CharlesV 4.378 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Godver Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Quote
Gast wooter Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Ff een tellertje bij zetten.Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 @@Martini Racing, zet je u naam nog in de lijst of moet ik het doen? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 februari 2016 Auteur Geplaatst: 1 februari 2016 Er komt een inschrijfmoment via de website hoor Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 februari 2016 Auteur Geplaatst: 1 februari 2016 Als mijn vriendin inziet dat de Ardennenrit belangrijker is dan het afwerken van de living, en me dus even tijd geeft om het in elkaar te duwen Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Dat gaat hier snel zeg Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Als mijn vriendin inziet dat de Ardennenrit belangrijker is dan het afwerken van de living, en me dus even tijd geeft om het in elkaar te duwen Duw anders je vriendin in mekaar? Is dat hier een openbaar topic? Quote
Gast wooter Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Als mijn vriendin inziet dat de Ardennenrit belangrijker is dan het afwerken van de living, en me dus even tijd geeft om het in elkaar te duwen Tut tut gewoon een replace all doen van 2015 naar 2016. De route heb je nog alle tijd voor om te bedenken. Quote
Gast wooter Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Sowieso heeft het weinig zin om een route 6 maanden op voorhand af te rijden. Op die termijn zijn heel wat werven gestart, en andere gestopt. Gewoon de komende maanden met losse pols wat waypoints vinden, en dan 6-4 weken op voorhand concreet routes gaan leggen en afrijden. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 februari 2016 Auteur Geplaatst: 1 februari 2016 Eerst de madam afrijden, dan de route. Nee nee, grootste probleem momenteel is: -> datums vinden -> indien de data vastliggen, een startplaats zoeken En dan kan ik beginnen met de aankondiging van de rondrit en de website Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Liefst AM dan eerst organiseren, voor de 2de editie liggen er dan wss al overal spijkers op de weg Waarschijnlijk? Of ooit eens ergens gebeurd? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Waarschijnlijk? Of ooit eens ergens gebeurd? Met de ZLC zeker? Of boze buurtbewoners terwijl we netjes aan 50km/h passeren Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 Met de ZLC zeker? Of boze buurtbewoners terwijl we netjes aan 50km/h passeren Hm, klinkt als een vermoeden. Ik heb wel een platte band gehad in Zeeland maar geen idee waardoor. Geen spijker in elk geval. Er ligt soms nogal wat op de baan. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 <p> Ff een tellertje bij zetten. Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 WANNEER GODVERDOMME? It's funny 'cause it's true. :D Quote
berengun 2.565 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen)gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Quote
erq 220 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Organiseer er een bikini carwash bij en de lijst is vandaag nog vol. Dan komt Theo ook uit Monaco af! Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 @@Martini Racing, zet je u naam nog in de lijst of moet ik het doen? Ik dacht dat je zelf wou rijden deze keer? Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq Wil wel iemands co zijn moest er iemand nog op zoek zijn, mijn auto is namelijk niet ardennenritwaardig.Jupke Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq Wil wel iemands co zijn moest er iemand nog op zoek zijn, mijn auto is namelijk niet ardennenritwaardig.Jupke Stephane heeft dat met een Opel Safari gedaan. Niks houdt je tegen om je Berlingo te nemen! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Voorinschrijvingen ARD16 (quoten & untaggen) gTa (betaald) janvkn wooter + passagier (betaald) T0m Stephane (en copiloot) Liquid Li0n PJH Challazer Jonass Fonny BWS (incl. 1 passagier] BMWMB & BMWMBjr Phil McLovin WAX-IT Dragonfly Jerain CharlesV Bouncing Bullet Berengun Wabe Erq DenDuvel Wil wel iemands co zijn moest er iemand nog op zoek zijn, mijn auto is namelijk niet ardennenritwaardig. Jupke Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Stephane heeft dat met een Opel Safari gedaan. Niks houdt je tegen om je Berlingo te nemen! berlingo? Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Mijn schoonvader wil een kangoo gaan kopen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.