PJH 21.017 Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 Dag beste forummertjes, Naar jaarlijkse gewoonte: De Ardennenrit 2016 Introductie De Ardennenrit is een jaarlijkse rondrit die voor het eerst werd gehouden in 2008. De toeristische rit brengt jong en oud, via een aantal van de mooiste wegen in België en Duitsland voorbij enkele van de mooiste bezienswaardigheden die de streek te bieden heeft. De ongeveer 270 kilometer lange tocht legt zich toe op het brengen van rijplezier en dat te koppelen aan mooie verzichten die iedereen zullen bekoren. Na de rit kaarten we gezellig na met een verzorgde barbecue. De Ardennenrit is in het leven geroepen om mensen met gelijke interesses bij elkaar te brengen, namelijk het echte onvervalste autorijden. Met deze gedachte laten wij dus ook iedereen toe, als autorijden maar je passie is. Start Het vertrekpunt van de Ardennenrit 2016 is het door sommigen onder ons goed gekende indoorkartcircuit van Eupen. De start en eindlocatie van de rondrit zijn niet dezelfde, een wagen achterlaten aan de start wordt dan ook afgeraden gezien start en aankomst 50+ kilometer uit elkaar liggen. Adres: Karting Eupen Industriestraße 37 4700 Eupen België Dagplanning 11u30 lunch voor zij die dit reserveren via de website 12u30 verzamelen op de startlocatie 13u00 Briefing + start eerste deelnemers 18u00 BBQ Opmerking: Gelieve niet voor 18u toe te komen op de BBQ-plaats! Wij hebben zelf pas de toegang vanaf 17u00, geef ons aub de tijd om alles voor te bereiden zodat alles optimaal kan verlopen. Indien jullie er vroeger zijn dreigt de voorbereiding niet vlot te gebeuren. Maak een extra tussenstop, doe een terrasje of geniet nog wat extra van de omgeving! Barbecue Brood, vlees, groenten, drinken,... Wij zorgen voor alles zodat u zorgeloos kan nagenieten! Na een lange rit wordt de innerlijke mens naar jaarlijkse gewoonte gesterkt met een verzorgde BBQ. Bij aankomst in Trois-Ponts kunt u de wagen parkeren aan de straatkant om ons te vergezellen bij de landelijk gelegen BBQ. Wij zorgen voor drank, hapjes, vlees, groenten, brood, sauzen,... you name it! Ook aan de vegetariërs wordt gedacht, voor hen voorzien we een aangepast BBQ-menu. Adres: Barbecue Faix Du Diable Faix Du Diable 4980 Trois-Ponts (Wanne) België Kostprijs Alles heeft zijn prijs, zo ook de Ardennenrit. De deelnameprijs bedraagt € 35 per persoon. Voor dat bedrag krijgt u een hoop rijplezier, een drankje aan de start, een gedrukte versie van het roadbook en een all-in BBQ bij de finish. Het bedrag dient te worden gestort ten laatste 2 weken nadat u zich inschreef om uw deelname te garanderen. Inschrijven en bijkomende informatie Inschrijven gebeurt online, via de website. Ook bijkomende informatie kan u daar terugvinden, gelieve alles dus nog eens aandachtig na te lezen! De inschrijvingen sluiten definitief op 6/6/2016. http://openroads.be/autominded/ Na inschrijving krijg je een mailtje, heb je dit niet gekregen? Neem dan contact op met info[at]openroads.be We hopen jullie weer talrijk te mogen ontvangen op dit jaarlijks event! Groeten en alvast tot dan! TomT & PJH Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Geplaatst: 12 april 2016 Voor zij die willen deelnemen aan de algemene editie die doorgaat op 26/6/2016. De inschrijvingen daarvoor gaan ook zeer binnenkort open. 1 Quote
berengun 2.565 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 als je de link volgt zie je bij samenvatting 26/06 staan, en dan lager 19/06. Voor welke datum is dit nu de link ? Quote
Gast wooter Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Ik heb me ingeschreven, volgens mij al een stuk betaald... Moet straks eens kijken . Lunch moet ik ook eens vragen of er interesse is Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 als je de link volgt zie je bij samenvatting 26/06 staan, en dan lager 19/06. Voor welke datum is dit nu de link ? 19/6, was een foutje is aangepast inmiddels. Ik heb me ingeschreven, volgens mij al een stuk betaald... Klopt, klopt ;D Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Ingeschreven, al weet ik nog niet of ik kan. Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Heel goed Als passagier van de partij. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 To whom who concern... Ik bied mijn excellente navigatiekunsten en fijn gezelschap aan. Quote
flupke73 10.915 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 zit er vlees in die spaghetti scampi pesto? aanwezig Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 zit er vlees in die spaghetti scampi pesto? Nee, ingrediënten staan er bij onder rubriek 'start' Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 @@janvkn is er snel bij uw betaling is een half uur geleden al opgepikt 1 Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Zin, alleen vrees ik dat ik met diene winkel geen tijd kan vrijmaken... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Lunch menu: Spaghetti bolognaise (spaghetti, kwaliteitsvlees, bolognaisesaus, verse groenten, brood en boter) Spaghetti verdura (spaghetti, looksaus, verse groenten, brood en boter) Spaghetti scampi pesto (spaghetti, pesto, 8 scampi´s, brood en boter) Quote
Parsifal 4.571 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 To whom who concern... Ik bied mijn excellente navigatiekunsten en fijn gezelschap aan. @@TCT Durf je het aan om terug met de Raketta mee te rijden? 1 Quote
berengun 2.565 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Ik denk dat ik ga wachten tot de 26 ste ...dan is de kans groter dat we onze nieuwe hebben (levering juni) Wordt de opening van die inschrijvingen hier aangekondigd of ergens anders? Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 @@TCT Durf je het aan om terug met de Raketta mee te rijden? Doen Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 Ik denk dat ik ga wachten tot de 26 ste ...dan is de kans groter dat we onze nieuwe hebben (levering juni) Wordt de opening van die inschrijvingen hier aangekondigd of ergens anders? Die wordt ook hier aangekondigd, maar krijgt een apart topic zoals voor de zeelandclassic ook het geval was. Momenteel bezig met de laatste hand aan de website te leggen, en dan kunnen we beginnen Ergens deze week zal ik het aankondigen Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Ik denk dat ik de enige ben die alle Ardennenrondritten heeft gedaan, en ook dit jaar rijd ik weer mee. Het zal met een Porsche 911 zijn, enkel weet ik nog niet of het een oude of nieuwe zal zijn. 1 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 @@TCT Durf je het aan om terug met de Raketta mee te rijden? Is die niet beschimmeld? Quote
Parsifal 4.571 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Is die niet beschimmeld? Alles is al proper met de dieptereiniger... Lekker stomen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.