Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mij stoort het dat die wielkap scheef hangt. [emoji2]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kwam deze namiddag nogal snedig op de autostrade gestoven en mooi assertief naar de linker rijstrook ... nog net voor die C-klasse met z'n karakteristieke LED-signatuur ... en toch wel héél brede wielkassen precies ... eens aan 170 op teller naar 't middenvak en een blauwe C 63 S AMG coupé kwam voorbijgedonderd :inlove:  Niet helemaal zeker maar ik denk met de zwarte kruisspaakjes. My God wat een kar. :inlove: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Van welke garage? :P

Mega vette kist !!

Geplaatst:
Op 17/11/2017 om 15:13, Vicious zei:

RS6, E63(S) of B5, ik zou het oprecht niet weten.

Fat chance dat ik de E63 kies, enkel en alleen oordelend op basis van de looks.

Boven de B5? Voor een Alpina liefhebber zoals jij zegt dat eigenlijk genoeg over hoe goed die MB is :) 

Geplaatst:

Goed? Ik zei letterlijk looks he. Niet super wild van de nieuwe '5 hier.

Geplaatst:
5 uren geleden, William Blake zei:

Van welke garage? :P

Mega vette kist !!

Geen idee, niet op gelet (sorry)

Absurd hoe breed die coupé oogt (wielkas tot wielkas) ten opzichte van de tengere bovenbouw (smal dak). Zoooo vet dat die op de weg ligt :inlove: 

Eerste keer dat ik zo'n blauwe zag. Had daar een "mweh, te fel" gevoel bij op voorhand, maar IRL echt super passende kleur (wel zeer in your face maar de rest van de beschikbare 'kleuren' zijn een beetje té greyscale voor mij :D )

Geplaatst:

Stance is waanzinnig inderdaad. Iets wat de Berline en Break iets te veel missen.

Je kan elke kleur kiezen die je maar wilt... 

Geplaatst:
10 minutes ago, William Blake said:

Nog een AMG met 4.5/5 EVO rating :P:P

http://www.evo.co.uk/taxonomy/term/1283

Na al die jaren blijf ik het zo apart vinden dat er nog altijd een discussie is (anders kunnen ze nergens over schrijven) tussen een CL/S coupe en een Bentley Continental. Een Bentley blijft een statement piece, zeker wanneer je daar in LA mee rond rijdt of ergens anders in Europa. Het is en blijft Bentley. 

Geplaatst:

Het is wel een feit dat zo een S-coupe AMG een enorm pak discreter is. In de buurt rijdt er een grijze rond, supervette kerel maar iemand als mijn broer moet moeite doen om het verschil te zien met een C-coupe. Wat niet persé een minpunt is natuurlijk, want is echt een magnifieke bak :) .

Geplaatst:

Ik kan een GT-r wel vergelijken met een GT-s als je wil 

Dit is gewoon een andere auto imo

De vering is veel beter op de GT-r net zoals het motorkarakter en lichtvoetiger

Een GT-s is soms een vals beest die je verrast en een Gt-r doet dat veeeel minder

Voor mij is een GT-r een GT-s in het kwadraat

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2338856f9c32e3a719fcd07be3450dbb.jpg&key=307ed1fc558e4d550582a3ad8a191b6b0b872898fc0641f796ce6bfe1dc23daa
336b49ebe1c1f2f8c6eae9b8dfb81e97.jpg&key=9dc36e02ff5761d460f094cbfdb489f01a3d881f2c2a2f3ad13cadf055a40494

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Proficiat!![emoji7]
Geplaatst:
Proficiat!![emoji7]

Merci

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst:

Damn, dikke config. Die kleur, is dat Hyacinth Red?

• Thanks Friendly 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid