Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:lolz:

Wij hebben ook 2u moeten wachten voor er eten was dus als je zo laat toekomt moet je toch wel serieus misrijden of 5x stoppen voor een terrasje.

Wij hebben maar 1x gestopt en dan nog niet betaald :fp: , ik hoop dat de tussenstop dit jaar ergens anders is :)

Wil net zeggen, volgens mij kwamen de laatsten ruim 3uur toe nadat wij toe kwamen. En ja, er werd stevig gereden maar als je elk uur op het terras plaats wil nemen dan zorg je best dat je als eerste vertrekt. Het is een rondrit voor iets he :)

Geplaatst:

Dus voor @@Wax-it.be , @@msxx & @@Mayonaise : dit jaar gaan we betalen voor we naar het toilet gaan hé :D

Best wel ja, ik kom daar als laatste buiten en dacht dat er door 1 van jullie al betaald was, en uiteindelijk dachten we dat van elkaar geloof ik. Beschamend, maar ergens ook wel vermakelijk :D

Geplaatst:

:lolz:

Wij hebben ook 2u moeten wachten voor er eten was dus als je zo laat toekomt moet je toch wel serieus misrijden of 5x stoppen voor een terrasje.

Wij hebben maar 1x gestopt en dan nog niet betaald :fp: , ik hoop dat de tussenstop dit jaar ergens anders is :)

Wil net zeggen, volgens mij kwamen de laatsten ruim 3uur toe nadat wij toe kwamen. En ja, er werd stevig gereden maar als je elk uur op het terras plaats wil nemen dan zorg je best dat je als eerste vertrekt. Het is een rondrit voor iets he :)

Ik zit hier niet te zeveren hé. We zijn iets gestopt na de middag om ons broodje op te eten en daarbij een pintje gedronken. Toen broodje op was terug vertrokken en dan later zijn we een grote bende ( was met Glenn, Philippe, ... ) tegengekomen die op terras iets zaten te drinken. We zijn daar gestopt, maar die groep vertrok net weer toen wij ons pintje kregen. Na dat pintje ook weer vertrokken en niet meer gestopt.

Geplaatst:

Ik zit hier niet te zeveren hé. We zijn iets gestopt na de middag om ons broodje op te eten en daarbij een pintje gedronken. Toen broodje op was terug vertrokken en dan later zijn we een grote bende ( was met Glenn, Philippe, ... ) tegengekomen die op terras iets zaten te drinken. We zijn daar gestopt, maar die groep vertrok net weer toen wij ons pintje kregen. Na dat pintje ook weer vertrokken en niet meer gestopt.

Relax :-)

Er gaat dit jaar sowieso nog vlees zijn, PJH maakt niet graag fouten en al helemaal niet graag twee maal achtereen dezelfde :D

Geplaatst:

Wij waren ook redelijk laat maar kregen dan meteen voorrang van PJ bij het aanschuiven aan de bbq.

We hebben maar een half uurtje op terras gezeten en voor de rest goed doorgereden met enkele zieke co's als gevolg.

Geplaatst:

dat heb ik gezien : ///MX-3 :lolz:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik kan dat weekend niet, volgend jaar hopelijk meer geluk!

Geplaatst:

Misschien deze mannen laten komen zodat er zeker genoeg is? 

meat.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

MET ALLE GROENTJES!!!

Geplaatst:

Ingeschreven, nog net op tijd precies

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Komt in orde, ik stuur je nog een PM om eventueel samen tot ginder te karren! :)

Perfect!

Geplaatst:

Volzetheid :o

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Te goedkoop.

Al heb je waarschijnlijk nog geen cent ontvangen. :D

Geplaatst:

16u online en al volzet. En er zit dan nog een nacht tussen. :fp:

Geplaatst:

Allé godmiljaar, had graag meegereden.

Mag ik op de reservelijst?

Geplaatst:

@@PJH : werk jij met isabel ofzo? Is de eerste rondrit waarvoor ik een gestructureerde mededeling moet invullen :)

Geplaatst:

Mogelijks kan ik ook nog een co gebruiken. Gelieve cv in PM te sturen, mgv. 

@@Alexis ben eigenlijk zelf al ingeschreven, momenteel zonder co. Als ik er niet meteen eentje vind, dan speel ik wel co bij u eventueel?

Geplaatst:

@@Alexis ben eigenlijk zelf al ingeschreven, momenteel zonder co. Als ik er niet meteen eentje vind, dan speel ik wel co bij u eventueel?

Mooie PM @@walter

:D

Geplaatst:

Allé godmiljaar, had graag meegereden.

Mag ik op de reservelijst?

Awel,  zie quote hierboven, dan kan je mijn plek innemen

Geplaatst:

Volgende keer beter precies! Too bad.

Geplaatst:

We gaan geen twee uur te laat aankomen met de MX-5 hoor @@CharlesV, ik rag zelf vrij stevig door als ik er goesting in heb :P

Dan mag er nog veel BMW M-geweld, Mercedes-AMG-geweld, S2k-geweld, e.d. meerijden, we trekken dat heus wel :D

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in