Tiep 3.397 Geplaatst: 30 april 2016 Geplaatst: 30 april 2016 Wachten en opnieuw inschrijven. Er zullen er wellicht nog wel een paar vergeten te betalen. Dinsdag vallen er (voorlopig) een stuk of 4 af, dus als je geluk hebt.... Ik zal dan Jonas z'n plek inpalmen. Ga straks gelijk overschrijven, dan is vergeten geen optie meer... Geld komt wel van een Fortisrekening dus zal minstens een dag duren voor het op je ING-rekening staat Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 30 april 2016 Geplaatst: 30 april 2016 Thanks voor de mention @@DRIVER-W! Ik neem alvast je plaats in @@Jonass Geniet er van ! Ik heb nog steeds geen passende kar om deel te nemen, tot mijn grote spijt 1 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 30 april 2016 Geplaatst: 30 april 2016 Ik zal dan Jonas z'n plek inpalmen. Ga straks gelijk overschrijven, dan is vergeten geen optie meer... Geld komt wel van een Fortisrekening dus zal minstens een dag duren voor het op je ING-rekening staat 3 dagen, fortis is schandalig op dat vlak Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 30 april 2016 Geplaatst: 30 april 2016 3 dagen, fortis is schandalig op dat vlak Idd, onnozel eigenlijk. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 Iemand die mijn plaats wilt overnemen? Morgen weet ik het definitief te zeggen. Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 Ik doe ook nog wel graag mee indien er plaats vrijkomt. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 17 mei 2016 Auteur Geplaatst: 17 mei 2016 Man de kilometers die jij doet @@PJH... Respect voor die voorbereiding, kruipt heel veel tijd in Of... hoe een rondritorganisator lijden kan. ARD 2016 is er echt eentje die ik niet snel zal vergeten denk ik. Het lijkt maar niet te vlotten. Na een hele hoop wegenwerken, slecht wegdek en twee keer vast te zitten in de sneeuw, gisteren dus nog eens gaan testrijden, omdat de datum nu echt wel begint te naderen. Rond 9.30 vertrokken uit Wavre richting Eupen karting. Daar stond ik voor een gesloten deur -> crap. Blijkbaar zijn ze maar open om 12.00. Uurtje gewacht, om dan binnen te kunnen. Meteen vriendelijk ontvangen en eindelijk eens ruim de tijd om ook de keuken eens uit te testen want ik had reuze honger. De mensen die een spaghetti nemen bij de start zullen denk ik aangenaam verrast zijn, ik was dat zelf ook. Voor een kartcircuit is die keuken echt top, presentatie is ook echt deftig en de portie is ook echt groot. Ik kreeg het niet allemaal op. Zeker zijn geld waard imo, dus zij die de optie genomen hebben zullen er geen spijt van hebben. Ook echt een aangename plek om te zitten en zeer proper Daarna de auto ingesprongen om aan de rondrit te beginnen. 1e keer dat het droog lag en de wegen zijn echt wel top. Iets meer dorpjes dan vorig jaar, maar dat zorgt ook voor iets meer terrasmogelijkheden als het weer goed zou zijn. Dit blijft zo'n heerlijk zicht: Maar....want er is altijd een maar... Mijn rondritten hebben altijd een soort verborgen thema en ik probeer jullie ook altijd iets te tonen die jullie of niet kennen, of iets kunnen van bijleren. Voor de Zeeland Classic is dat al de kreken geweest, of de Delta werken enz. Voor de Ardennenrit hebben we al een editie gehad die mikte op motorsport (circuits passeren en hill climb secties berijden uit officiele races, zoals eschdorf), .... Het verborgen thema van dit jaar is iets vrij speciaals, waarvan niet veel mensen weten dat het bestaat zo dicht bij huis. Maar daar is nu dus een groot probleem mee: De locaties is niet meer toegankelijk met een sportwagen Er zijn 2 wegen naartoe: Weg 1 Weg 2: En ook verder in de route waren er zeer veel problemen: End of the road.... 1 dorp verder: En