Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Was dit enkel vandaag, of moren ook nog?

Was dit enkel vandaag, of morgen ook? Zoja tot hoelaat?

@@toere check de openingspost, 30/5 staat er.

Geplaatst:

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, of is dit morgen ook nog?

:D

Geplaatst:

ben er ook niet geraakt :( :( :(

Alvast een dikke proficiat met jullie zaak!

Geplaatst:

Grapjas
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk dat dat niet vandaag is, de zaak zal moeten worden leeggemaakt voor er morgen in te vliegen! Tenzij ze de auto's gisterenavond nog hebben opgepikt.
Geplaatst:

F40, uiteraard

Dat is met turbo's eh.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Rond de middag even langsgeweest en.....schitterende locatie en eindelijk de ruimte die jullie verdienen. Succes !

De Cayman R heeft zijn eerste regendoop gehad maar dankzij Wax-It was het als een eend in het water ;)  ;) 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Iemand van jullie met de F40 gereden? @@Simoni

Geplaatst:

@@PJH eventjes, maar hij vond het maar niks. De eerste afrit die hij nam werd hij ingehaald door een of andere nozem in een Bora.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat is met turbo's eh.

Niemand is perfect

Geplaatst:

Mag niet gestart worden :(

Jammer  :(  nu ik zou al tevreden zijn moest die gewoon in mijn woonkamer staan. 

Geplaatst:

Jammer :( nu ik zou al tevreden zijn moest die gewoon in mijn woonkamer staan.

Net daarom moet ik dat niet hebben. Voor mij dient een auto nog altijd om (als het kan veel) mee te rijden. Het bezit van een auto op zich kan me echt (nog) niet bekoren
Geplaatst:

Correct, maar een f40 is nu echt wel een kunstwerk, ik zie dit niet als een auto om met te rijden. Zou dit enkel kopen moest ik de andere ook in de garage staan hebben. Geef mij de GT3 van @@Matthi maar en de gele benz van Brunault.

Geplaatst:

Mijn F40 zou al +1.000.000km hebben denk ik. Zo vet.

En driften met dat kraam! Omdat het kan

Geplaatst:

Correct, maar een f40 is nu echt wel een kunstwerk, ik zie dit niet als een auto om met te rijden. Zou dit enkel kopen moest ik de andere ook in de garage staan hebben. Geef mij de GT3 van @@Matthi maar en de gele benz van Brunault.

Een auto om mee te rijden

Geplaatst:

Mijn F40 zou al +1.000.000km hebben denk ik. Zo vet.

En driften met dat kraam! Omdat het kan

Dat zou wss meer kosten dan een retourtje naar de dampkring
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ik er niet zou kunnen mee rijden, dan zou ik hem niet kopen. Wel echt een fantastische machine. Ben er zelfs gaan onder liggen :D

anyway: proficiat met je opening bert!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

You've come a long way van die garagebox waar ik ooit materiaal kwam ophalen. :)

Mooi om de evolutie te kunnen meevolgen.

Proficiat en heel veel succes gewenst! 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik heb daar ook nog gestaan aan die box met miss wax-it . :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mooi werk gasten, jammer dat ik geen zo'n detailnicht ben anders zou ik zsm eens proberen binnen te wippen.

Geplaatst:

Van wie was de Alpina E39 in dat Alpinagroen die daar stond, niet aan de ingang zelf maar iets meer richting BMW-dealer? Schoon ding!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ola ik wou net vertrekken naar jullie, zoek hier nog even de nieuwe locatie op, en dan zie ik dat jullie niet open zijn op maandag.

zou er mooi gestaan hebben :D

bij deze stel ik het bezoekje voor wat producten dus even uit naar mijn verlofperiode.

Geplaatst:

ola ik wou net vertrekken naar jullie, zoek hier nog even de nieuwe locatie op, en dan zie ik dat jullie niet open zijn op maandag.

zou er mooi gestaan hebben :D

bij deze stel ik het bezoekje voor wat producten dus even uit naar mijn verlofperiode.

You have pm ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in