PJH 21.017 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Beste medeforummers, Naar jaarlijkse gewoonte en met enige trots stellen @@TomT en ik u voor: De Ardennenrit 2015, die binnen exact 2 maanden plaats vindt. Introductie De Ardennenrit is een jaarlijkse rondrit die voor het eerst werd gehouden in 2008. De toeristische rit brengt jong en oud, via een aantal van de mooiste wegen in België en Luxemburg voorbij enkele van de mooiste bezienswaardigheden die de streek te bieden heeft. De ongeveer 270 kilometer lange tocht legt zich toe op het brengen van rijplezier en dat te koppelen aan mooie verzichten die iedereen zullen bekoren. Na de rit kaarten we gezellig na met een verzorgde barbecue. De Ardennenrit is in het leven geroepen om mensen met gelijke interesses bij elkaar te brengen, namelijk het echte onvervalste autorijden. Met deze gedachte laten wij dus ook iedereen toe, als autorijden maar je passie is. Start De start vindt plaats omstreeks 13u00 te Habay-La-Neuve. Het vertrekpunt van de Ardennenrit 2015 is een ruime parking net onder Habay-La-Neuve, vlak naast de E411. Hij biedt meer dan voldoende plaats en is bovendien in een mooie staat. Gelieve de parking dan ook netjes achter te laten bij vertrek. Op deze parking bevindt zich een Total tankstation, ideaal dus om de tank te vullen zodat ook uw wagen klaar is voor vertrek. De start en eindlocatie van de rondrit zijn niet dezelfde, een wagen achterlaten aan de start wordt dan ook afgeraden gezien start en aankomst 100 kilometer uit elkaar liggen. Adres: Total Habay-La-Neuve Les Coeuvins 6720 Habay-La-Neuve België De start is voorzien om 13u00. Dagplanning 12u30 verzamelen op de startlocatie 13u00 start eerste deelnemers 18u00 BBQ Opmerking: Gelieve niet voor 18u toe te komen op de BBQ-plaats! Wij hebben zelf pas de toegang vanaf 17u00, geef ons aub de tijd om alles voor te bereiden zodat alles optimaal kan verlopen. Indien jullie er vroeger zijn dreigt de voorbereiding niet vlot te gebeuren. Maak een extra tussenstop, doe een terrasje of geniet nog wat extra van de omgeving! Barbecue Brood, vlees, groenten, drinken,... Wij zorgen voor alles zodat u zorgeloos kan nagenieten! Na een lange rit wordt de innerlijke mens naar jaarlijkse gewoonte gesterkt met een verzorgde BBQ. Bij aankomst in Trois-Ponts kunt u de wagen parkeren aan de straatkant om ons te vergezellen bij de landelijk gelegen BBQ. Wij zorgen voor drank, hapjes, vlees, groenten, brood, sauzen,... you name it! Ook aan de vegetariërs wordt gedacht, voor hen voorzien we een aangepast BBQ-menu. Adres: Barbecue Faix Du Diable Faix Du Diable 4980 Trois-Ponts (Wanne) België Kostprijs Alles heeft zijn prijs, zo ook de Ardennenrit. De deelnameprijs bedraagt € 25 per persoon. Voor dat bedrag krijgt u een hoop rijplezier, een gedrukte versie van het roadbook en een all-in BBQ bij de finish. Het bedrag dient te worden gestort ten laatste 2 weken nadat u zich inschreef om uw deelname te garanderen. Inschrijven en bijkomende informatie Inschrijven gebeurt online, via de website. Ook bijkomende informatie kan u daar terugvinden, gelieve alles dus nog eens aandachtig na te lezen! De inschrijvingen sluiten definitief op 7/6/2015. http://ardennenrit.carbonfiber.be/ We hopen jullie weer talrijk te mogen ontvangen op dit jaarlijks event! Groeten en alvast tot dan! TomT & PJH 1 Quote
Jupke 11.079 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Dju reeds een verjaardag en een babyborrel die dag. Thuis eens onderhandelen ... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Kut ik heb maar 1 passagier En wat is het probleem dan? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ik heb den 22ste juni mijn laatste examen dus waarschijnlijk ni. cc/ @@Tiep @@McLovin . Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Succes, ik pas. 270km is me te ver rijden. Habay ligt ook al op 210km. Pas op, vandaag stonden ze te flitsen op de E411 vanop een brug kort voorbij Neufchateau in de richting van Luxembourg. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 21 april 2015 Auteur Geplaatst: 21 april 2015 270km valt mee hoor. Het is minder vermoeiend dan de Zeelandrit. In Zeeland heb je ook 5 pagina's symbolen, hier heb je er amper 2. Quote
Baiden 522 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 25 juni pas gedaan met de examens. Jammer! Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ingeschreven! Hopelijk deze keer wel nog vlees ( dat tenminste niet zoek is ). Neenee, maar misschien toch eens met een soort bonnetjes systeem werken @@PJH? Het is gewoon niet zo fijn om als laatste toe te komen en te zien dat alles al weg is. Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ik zal wel maken dat je dit jaar op tijd bent Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 Ingeschreven! Zie dat je kist klaar is, buurman! Quote
Gast wooter Geplaatst: 21 april 2015 Geplaatst: 21 april 2015 @@PJH, vanzelfsprekend zit er maar 1 passagier in mijn Z4 Formulier was een beetje onduidelijk en heb 2 aangegeven Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Geplaatst: 22 april 2015 Is dit AM only of mixed up? AM en Autoforum Bimmerboard krijgt zijn eigen editie later op het jaar, omdat ik merk dat ze daar een hechte vriendengroep hebben en er altijd wel wat mensen de boot missen ter ergernis van hun en de anderen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.