Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Morgen is het weer zover, Renault organiseert voor haar RS-klanten een "Journée Passion" op het welbekende Spa-Francorchamps.

Welke autominders zijn aanwezig?

- @@zwoemba

- @@BMWMB?

- tato

Ik heb me afgelopen vrijdag per chance nog last minute kunnen inschrijven door een vrijgekomen plaats.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb blijkbaar geen timetable ontvangen. Wanneer worden we daar verwacht? @@zwoemba @@BMWMB

Gevonden:

d115651214570979906730a6aa227336.jpg

Geplaatst:

Sorry, nu pas je topic gezien... Was leuk gisteren  :)

s7r9bUT.jpg

eHqUWGI.jpg

9nxX8Pv.jpg

uBhn0gp.jpg

A2aSlyA.jpg

Ik blijf toch versteld staan van de Mégane...  :inlove:

Geplaatst:

Ik heb je nog gezocht in het paddock maar ben je niet tegengekomen.

Wel @@Cash gezien. Jammer van de laatste stint. Het circuit lag er inderdaad snel bij.

En ik zat met @@BMWMB in de groep. Hier onze twee bolides naast elkaar.

post-6-1433236552,245_thumb.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

uBhn0gp.jpg

A2aSlyA.jpg

Ik blijf toch versteld staan van de Mégane...  :inlove:

Had ik geweten dat er een 991 GT3 RS ging te vinden zijn :o Ik had meteen in m'n MX-5 gesprongen en naar Spa-Francorchamps gereden!

:inlove:

Geplaatst:

Blijft inderdaad een serieus onderschatte wagen.

Het feit dat jij redelijk met het mes tussen de tanden reed zal er ook veel toe gedaan hebben.

Was ferm geestig. Weinig auto's moeten voorlaten.

En die babyblauwe Clio 200  :huh: Respect om zo te gaan man.

Geplaatst:

Oops ik had dit topic ook gemist :)

Was een leuke dag inderdaad.

Enkel heb ik een flater begaan in de laatste sessie, niet naar de hoeveelheid benzine gekeken. Na anderhalve ronde kwam plots het 'low fuel' lampje op. Rap effe checken naar de range die ik nog had: 20km, 2 bochten verder was dat maar 10 km meer.
Dan besloot ik toch maar om rap de pit in te gaan en naar het tankstation te gaan, daar stond natuurlijk een hele hoop volk aan te schuiven, dus moest ik gaan smeken of ik rap mocht voorsteken :). En dan vervolgens terug zo rap mogelijk de baan op.

Omdat ik met het in de pit rijden niet over start finish gereden was, was men laptimer gewoon blijven doorlopen.. Dat is dus voor 2 rondes (de eerste ronde waar ik op het einde in de pit rij, en de tweede ronde uit de pit rijden tot aan start finish) en naar het tankstation rijden en rap volgooien. Laptime 10 min 35s niet slecht vind ik dat :D

Geplaatst:

Had ik geweten dat er een 991 GT3 RS ging te vinden zijn :o Ik had meteen in m'n MX-5 gesprongen en naar Spa-Francorchamps gereden!

:inlove:

Die is er vandaag nog.   Dinsdag en woensdag trackday met nog meer van dit soort wagens ;)

Geplaatst:

@@BMWMB klaar om het circuit op te gaan

67ik3d.jpg

• Vind ik leuk 2
  • 7 maanden later...
Geplaatst:

Ingeschreven, inclusief lunch, en een Renault Sport begeleider in de 2de sessie.  :party:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid