Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag AM'ers,

Gezien het succes van de eerste AM ONLY Zeeland Classic vorig jaar moet ik daar natuurlijk een vervolg aan breien. Hopelijk zien we dit keer alle bekende gezichten opnieuw terug.

Jullie kennen het concept al, dus veel uitleg hebben jullie niet meer nodig:

- http://openroads.be/autominded

- Zondag 3 April 2016

- 200km, all of them fun

- 25 euro per wagen, ongeacht het aantal passagiers. 2 drankjes en een roadbook inbegrepen

- Beperkt op 50 wagens

- Enkel mensen met een Autominded account zijn toegelaten, dus ik ga je nickname checken in de lijsten van het forum. Met een beetje geluk hebben we een paar nieuwe leden bij :)

- Nieuw dit jaar, is dat de start/aankomst plaats vindt in een restaurant. Jullie kunnen daar als jullie willen een lunch of avondmaal nemen om eerst kennis te maken en achteraf gezellig bij te praten over de dag. Dit is niet inbegrepen in de inschrijfprijs.

Inschrijvingen blijven open tot 22 Maart 22.00, tenzij als het vroeger volzet zou zijn.

Er komt dit jaar ook nog een algemene Zeeland Classic zoals altijd, deze vindt plaats op Zondag 15 Mei. Een AM lid kan daar ook aan deelnemen uiteraard, de route is dezelfde zoals de AM ONLY edition. Deze rit kondig ik later nog aan.

Veel plezier met inschrijven en tot dan :)

PJH

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

504 Gateway Time-Out

Geplaatst:

kan er niet bij zijn, organiseer iets op RVV die dag

Geplaatst:

Deelnemers:

• BMWMB + BMWMBjr: Porsche 991 GTS
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik pas even aan.

Ga op terras van appartement zitten facebooken dan, kijkend naar het groene landschap en smeltende sneeuw. Fucker de fuck

:D

Ikzelf pas deze ZLC ook. Te dicht bij geboorte van onzen pruts, 'k ga m'n handen vol hebben en vermoedelijk gaan we ook best veel bezoek te verwerken krijgen.

Geplaatst:

Ingeschreven. Nog wel geen co en eetvoorkeuren, maar dat moet een inschrijving niet in de weg staan! :)

Geplaatst:

ik kan die dag niet, ben dan op reis, alle geluk kan ik op 15 mei wel. :)

Geplaatst:

Ik hoop idd dat er niet te veel mensen gaan skiën zijn... spijtig dat 10/4 niet gelukt is :( geen enkel restaurant had nog plaats of wou meewerken.

Geplaatst:

Ben die dag normaal al aan het rijden dus ik wacht even af met inschrijven :(

Geplaatst:

Ingeschreven... Alleen hopen dat mijn kleine dan niet geboren wordt... :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ingeschreven... Alleen hopen dat mijn kleine dan niet geboren wordt... :D

Pak je deerne mee op ZLC! Een geboorte op een AM-rondrit, dat zou nog eens wat zijn :D

Geplaatst:

Pak je deerne mee op ZLC! Een geboorte op een AM-rondrit, dat zou nog eens wat zijn :D

Waarschijnlijk niet... Die kan tegen dan niet meer in de Barchetta :D

Geplaatst:

Deelnemers:

• Glenn + co: MB 260E
Geplaatst:

Inderdaad, dus geen irritante wielertoeristen. Perfectie

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Deelnemers:

• Glenn + co: MB 260E
  • DenDuvel + co: BMW 318is
Geplaatst:

Ingeschreven, al moet mijn madam werken die dag en moet ik nog een oplossing vinden voor de kiendjes.

Geplaatst:

godver, inschrijven werkt niet. Wil niet verzenden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in