Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaan ze nu bij Renault weer een special edition uitbrengen, deze keer zonder passagiersstoel :D

• 3 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Denk dat het tijdsverschil vooral te wijten is aan Steve z'n rijkunsten.

Geplaatst:

Denk dat het tijdsverschil vooral te wijten is aan Steve z'n rijkunsten.

In de zin dat die kerel verdomd goed kan rijden en dat het verschil bij minder getalenteerde chauffeurs enkel maar groter zal zijn? ;)

Geplaatst:

Gaat te vroeg op het gas in de M3 en het verschil is 2-3tienden.

Geplaatst:

Hij laat idd veel tijd liggen met de m3 met al dat overstuur geweld bij het uitkomen van bochten.

Geplaatst:

Hij laat idd veel tijd liggen met de m3 met al dat overstuur geweld bij het uitkomen van bochten.

Dat is voor de camera he... Echte tijd is misschien wel zuiver gereden?

Geplaatst:

Dat is voor de camera he... Echte tijd is misschien wel zuiver gereden?

Dan laat je geen filmpje zien on-board met de chrono eronder he.

Geplaatst:

Welk pesonage is dit in de volgende transformer film? En welke wagen is het als hij weer normaal is?

Geplaatst:

Laten we het er op dit forum inderdaad op houden dat de bmw sneller is :D

Geplaatst:

Mijn kritiek gaat over het filmpje niet over de Honda. (Die ik wel tof vind in veel opzichten)

We gaan er geen oorlog over voeren, maar ik denk toch ook dat je inziet dat Steve duidelijk tijd laat liggen tijdens het rondje. Civic sneller dan M3 is een verrassende conclusie, het omgekeerde zou minder views trekken.

Geplaatst:

Kan allemaal wel heel snel en effectief zijn maar hij doet me echt niks. Proporties trekken op niets imo. Doet me denken aan het overgrote clienteel van de eerste fast & furious film. 

Geplaatst:

Mijn kritiek gaat over het filmpje niet over de Honda. (Die ik wel tof vind in veel opzichten)

We gaan er geen oorlog over voeren, maar ik denk toch ook dat je inziet dat Steve duidelijk tijd laat liggen tijdens het rondje. Civic sneller dan M3 is een verrassende conclusie, het omgekeerde zou minder views trekken.

De Civic IS ook gewoon een efficientere auto he. Is daar ook voor ontworpen, M3 niet.

Geplaatst:

De Civic IS ook gewoon een efficientere auto he. Is daar ook voor ontworpen, M3 niet.

Veel zal ook van het type circuit afhangen. Vergelijk het met in onze contreien Ecuyers vs Spa.

Geplaatst:

Veel zal ook van het type circuit afhangen. Vergelijk het met in onze contreien Ecuyers vs Spa.

Uiteraard! En de Nordschleife, wat doet de M3 daar?
Geplaatst:

Uiteraard! En de Nordschleife, wat doet de M3 daar?

7:50

even snel als de civic type R

Geplaatst:

Wat je daar dus uit moet concluderen is dat (beide in stock config en met de banden af-fabriek) de Civic Type R de vloer aanveegt met een M3 in het bochtenwerk.

Geplaatst:

Wat je daar dus uit moet concluderen is dat (beide in stock config en met de banden af-fabriek) de Civic Type R de vloer aanveegt met een M3 in het bochtenwerk.

Maar bij de Civic is dat zijn (hard)core business, bij de M3 niet he. Ooit dat filmpje gezien van die Civic Mugen versus R8 V10?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Als zwart wel staat en een kleur niet wil dat gewoon zeggen dat dat een ding is met lelijke lijnen.

Geplaatst:

Ondanks alle verschillende opvattingen betreft de looks ben ik nog steeds benieuwd hoe dat ding rijdt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dat blauw valt echt heel goed mee! Gisteren een tijdje achter eentje gereden en oké het valt op, ( de spoiler de uitlaten,....), maar ergens past het wel bij een type-r

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in