dan de doodsteek: Omleidingen naar alle kanten... Daar heb ik de strijd moeten staken. Die laatste foto's zijn trouwens op de mooiste stukken van de hele rit -> crap. In totaal is er momenteel 40km van de rondrit niet berijdbaar of verboden te berijden. Met een leeg gevoel dus niet aan de finish geraakt en dan maar de GPS opgezet en naar huis gereden, want ik wou om 18.00 thuis zijn gezien ik nog wat werk had en vandaag ook vroeg moest opstaan. Tot overmaat van ramp stuurde waze me dan nog in een file waar ik 2 uur heb gestaan (had geen GSM ontvangst met die klote mobistar, dus hij wist het niet): En dat op een stuk waar de 2 volgende afritten afgesloten waren wegens..... WEGENWERKEN :( Uiteindelijk beslist om de 1e afrit gewoon los door de werken te rijden, en dan maar terug te rijden naar Spa om daar in mijn lievelings restau een pizza te gaan eten. Om 21.00 dan maar koers gezet richting huis. Rond 23.30 dan nog een file op de E40 waar waze me dit keer wel langs stuurde. Binnendoor tot bij mij thuis, via zeer kleine baantjes dus. Ergens wel tof, tot ik een baantje voorbij reed waar ik eigenlijk moest afdraaien. Eerst volgende oprit van een woning wou ik me draaien om alsnog dat weggetje te kunnen nemen..... bleek daar een zeer dunne staalkabel tussen 2 bomen gespannen te zijn. Ik kan je vertellen dat dat geen leuk geluid maakt als dat over je motorkap schuurt: En in daglicht: Arme auto Ik troost mezelf dat het niet is voorgevallen met één van de drie andere auto's waar ik dit weekend heb mogen mee rijden, dat had pas echt een ramp geweest. Kortom: regelrechte kutdag, en nu natuurlijk een bak stress. De rondrit moet binnen 4 weken klaar zijn, maar de Ardennenrit is geen rit die je snel snel je werk eens kunt doen. In het donker daar gaan knallen is veel te gevaarlijk met de vele herten, hoogteverschillen, bochten, afgronden... en de komende weekends zijn al vrij druk Bovendien is het centrale thema niet meer bereikbaar, en zijn de mooiste wegen binnen een maand no way klaar om er over te rijden. Dat wordt dus nog even afzien en een oplossing bedenken. Voorlopig weet ik het nog niet, maar ik tover wel iets uit mijn hoge rondrithoed. Komt in orde maar time is ticking at a very high rate of speed Quote
flupke73 10.915 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Sterkte kerel!!!! Al die moeite...en dan dit[emoji37] Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Amai wat een dag, dat is niet leuk :( Misschien heeft @@wooter of @@msxx tijd om het eens met de moto te gaan verkennen als je een GPS file maakt Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Ai, dat is wel een domper en veel extra werk. Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Ik heb toevallig volgend weekend inderdaad een excuus nodig om rond te gaan rijden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 En @@PJH, gene stress... Ik weet dat je het goed wil doen, maar 4 weken voor de eigenlijke rit zou zoiets als mijn eerste verkenning zijn . Nu, dat is dan in België waar je streetview hebt, en die Duitse fuckers doe daar nog niet aan mee... Het lijken me werken te zijn waar ze op korte termijn terug asfalt gieten. Via het web de nodige wegenwerk-info zoeken en klaar is klara. Pas de laatste 3 dagen voor het event is stressen Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Fuck wat een klotedag @@PJH, zonde na al dat werk dat je daarin steekt.Mocht er iets of wat niet klaar geraken tegen 19/06 verstaan wij dat ook wel hoor. Wat is je lievelingsrestaurant in Spa? Villa D'este? Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 17 mei 2016 Auteur Geplaatst: 17 mei 2016 Ik heb toevallig volgend weekend inderdaad een excuus nodig om rond te gaan rijden. Zaterdag kan ik zelf nog testen, maar ik weet niet of ik tegen dan iets ga klaar hebben. Nu, dat is dan in België waar je streetview hebt, en die Duitse fuckers doe daar nog niet aan mee... Dat is idd wel echt kut Fuck wat een klotedag @@PJH, zonde na al dat werk dat je daarin steekt. Mocht er iets of wat niet klaar geraken tegen 19/06 verstaan wij dat ook wel hoor. Wat is je lievelingsrestaurant in Spa? Villa D'este? Dat denk ik niet - Dag mensen, welkom op de Ardennerit, er is wel geen route, maar toch bedankt om te betalen Acqua Rossa snel, lekker en redelijk cheap. Heerlijke pizza uit een hout-gestookte oven. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Zaterdag kan ik zelf nog testen, maar ik weet niet of ik tegen dan iets ga klaar hebben. Dat is idd wel echt kut Dat denk ik niet - Dag mensen, welkom op de Ardennerit, er is wel geen route, maar toch bedankt om te betalen Acqua Rossa snel, lekker en redelijk cheap. Heerlijke pizza uit een hout-gestookte oven. Geen route is overdreven he voor die laatste tientallen kilometers zal je wel met een alternatief kunnen komen waarschijnlijk? Misschien niet even prachtige wegen als eerst gepland. Tis dat dat ik bedoel Restaurant zal ik moeten onthouden! Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Amai wat een dag, dat is niet leuk :( Misschien heeft @@wooter of @@msxx tijd om het eens met de moto te gaan verkennen als je een GPS file maakt Wil dat best doen, gpx trackfile graag (fixed @@wooter wel denk ik?) Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 @@PJH kan ik je van enige assistentie zijn, ik heb wel wat tijd PM me even als je wil Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Niemand die nieuwsgierig is naar het thema? Ik anders wel Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 @@gl3nn doe je nu nog mee? @@gewoon ik Hier uit het oog verloren. Weet het definitief pas eerste week van juni! Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 @@PJH, moest je weer nood hebben aan iemand die dat GPX't, kan ik dat wel fixen. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 17 mei 2016 Auteur Geplaatst: 17 mei 2016 Leuk dat er plots van alle kanten spontane hulp komt Maar vooraleer er iets moet getest, of naar GPX moet omgezet worden, moet er wel iets zijn die de moeite waard is om te testen natuurlijk. Ik heb mijn route, maar ze valt niet te rijden. Die problemen oplossen is absoluut niet eenvoudig want dan creëer ik andere (de (imo) mooiste weg moeten schrappen, deelnemers elkaar laten kruisen, flitspalen en drempels op een andere weg, ...). Er zijn maar 3 weken meer om het af te krijgen, wat veel lijkt, maar ik heb ook nog een job enz natuurlijk. Maar het komt goed, it always does Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Leuk dat er plots van alle kanten spontane hulp komt Maar vooraleer er iets moet getest, of naar GPX moet omgezet worden, moet er wel iets zijn die de moeite waard is om te testen natuurlijk. Ik heb mijn route, maar ze valt niet te rijden. Die problemen oplossen is absoluut niet eenvoudig want dan creëer ik andere (de (imo) mooiste weg moeten schrappen, deelnemers elkaar laten kruisen, flitspalen en drempels op een andere weg, ...). Er zijn maar 3 weken meer om het af te krijgen, wat veel lijkt, maar ik heb ook nog een job enz natuurlijk. Maar het komt goed, it always does Als je wilt... Ik kan een hulplijn voor je regelen die met name Lux en de Eifel kent als zijn broekzak en ook in de Ardennen veel scoutingwerk gedaan heeft. Net zo zot als jij, minstens zelfs.. dagen proefrijden om de ideale routes te maken, staat van het asfalt, etc. etc. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.