Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste medeforummers,

Ook in 2016 moeten er heel wat kilometers gereden worden, en daarmee beginnen we op 15 Mei in Zeeland met de Zeeland Classic 2016

Waar gaat het door?

De start vindt dit jaar plaats in Lembeke, in restaurant De Boshoeve: http://www.restaurant-deboshoeve.be/

Wie moet er aanwezig zijn?
Eenvoudig: iedereen die graag auto's ziet en graag autorijdt. Snel of traag, duur of goedkoop, benzine of diesel, nieuw of oldtimer, Lada of Ferrari... Iedereen is welkom, zolang je maar kunt GENIETEN van autorijden.

Waarom moet je aanwezig zijn?
Als je van autorijden houdt, is dit een niet te missen evenement. Want wat is er nu leuker dan samen met andere petrolheads over een aantal mooie wegen rijden. De rondrit bevat afwisselende wegtypes, passend voor de meeste wagens en deelnemers. De rit is uiteraard meer dan alleen rijden, het is ook genieten van elkaars wagens, gezelschap en vriendelijkheid. De +-200 kilometer lange tocht wordt afgelegd in ongeveer 4 uur tijd, koppel dat aan een leuke tussenstop en je hebt een hele namiddag plezier en een mooie herinnering voor achteraf.

Dagplanning
12u00-13u00: samenkomst in het restaurant
13u00: beginnen van de startprocedure
18u30: aankomst bij het restaurant

Gezien de grootte van de groep is het aan te raden mooi op tijd toe te komen, zodat iedereen vlot kan vertrekken!

Kostprijs
Deelname aan de Zeeland Classic 2016 kost ?25 per wagen, ongeacht de hoeveelheid passagiers. In deze prijs zijn een geprinte versie van het roadbook, een hoop plezier en twee drankjes inbegrepen. De overige passagiers kunnen uiteraard een drankje kopen aan de normale prijzen tijdens de tussenstop.

Indien je een lunch of avondmaal wenst kun je dit reserveren via de website. Eten doen we a la carte, dus betalen doe je gewoon in het restaurant zelf en niet bij de inschrijving. Wij regelen enkel je tafeltje indien je dat wenst.

Inschrijven
Gezien deze rondrit op meerdere fora wordt geadverteerd, gebeurd het inschrijven niet via het forum zelf, maar volledig via de website:
http://openroads.be/zeelandclassic/

Surf naar de website en klik op inschrijven, vul je details zo volledig mogelijk in. Op dat moment is je inschrijving gereserveerd. Pas na betaling van het inschrijvingsgeld is je deelname ook effectief bevestigd. De inschrijving stopt op 5/5/2016 om 23.59. Wanneer uw betaling is aangekomen, wordt de status van uw inschrijving op de website bijgewerkt. De betalingsgegevens vind je terug op de website.

Groeten en tot dan,

PJH

Geplaatst:

Nog eens de originele rondrit ook, voor als er AM'ers liever op 15/5 deelnemen.

De route is dezelfde als de AM Only rondrit.

Geplaatst:

ingeschreven én betaald. Goed dat er 2 data zijn want de AM only ben ik op reis.

spijtig dat het nog zo lang wachten is.

Wat ook wel leuk is, is dat je zou moeten aangeven vanaf welk forum je het bericht hebt gelezen en je hebt ingeschreven. Dan zie je direct welk forum het meeste volk trekt.

Geplaatst:

De ene BB en de andere........ja, dat kan niet moeilijk zijn.

Geplaatst:

Vandaag nog eens gaan verkennen. Heeeeeel vuile wegen :D Als dat maar goed komt. Wel dikke fun :)

Spijtig genoeg zit er wel nog 1 stuk in van 7km die echt saai is, dat moet er nog uit. Voorlopig zijn wegenwerken daar het probleem waardoor ik de toffe baan niet kan nemen :( Maar ik los het wel op hopelijk :)

IMG_0777.JPG

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Kan je ter plekke ook nog eten bestellen? Want ben vergeten doorgeven voor de 5de, omdat ik nog geen definitieve co heb..

Geplaatst:

Als er nog plaats is in het restau kun je dat op de dag zelf, indien volzet, dan niet :o

Geplaatst:

Hmm, dan zal ik wel thuis eten.. Startplaats is een klein uur rijden van bij mij thuis, dus dan eet ik wel iets voor 12u, om dan om 12u te vertrekken en rond 13u aan te komen. :D

Geplaatst:

Ik hoop dat ik hier zondag van de oprit ga geraken. [emoji16]

78997f94aa979d108976205f6926c43a.jpg

Geplaatst:

Rijdt er zondag iemand van hier mee of moet ik alleen door Zeeland cruisen? :D

Geplaatst:

Rijdt er zondag iemand van hier mee of moet ik alleen door Zeeland cruisen? :D

Anders kan je nog altijd afstemmen op radio Zeeland. [emoji3][emoji3]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Foto van drakenvlieg z'n M4

Als organisator weet je gewoon dat je TE vaak de route getest hebt als je aan die foto al kunt zeggen waar het is, zonder dat er echt uitgesproken herkenningspunten op de foto staan :D

https://www.google.be/maps/@51.3064885,3.5465801,3a,75y,178.14h,75.54t/data=!3m7!1e1!3m5!1stCIBHaldzxvcg86UVGuung!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DtCIBHaldzxvcg86UVGuung%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D11.510789%26pitch%3D0!7i13312!8i6656

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als organisator weet je gewoon dat je TE vaak de route getest hebt als je aan die foto al kunt zeggen waar het is, zonder dat er echt uitgesproken herkenningspunten op de foto staan :D

Klopt volledig.

Heb jij deze daar dan achter gelaten? :D [emoji3]

ca1e2538658b2638fb34e19c094146bb.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

lol wtf :D

Geplaatst:

lol wtf :D

Exact onze woorden toen we dit zagen. :D

Geplaatst:

PJH heeft dat idd goed gedaan. Mijn co-piloot moest de avond ervoor naar een trouw en had naast een kater ook maar 3u geslapen. Ik zag een herhaling van met Phil al voor me :)

In het begin hadden we nog een treintje achter ons maar die zijn ons niet gevolgd en verkeerd gereden. Dan wat rustig aan gedaan op vraag van de co maar op de kasseistrook :( ging het mis en moest de co eruit voor spuugje #1. Even later nog eens moeten stoppen voor spuugje #2 en vanaf dan is het wel beter beginnen gaan :)

Leuke rit gehad met weinig verkeer of fietsers. Nadien dan nog iets gegeten in de Boshoeve om naar huis te bollen. Alweer dikke merci aan @@PJH maar 't is toch leuker om zoiets te doen met veel bekend volk :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ocharme :D

Kasseistrook (2 maal zelfs) komt door wegenwerken op andere banen in de buurt :(

Geplaatst:

Die 2de was een hel voor mijn kar, uiteindelijk aan 25km/h afgehaspeld :P

Geplaatst:

Aai laaik kassaaien. Behalve als ze te bol staan zodat ge er niet meer over kunt. Meer kasseien!

Maar 25 per uur is echt alleen voor autos die alleen op biljartlaken mogen rijden. En dan klagen dat er een erwt onder de biljarttafel ligt :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in