Ga naar inhoud

Design FSA race wagen 2016

Welke design voor de race wagen 2016  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Foto 1 - 2 - 3

• 1
      8
    • 2
      8
    • 3
      8

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mij 2!!!

Ik vond het rood een mooie toevoeging! Maar in 1 iets te druk met het op het dak door te trekken en op 2 iets subtieler..

Second that. Er moet sowieso wat rood in betrokken zijn, dan is dit de beste manier imo.

Geplaatst:

Nee via Marie-Jeanne.

heb ik sterk mijn twijfels over.
Geplaatst:

Ik vind twee met die rode toevoeging ook echt knap. Ja officieel vloeken die kleuren, maar tis een koerskar en gaat volgens mij irl echt knallen in dat concept.

Vergeet niet dat Aernoudts een grote sponsor is en die zijn logo is ook nog eens groen met rood !

Nu goed straks nog enkele andere mogelijkheden posten. Ik vind na een nachtje slapen concept 3 zelfs te "braaf" als ik naar 2 kijk. 

Force India heeft ook een, eigenlijk, onmogelijke kleurencombinatie........

Geplaatst:

Second that. Er moet sowieso wat rood in betrokken zijn, dan is dit de beste manier imo.

Misschien het rood nog wat meer doortrekken (voor naar beneden tot aan bumper, rondom koplampen, bredere lijn over de zijkant gebruik makend van de lijnen in koetswerk, achter doortrekken)

post-102-0-74264300-1452245977_thumb.jpg

Geplaatst:

Thx voor de insteek, 13 op 18 stemmers zijn dus voor het "botsende" rood in het design....... we gaan hier nog wat verder ontwerpen zal straks nog eens wat hersenkronkels posten

Geplaatst:

Misschien het rood nog wat meer doortrekken (voor naar beneden tot aan bumper, rondom koplampen, bredere lijn over de zijkant gebruik makend van de lijnen in koetswerk, achter doortrekken)

Vind ik leuk.

Geplaatst:
Hebben van alles geprobeerd, oa met het "rode" voorstel van Abtler etc..... ofwel is het niet mooi ofwel is er te veel rood waardoor je sponsors niet kan plaatsen. Zowat alle logo's hebben of groen of rood in het logo. Een rode achtergrond is met onze sponsors quasi onhaalbaar om goed te krijgen. En Groen gaat er altijd in moeten. Aernoudts hun logo is altijd verplicht op die groene achtergrond, Naessens Rood en blauw op witte achtergrond. 

B2B, een beauty salon, ID webs hebben dan weer allemaal groen in het logo. Met de vele hoekjes en kantjes en het feit dat we hier alleen de zijkant laten zien maar er ook een goede overgang moet komen naar voor gaan we de "vlakken" op zich niet veranderen, we weten dat die goed zitten. 

PIC 2

cd322036a83e7b49c63b66c1538eb50f.jpg

PIC 4

70c68fd97a265ba0f3386755fb8bd648.jpg

PIC 5

ba581a74e0a88254a2484b7f4dec38ba.jpg

ps: 1 en 3 zijn al afgevallen. 

Van 2-4-5 gaan we nu de neus eens tekenen

Geplaatst:

1 voor mij, het rood mag idd tot boven doorlopen, en persoonlijk zit onze fuel zijn logo daar ook op een betere plaats. rood op zwart zou ik niet nemen, voor de zichtbaarheid ervan.

ja lap 1 doet al niet meer mee

5 dan maar, het groen zou ik sowieso houden als herkenning van vorig jaar.

MAAR ZET FUEL OP EEN ANDERE PLAATS :D

Geplaatst:

Dan zou ik richting 5 gaan en het herkenbare groen (zeker gezien rood, wit, zwart al bij veel wagens gebruikt wordt) zeker houden.

Geplaatst:

Vergeet niet dat Aernoudts een grote sponsor is en die zijn logo is ook nog eens groen met rood !

Eerst en vooral proficiat met de sponsordeals, nice work :)

Aernoudts komt hier over als een mini-sponsor dus dan moet die er toch ergens groter op :D

Geplaatst:

Mijn brein las vroeger altijd Burnouts ipv Aernouts  :P

Ik vind de nieuwe PIC2 met meer grijs wel netjes. 

Geplaatst:
DESIGN 1

058b5ad73c1a6e2a102b55a055c5d2d6.jpg31e21535ea89de3f7b73fb083ba7adb6.jpg

DESIGN 2

6e25e4ea31e7d0a964a5f35c1a883f83.jpga2b9a897787cb5273456b9cce90e9696.jpg

DESIGN 3

60b09fe3497fd89c6278ef85a0a30471.jpgd66afeff2369d522b64a2fce39c22c04.jpg

Geplaatst:

Van de laatste reeks krijgt "DESIGN 3" mijn voorkeur.

Geplaatst:

van die laatste 2 of 3.

Geplaatst:

dat wit aan de voorvleugel staat er wat verloren.

probeer eens dat mee te kleuren in zwart (of rood naargelang de kleurstelling). zal volgens mij homogener overkomen.

Geplaatst:

Als jullie 3 nemen, kan je 't beter laten zoals het was.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een voordeel van design 3 is dat het overeenkomt met het kleurenschema van de site.

Geplaatst:

Pic 4. / design 3 zonder het rood. Enkel stoort het B2B logo wat. Ik weet niet goed maar dat zou ik anders plaatsen

Geplaatst:

Kan, middels een kleine opleg van uw kant, ook vervangen worden door een AIOS logo natuurlijk :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kan, middels een kleine opleg van uw kant, ook vervangen worden door een AIOS logo natuurlijk :D

zit met grote kosten dit jaar. Stel die vraag nog eens in 2017.
Geplaatst:

Het zijaanzicht is bij alledrie ok. Vooraanzicht is wat te 'vol' doordat er bijna geen wit in zit en dat stoort het minst bij de 3e. Design 1 zou ook goed moeten kunnen lukken moest er meer wit voorin komen.

Geplaatst:

Van waar komen al die rare kleurencombinaties eigenlijk? 

Geplaatst:

Moet je wel lukken als je de sponsors hun kleuren wat kent.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in