Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haha, nee heb echt weinig gepauzeerd. Uiteindelijk heb ik die dag 800km gereden met de e28 en was echt moe hoor. Maar ik zou het gewoon toffer vinden mocht iedereen tesamen nog wat kunnen nakaarten bij de BBQ. 

Ik heb nu 2 keer de ardennenrit meegereden en ik heb altijd stevig gepeerd, maar kan natuurlijk niet mee met de S2000's, M3's en consoorten, waardoor ik steeds bij de laatste toekom. Op dat moment zijn de eerste deelnemers al bijna 2 uur gearriveerd ( geen idee hoe die dat doen, want ik rijd nooit verkeerd ) en zijn er sommige zelfs al vertrokken.

Misschien is het een gedacht om 2 routes te geven? De gewone route die je nu hebt en een kortere route die de eerstgenoemde volgt en ergens een shortcut neemt?

Zo kunnen de mensen met een tragere auto ook op tijd aankomen met de rest.

Ik wil niet zagen hé, ik geef gewoon even mijn feedback  :)

Bij enduro ritten doen we dat.

Als je een bepaald punt passeert, na een bepaald tijdstip, wordt er aangeraden om de shortcut route te nemen. Hierdoor wordt er gewoon een lus geskipped, waardoor het aankomstuur van iedereen terug wat meer samenvalt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Haha, nee heb echt weinig gepauzeerd. Uiteindelijk heb ik die dag 800km gereden met de e28 en was echt moe hoor. Maar ik zou het gewoon toffer vinden mocht iedereen tesamen nog wat kunnen nakaarten bij de BBQ. 

Ik heb nu 2 keer de ardennenrit meegereden en ik heb altijd stevig gepeerd, maar kan natuurlijk niet mee met de S2000's, M3's en consoorten, waardoor ik steeds bij de laatste toekom. Op dat moment zijn de eerste deelnemers al bijna 2 uur gearriveerd ( geen idee hoe die dat doen, want ik rijd nooit verkeerd ) en zijn er sommige zelfs al vertrokken.

Misschien is het een gedacht om 2 routes te geven? De gewone route die je nu hebt en een kortere route die de eerstgenoemde volgt en ergens een shortcut neemt?

Mijn enige ardennenrit was ik als een van de laatste vertrokken samen met @@Martini Racing. En zijn we toen ook rijkelijk laat toegekomen. We zijn wel ene paar keer misreden. En de mensen die ik al van zien kende, die stonden er nog, dus ideaal. Het helpt wel dat die mee helpen organiseren en dergelijke ;)

Geplaatst:

Ingeschreven.

Hopelijk krijg ik de E28 af tegen dan :P ZLC mag de enige zijn die ik gemist heb!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eigenlijk zijn pjh zijn ritten altijd 30km te lang. Daardoor is iedereen moe eer ze aankomen, en wilt iedereen snel naar huis na de bbq want volgende dag werkendag, en nog een lange rit voor de boeg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je 2 uur later toe kan komen dan de eersten...?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Reasonable me is saying no... Dagje zou me 250€ kosten met de Jos...

Ik denk dat je met roest zit, ergens ter hoogte van je benzinetank :D

Aan de andere kant, waarom heb je een fun-auto als je er niet gaat mee rijden omdat dat geld kost.

Er zitten alvast 2 tankstops bij in Luxemburg, dus dat drukt de brandstofkost een beetje.

Wel jammer van die verkeerd geplaatste worsten, weet nog dat PJH zichzelf aan 't schoppen was toen hij ze vond.. 

Amai nog niet.... het zag er naar uit dat het voor de 1e keer een perfecte editie zou zijn, en dan loopt het een half uur voor het einde nog zwaar fout :/ echt pijnlijk dat. Dit jaar bestel ik trouwens extra want dat wil absoluut niet nog een keer meemaken. Better to be safe than sorry. Ik kon echt ter plaatse door de grond zakken, zeker omdat ik weet dat 25 euro per persoon veel geld is.

Voorlopig blijf ik fan van de All-you-can-eat-and-drink formule. Zo gaat er in theorie niemand met honger naar huis (als ik mijn brochetten en worsten vind). 

Ik krijg vaak de aanvraag om deel te nemen aan de rit, zonder BBQ. Dat zou voor ons voor redelijk wat extra werk zorgen op de dag zelf (iedereen controleren, de lijst bijhebben op dat moment, bandjes maken, whatever), dus dat gaan we sowieso niet doen. Met bonnetjes werken wil ik eigenlijk ook niet doen, omdat er dan mensen minder kunnen eten dan ze willen, of niet kunnen eten waar ze zin in hebben. Als je bovendien als je brochet en worst binnen hebt, maar nog een rib wil en die ligt er op dat moment niet, dan moet je misschien lang wachten voor je dat laatste bonnetje kunt gebruiken. In een andere situatie eet je dan gewoon eventjes iets anders.

Het is geen eenvoudige klus allemaal, maar ik sta zeker op voor suggesties en ideëen. Wij willen immers ook ons event jaar na jaar verbeteren :)

De organisator bepaalt wanneer er gegeten wordt hé, die kan mss gewoon wachten tot iedereen binnen is. Al is dat mss ook geen goed idee. De laatste groep vorig jaar was onderweg gestopt voor pizza, nog een terrasje en waren al als laatste vertrokken. Tjah, dan zoek je het zelf natuurlijk

Feedback is altijd goed :)

Wij bepalen idd wanneer er gegeten wordt. Voor ons lijkt het het beste om dat zo veel mogelijk te spreiden. Dus vanaf er deelnemers aankomen gaat er vlees op de BBQ. We doen dit om de drukte zo een beetje te verdelen en de wachttijd te beperken. Vlees moet immers een bepaalde tijd garen en de BBQ is ook beperkt in capaciteit. Bovendien als we alles in één keer zouden moeten bakken, dan kunnen we de boel niet tijdig genoeg omdraaien. Daar komen dan ook nog eens verschillende baktijden bij kijken, en dan af en toe nog eens een veggie er tussen op een andere BBQ -> niet eenvoudig om het overzicht te bewaren (gelukkig hebben we de methodiek van Bruno kunnen afkijken 2 jaar terug, dat helpt al).

Samen eten zou inderdaad tof zijn, maar je kunt nooit babbelen met iedereen terwijl je aan tafel zit. Daarom willen we ook niet iedereen aan tafel op hetzelfde ogenblik. Als je nog recht staat bij de chips en het aperitief, dan wandel je wat rond en praat je tegen veel meer mensen, omdat je mobieler bent :) Je gaat dan gewoon zitten als je met een paar mensen klaar bent om te eten :)  

Dat was met die M3 en hun BMW-petje zeker?  :lol: Die gasten waren echt kwaad, denk niet dat we hen nog gaan zien  :P

Ik vond dat hun kwaadheid nog goed meeviel. Ik begreep het in ieder geval perfect. 8 man aan 25 euro is nog altijd 200 euro.... en dan krijg je 1 stukje vlees per man en wat veggie voeder die over was, met wat groenten enz. Dat is niet echt waar voor je geld, ook al betaal je bij ons gevoelig minder tov andere organisaties (bvb borderrun: 90 euro pp, BB rit: 50 euro en 35 voor een passagier, ... ). 

Bij enduro ritten doen we dat.

Als je een bepaald punt passeert, na een bepaald tijdstip, wordt er aangeraden om de shortcut route te nemen. Hierdoor wordt er gewoon een lus geskipped, waardoor het aankomstuur van iedereen terug wat meer samenvalt.

Dit is jammer genoeg niet mogelijk want de rit is niet geschikt om een deel te gaan kortsluiten. Bovendien zou dat extra werk zijn voor mij, en het is nu al niet van de poes om dit te organiseren. Er kan ook meer foutlopen en soms kan het ook andere mensen verwarren als je plots een deelnemer ergens anders ziet rijden dan jij. Dan ga je twijfelen aan je navigator enz.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Terug naar de start rijden en nog een keertje beginnen B)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Al 39 auto's.... echt zot eigenlijk.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ook ingeschreven, al iedere keer gemist. Nu eens proberen te halen

Geplaatst:

Eigenlijk zijn pjh zijn ritten altijd 30km te lang. Daardoor is iedereen moe eer ze aankomen, en wilt iedereen snel naar huis na de bbq want volgende dag werkendag, en nog een lange rit voor de boeg

vraag mij af waar je dat vandaan haalt ^_^

denk je nog eens aan een scan van het routeblaadje van zlc?

