Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 New McLaren 570S: First Official Photos of British Firm's Baby Supercar! What we believe to be the first official images of the new McLaren 570S have surfaced on the web. Shared on the online edition of French daily Le Figaro, the images match everythingwe've seen up until now of the first McLaren Sports Series model that has the Audi R8 and Porsche 911 Turbo models firmly in its sight. The 570S coupe will take its place as the entry-level McLaren sports model and is expected to be joined by a convertible Spider and possibly even a roomier GT edition and a more hardcore "Long Tail" high-performance variation. Its name refers to the power output of McLaren's de-tuned twin-turbocharged 3.8-litre V8 that churns out 570PS or 562hp, with the car expected to share the same carbon fiber monocoque as the 650S. The exterior styling adds more curves to McLaren's familiar design DNA, especially at the back. We'll have to wait for higher-quality pictures to make an assessment of the interior. The new McLaren 570S will have its world premiere at this week's 2015 New York Auto Show. Bron: http://www.carscoops.com/2015/03/new-mclaren-570s-first-official-photos.html Nog wat pics: 1 Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 30 maart 2015 Auteur Geplaatst: 30 maart 2015 Meer van hetzelfde dus met minder power Ik vind het wel knap Quote
Salokin 9.015 Geplaatst: 30 maart 2015 Geplaatst: 30 maart 2015 Ik vind het maar een miskleun. 1 Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Die achterlichten doen me aan een Tesla denken Maar vind het nog wel iets hebben. Zou 'm graag eens van dichtbij irl willen bekijken voor een deftig judgement. Quote
Dimitri 734 Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 De koplampen doen de voorkant een beetje knullig lijken, maar voor de rest vind ik het wel een knappe kar. Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 31 maart 2015 Auteur Geplaatst: 31 maart 2015 Nog wat info van op autoblog.nl: McLaren 570S is officieel de nieuwe instapper Totdat de 540C komt, tenminste. Gisteren werden er al een paar plaatjes gelekt, nu heeft McLaren alle info en foto’s vrijgegeven van de 570S. De nieuwe McLaren 570s wordt officieel onthuld in New York. De typenaam verraadt meteen het aantal pk’s: er zijn 570 wilde merries in te schakelen met je rechtervoet. Deze worden opgewekt door de M838TE twin turbo 3.8 liter V8, die voor 30 procent uit nieuwe onderdelen bestaat. Naast de 570 paardenkrachten zijn 600 Newtonmeters koppel beschikbaar. Schakelen gebeurt met de zeventraps SSG. De 570S weegt 1313 kilogram, verdeeld in 42% op de vooras en 58% op de achteras. Volgens McLaren hebben ze de beste pk/gewichtsverhouding in hun klasse met 434 pk per ton. De sprint naar 100 zou daardoor in 3,2 seconden afgelegd moeten kunnen worden, de 200 wordt na 9,5 seconden aangetikt. De topsnelheid bedraagt 328 kilometer per uur. Deze auto valt is de “Sports Series” die samen met de “Super Series” en “Ultimate Series” modellen het gamma nu compleet maakt. De Sports Series wordt in ieder geval nog met de 540C uitgebreid. Naast het nieuwe uiterlijk (McLaren noemt het “shrinkwrapped”, wij noemen het “zoek de verschillen”) is ook het interieur onder de loep genomen. Er is een nieuwe TFT bedieningsunit die zich aanpast aan de gekozen rijmodus. Standaard is een radio met 4 speakers, maar naar wens kan ook een zwaarder McLaren systeem met 8 speakers worden geïnstalleerd. Is dat nog niet genoeg voor je dan is er een set met 12 speakers van Bowers en Wilkins beschikbaar. Ook is er 150 liter bagageruimte in de neus te vinden. Bron: http://www.autoblog.nl/nieuws/mclaren-570s-is-officieel-de-nieuwe-instapper-75808 Quote
Gast Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Achterlichten zijn mooi, hadden ze beter ook op de 675LT gestoken. Interieur in dat leer vind ik ook mooi, tot nu toe kon je enkel zo een zee van alcantara krijgen zeker? Dit is veel mooier imo. Verder ook nog wel een tof ding, enkel wat spijtig dat je ziet dat het een brave versie moest zijn van wat men al had. Wat meer eigen identiteit en minder uitstraling van een instapmodel was wel tof geweest. Niet dat het lelijk is, maar je ziet wat de bedoeling was. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Op de P1 na (owv diens bonkersheid) (en de F1 van 2 decennia terug uiteraard) zijn er eigenlijk nog niet veel McLarens geweest die mijn onderbuik warm maakten. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 31 maart 2015 Geplaatst: 31 maart 2015 Die zilveren mag je afzetten... Ik vind het nog wel iets hebben, schattig en sober. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.