Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 19/06/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@RRD, kans is groot dat ik navigeer. Dringend een auto nodig :D

Ca va ik heb voor alle zekerheid al ingeschreven en betaald voor 2 :D.

Geplaatst:

ingeschreven en straks betalen..

Cool, ik wil de M4 eens bewonderen :)
Geplaatst:

Ingeschreven .... we hebben er zin in .    :P

Geplaatst:

Cool, ik wil de M4 eens bewonderen :)

Als het zo zit mag je de mijne zelfs niet bekijken, ik kom met de 1-serie!

Geplaatst:

Als het zo zit mag je de mijne zelfs niet bekijken, ik kom met de 1-serie!

Hoepel op met jouw gewone M4.
Geplaatst:

Hoepel op met jouw gewone M4.

't leven is niet eerlijk :(

Geplaatst:

Nog 2 plaatsjes :o gaat snel... had het niet gedacht :D

Des te beter, een actief forum :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zo lief van je @PJH  :inlove: IK STA OP DE WEBSITE!

message01.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dan zit je toch verdorie goed in het bos of achter die kruisspaakvelg verscholen, WANT IK ZIE JE NIET, VRIEND ! :-o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog 2 plaatsjes :o gaat snel... had het niet gedacht :D

Des te beter, een actief forum :inlove:

al lijkt het dat die algemene veel trager volzet is, was vroeger op 12u volzet (natuurlijk na 14 dagen was de lijst wel weer gehalveerd) maar toch...

Geplaatst:

Vooruit dan maar, heb er mij bijgezet. De zoon zal geen copiloot willen zijn op die bochtige wegen dus daarvoor is nog een plaats vrij.

Geplaatst:

Als je zou reserveren via de site, maar je hebt nog geen idee welk gerecht je wil, dan kun je dat achteraf aanpassen. Ik moet het doorgeven een week op voorhand, dus je hebt tijd om te overleggen met je co enz. Hopelijk doet niet iedereen een aanpassing, anders verzuip ik weer in de mails :D maar het kan wel, ik probeer zo veel mogelijk service te leveren als ik kan :)

Waarom blijf je dat jezelf toch aandoen man

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ben dat oprecht aan het overwegen :lolz:

Maar dan moet ik echt zondagochtend al vroeg in de Ardennen staan. En dan die terugrit aan 110 km/h in die shitbox...

Ik heb al eens een ardennenrit gedaan met de 516g. Hield toen een getunede Nissan r32 bij. Behalve op de rechte stukken :P

En ook met @@CAS op de eerste ardennenrit met een 316g met ingelopen nokkenas. (Max 5k rpm).

Gewoon doen!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waarom blijf je dat jezelf toch aandoen man

tumblr_inline_o1lewi8PCL1qldhit_400.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb al eens een ardennenrit gedaan met de 516g. Hield toen een getunede Nissan r32 bij. Behalve op de rechte stukken :P

En ook met @@CAS op de eerste ardennenrit met een 316g met ingelopen nokkenas. (Max 5k rpm).

Gewoon doen!

Als je de editie van 2012 bedoelde, was dat geen rechtsgestuurde Silvia S15/200SX? @@Asserti

Geplaatst:

de tijd dat ik met men Jetta samen met Fonny zen M5 en die 2 man met de Audi S6 in een groepje reden, wat een heerlijke rondrit was dat.  :biggrin: In de tunnels in Luik, knappe sound aanhoren. Ze op de bochtige weggetjes wat kunnen bijhouden omdat het wat vettig lag op de baan.  :inlove:   

Geplaatst:

de tijd dat ik met men Jetta samen met Fonny zen M5 en die 2 man met de Audi S6 in een groepje reden, wat een heerlijke rondrit was dat.  :biggrin: In de tunnels in Luik, knappe sound aanhoren. Ze op de bochtige weggetjes wat kunnen bijhouden omdat het wat vettig lag op de baan.  :inlove:   

Spillies en @@Mazdastruction in de S6, en die laatste nam blijkbaar het stuur over op het verkeerde moment  :ninja::D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Spillies en @@Mazdastruction in de S6, en die laatste nam blijkbaar het stuur over op het verkeerde moment  :ninja::D

idd je weet dus wie ik bedoel...hij zat idd maar een kwartiertje achter het stuur. :o  :blink:

Geplaatst:

Je bent er dan nog goedkoop vanaf gekomen :D

Geplaatst:

Als je de editie van 2012 bedoelde, was dat geen rechtsgestuurde Silvia S15/200SX? @@Asserti

Nein nein, was met 9lives

Geplaatst:

@@Alexis nog een co nodig?

Voor deze heb ik @@Beau al mee :) 

Geplaatst:

Gewoon doen!

Ik met een a-klasse, weet je dat nog @@Asserti? Jij reed mee met een zwarte gt3
Geplaatst:

Ik met een MX-5, in die bocht, weet je dat nog @@Ceke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in