Geplaatst:

Al 39 auto's.... echt zot eigenlijk.

Zotjes!

Ik kan 21 juni niet, hopelijk lukt de BB versie wel.

Geplaatst:

Verkeerde badge hé... Soit ff laten bezinken. Desnoods volg ik greg ofzo, dan heb ik zelf geen co nodig en wordt er niet doorgeragd...

@@TCT, Ik ben nog op zoek naar een co... Interesse, kan je oppikken in Ekeren, moet toch langs daar.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mogelijks kan ik ook nog een co gebruiken. Gelieve cv in PM te sturen, mgv. 

Geplaatst:

@@TCT, Ik ben nog op zoek naar een co... Interesse, kan je oppikken in Ekeren, moet toch langs daar.

Awel ja, kzal dat doen, 25€ kan er nog wel van af. :D Cabriocruisen, navigeren en genieten. Top, merci Parsifal!
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Awel ja, kzal dat doen, 25€ kan er nog wel van af. :D Cabriocruisen, navigeren en genieten. Top, merci Parsifal!

Toppie, Ik schrijf ons dan beiden in...

Betaling regelen we dan wel ter plekke.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@CharlesV : je kan je GPS op de eindbestemming zetten, wanneer je ziet in tijdsnood te komen: volg je gewoon je GPS. Shortcut organiseren is veel werk voor niks imo...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als eerste toekomen is trouwens niet altijd een voordeel, je eet dan al chips en hebt uiteindelijk geen honger meer tegen de BBQ... :P

Geplaatst:

Zie dat je kist klaar is, buurman! ;)

Komt in orde, ik stuur je nog een PM om eventueel samen tot ginder te karren! :)

Geplaatst:

Ik versta het ook niet hoor  :lol: Ik heb steeds goed doorgereden en weinig op terras gezeten, maar met mijn bompakar kan ik gewoon niet meer mee.

@@PJH, nog even verduidelijken: oneindig veel respect voor al jouw organisatiewerk hoor, ik heb je nooit iets kwalijk genomen daarvoor en kom met heel veel plezier terug  ;)

@@Mayonaise, inderdaad, is waarschijnlijk niet echt de moeite. Het is al genoeg werk om 1 route op te zetten.

Maar, zodat ik deze editie genoeg zal kunnen fretten, zal ik de bompakar op de parking laten staan en meerijden met een kar die nog minder pk's heeft: Die rooie van @@Tiep. :party:

Geplaatst:

Ik versta het ook niet hoor  :lol: Ik heb steeds goed doorgereden en weinig op terras gezeten, maar met mijn bompakar kan ik gewoon niet meer mee.

@@PJH, nog even verduidelijken: oneindig veel respect voor al jouw organisatiewerk hoor, ik heb je nooit iets kwalijk genomen daarvoor en kom met heel veel plezier terug  ;)

@@Mayonaise, inderdaad, is waarschijnlijk niet echt de moeite. Het is al genoeg werk om 1 route op te zetten.

Maar, zodat ik deze editie genoeg zal kunnen fretten, zal ik de bompakar op de parking laten staan en meerijden met een kar die nog minder pk's heeft: Die rooie van @@Tiep. :party:

Bedankt voor het vertrouwen, we zullen ervoor zorgen dat je deze keer geen domper op het einde hebt! :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er is nog nooit te weinig vlees geweest. Zolang ze dus zelf geen vlees verstoppen is er geen enkel probleem.

:lolz:

Wij hebben ook 2u moeten wachten voor er eten was dus als je zo laat toekomt moet je toch wel serieus misrijden of 5x stoppen voor een terrasje.

Wij hebben maar 1x gestopt en dan nog niet betaald :fp: , ik hoop dat de tussenstop dit jaar ergens anders is :)

Geplaatst:

De aangewezen tussenstop, die onofficieel is trouwens, is in ettelbruck

Geplaatst:

De aangewezen tussenstop, die onofficieel is trouwens, is in ettelbruck

Dus voor @@Wax-it.be , @@msxx & @@Mayonaise : dit jaar gaan we betalen voor we naar het toilet gaan hé :D

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in