar we dat dennenbos binnenreden :inlove: 

Die aaneenschakeling van haarspeldbochten (waar helaas enkele busjes ons leven zuur maakten) :inlove: 

Geplaatst:

Driftende S2k's in mijn spiegel zien :inlove:

Mijne die niet scheef wou gaan :noparty:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Merci quadri voor de zaaaaalige baantjes en de moeite die je erin hebt gestoken.

Echt zalig geknald!

Als je daily mx-5 rijdt dan heb je zo'n dagen nodig om te beseffen waarom je dat nu precies hebt.

Aangezien hij origineel is en op kut banden staat toch de groep niet te veel opgehouden denk ik :D.

Wat onthoud ik :

- Lachouffe van het vat :inlove:

- Super zalige baantjes ! :inlove:

EDIT : ik wil een uitlaat zoals quadri. echt veel beter dan stock!

Geen probleem, heb me zelfs al geamuseerd met het uitstippelen en testen van de route. Gisteren was wel heerlijk. :P

Denk dat we qua ingesteldheid en tempo wel allemaal redelijk bij elkaar in de buurt zaten, misschien omdat sommige baantjes ook iets beter geschikt waren voor een stock mx5 ipv een verlaagde-S2000. :D

Uitlaat :inlove:

De baantjes :inlove: Het tempo :inlove: De La Chouffe van het vat :inlove: De dienster in de tweede Achouffe-stop :inlove:

Topdag! Ik ben steendood. Morgen eens een uitgebreider verslag neerschrijven.

Tempo na de laatste pauze, inclusief mijn lievelingsbaantje :inlove:

:( Viel het weer wat mee? Hier in Antwerpen was het na de middag heerlijk zonnig!

Eigenlijk enorm veel geluk gehad met het weer. Ganse dag droog, af en toe de zon die doorkwam, maar toch weinig fietsers omdat het behoorlijk fris en winderig was. 

Ge had erbij moeten zijn! :D

Merci Quadri voor de organisatie en moeite, vond het een superleuke rondrit! Ook net genoeg volk om nog in een treintje te kunnen rijden. Het roadbook was heel goed, ik heb er nooit naar moeten kijken :D

Ergens jammer dat we de laatste stint niet meer meegereden hebben, maar wel blij dat ik circuit van Spa eens van dichterbij heb gezien, en naar huis rijden in de zon was ook heerlijk. Heb zelfs mijn ketel nog kunnen wassen in de zon bij thuiskomst! @@Phil :D

Shit! Daar heb ik wel spijt van, wou mijn stock La Chouffe eens bijvullen, en doe dat liever aan de bron dan in de lokale Colruyt. 

Al bij al een zeer fijn dagje, prachtige baantjes gedaan. Dat stuk na die driedubbele 'slalom' waar we dat dennenbos binnenreden :inlove:

Die aaneenschakeling van haarspeldbochten (waar helaas enkele busjes ons leven zuur maakten) :inlove:

Merci voor het compliment over het roadbook :lolz:

Heerlijk stukje ook daar, maar in het laatste deel zat het beste nog verstopt... :D

Driftende S2k's in mijn spiegel zien :inlove:

Mijne die niet scheef wou gaan :noparty:

Zal u leren, stuk tjoener :D

Geplaatst:

Pics van die dienster?

Geplaatst:

Zeer flatterende foto's van @@Ceke en @@EvO trouwens :D 

Foto's van etende mensen zijn altijd lachen! 

Desalniettemin aangename kennismaking, altijd leuk om forummers eens in het echt te zien :) 

Geplaatst:

Ik had gisterenavond in ieder geval massa's hoofdpijn!

Weet wel niet of dat nu kwam van:

- het hele dag open rijden

- het lawaai (viel al bij al wel mee)

- het gestuiter op de laatste baantjes

- de naft en oliegeur

Of de combinatie van :D

Heerlijk ook om te zien hoe die MX-5'jes speels dansen en dartelen over de weg en dan de S2k's erachter strak en scherp doorheen het landschap glijden met af en toe een stapje opzij :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik citeer mijn meest gebruikte quote van gisteren nog maar eens: "Fijn, man!"

Topdagje, toproute, topgezelschap!

Merci, Geof! Ook een merci aan Benny om mijn gezaag de hele dag te willen aanhoren :D

Geplaatst:

En @@Ceke, keer gereden?

Heb met de NB 1.8 van evo terug naar huis gereden. 

Nu wil ik er nog harder één. Mijn voorkeur gaat wel nog steeds uit naar een NA, die van Mayo is bv echt wel een knap exemplaar. 

Als een 1.6 NA ongeveer even snel is als een NB 1.8 dan is dat voor mij al goed. Vond dat karretje zeker snel genoeg. Maar het meeste plezier kwam voor mij van het schakelen en het stuurgevoel. Echt SUPER.

Ben nu wel van mening dat ik graag iets meer wil uitgeven voor een echt goed exemplaar zoals de jouwe, dan voor een maar half en half exemplaar. Tenzij de prijs echt zo laag is dat er grote stukken herdaan kunnen worden.

Masdastruction heeft een NB binnen waar ik binnenkort eens mee ga rijden, maar is een 1.6... De prijs die hij gemaakt heeft is wel echt super, maar ik denk dat ik de klaplichtjes te hard ga missen :)

@Tiep 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Nice, leuk om lezen. Heb mijn budget, naargelang ik meer zocht naar een NA, uiteindelijk ook vermeerderd. En kijk wat ik nu heb :)

Een NB, zijn die ook niet verschrikkelijk allergisch aan roest? Het is misschien zoals je het zelf zegt: "de klapkoplampen missen". Wouldn't be surprised^^

Geplaatst:

Zeer flatterende foto's van @@Ceke en @@EvO trouwens :D

Foto's van etende mensen zijn altijd lachen! 

Desalniettemin aangename kennismaking, altijd leuk om forummers eens in het echt te zien :)

Mayo kan je ook geen twee seconden uit het oog verliezen verdorie  :roll:

Knappe kisten bij elkaar in ieder geval, @Mayo echt een mooi exemplaar heb je kunnen strikken!

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

volgende keer kom ik de zwarte mus in de bende spelen  :ninja:

Geplaatst:

volgende keer kom ik de zwarte mus in de bende spelen  :ninja:

We kunnen debatteren of je sjaloekie-kist ook mee mag, zorg dat je tegen dan M-bumpers, asociale uitlaat en een 318tds badge hebt. Spray tan een must.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in